Απρόβλεπτα.

10 3 0
                                    

Ο Σον περπατούσε σον διάδρομο τής κλινικής και έφτασε έξω απο το γραφείο του διευθυντή.
Αν Και στο δεύτερο έτος του στο πανεπιστήμιο είχε τραβήξει το βλέμμα των καθηγητών του με τιε Ίδη ολοκληρωμένες γνώσεις του επάνω σε θέματα που  κανονικά θα μάθει στο τελευταίο έτος.
Μικρός πήγαινε στην Βιβλιοθήκη και διάβαζε τούς τόμους που διδάσκονται στο πανεπιστήμιο και έτσι είχε χτίσει γερές βάσεις και έτσι τωρα είχε χρόνο ώστε να εντρυφήσει σε ότι καινούριο τους αποκαλύπτουν.

Χτύπησε την πόρτα και εφόσον του έδωσαν άδεια να περάσει, μπήκε και κάθησε απέναντι από τον διευθυντή.
Το πανεπιστήμιο είχε οργανώσει μια διάλεξη επάνω στον σχεδιασμό του προφίλ ενός εγκλήματος με βάσει τον τοπο και την στάση του σώματος.
Η ενεργητικότητα και οι εύστοχες παρατηρήσεις του έκαναν τον διευθυντή της κλινικής να ζητήσει συστάσεις για τον τόσο ενδιαφέρον φοιτητή.
Τώρα απέναντι του ετοιμάζεται να του προτείνει συνεργασία στα πλαίσια μιας πρόωρης πρακτικής άσκησης.

Ο Σον ήταν έτοιμος να ουρλιάξει απο τον ενθουσιασμό του.
Δεν μπορούσε να πιστέψει στην καλή του τύχη και στο ότι πρίν λίγο υπέγραψε το συμβόλαιο για την έναρξη της νέας του δουλείας ώς βοηθός του διευθυντή της κλινικής και στην κλινική αλλά και στα κεντρικά του FBI μιας και ο διευθυντή ηταν μέλος τής Εγκληματολογικης ομάδας.

Το βράδυ ανακοίνωσε στον ΜΑΤ το ευχάριστο νέο και το ζευγάρι αποφάσισε να το γιορτάσει.

Στον διαπολυτιακο 12 που διασταυρώνεται με την 3η εθνική οδο που κατεύθυνση έχει το νοτιο κόλπο του Γουέστ, το πολυτελές ρεστοράν Garden Wolfs με το ζεστό κλήμα και την διακόσμηση σε στηλ βουνού με φυτά που θυμίζουν άγρια φύση.
Συντροφιά τούς το πιάνο και την φωνή μθας νεαρης μαύρης καλλονής που τραγουδουσε σαν άγγελός ενα κομμάτι που ταίριαζε στην περίσταση(δεν μού ερχόταν κατι στο μυαλό όποτε συνδέστε το με το προσωπικό σάς γούστο) απόλαυσαν την συντροφιά ο ένας του άλλο και υπέροχο φαγητό.

Ο ΜΑΤ χαιρόταν τόσο για τον Σον και το καταλάβαινε αυτό.
Αυτο τον έκανε να τον ερωτευθεί περισσότερο από ποτέ.

Time skip

Δυο εβδομάδες στην καινούρια δουλειά και ζούσε ένα απο ρα όνειρα του.
Κανένα μελανό σημείο.
Η ζωή του ήταν επιτέλους δίκαιη.

Τα περιστατικά που παρακολουθούσαν ηταν αρκετά ενδιαφέροντα.
Ενα κορίτσι στην εφηβεία με τάσεις αυτοκτονίας.
Ένας 40ος παιδεραστής και πολλές άλλες περιπτώσεις που του φάνηκαν παιχνίδι.
Στα κεντρικά το FBI κατάφερε μεσα σε 48 ώρες να αναλύσει τον χαρακτηρα το κίνητρο και τα επόμενα βήματα των δυο ποιο δύσκολων και αλυτων υποθέσεων, με αποτέλεσμα την έγκυρη επέμβαση και σύλληψη των δραστών.
Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι και γρήγορα έγινε ο ποιό περιζήτητος βοηθός. Όλοι ήθελαν την γνώμη του και μέχρι στιγμής το ένστικτο του ήταν αλάθητο.

Ο ΜΑΤ από την άλλη, αν και χάρηκε για την επιτυχία του έγινε απότομος και δεν του άρεσε που ο χρόνος τους ήταν περιορισμένος.
Η μητέρα του τον συμβούλεψε να ηρεμήσει γιατί διαφορετικά θα τον έχανε. Πράγματι μετά από ένα μήνα ήρθαν σε ρήξη και τελικά οι δρόμοι τους χώρισαν.
Ξανά κενό αν και αυτή Την φορά έκλαψε. Γιατί?
Ένα ερώτημα πού είχε κάνει αμέτρητες φορές στον εαυτό του.
Όμως το επόμενο λεπτό.
Το παρελθόν έγινε σκόνη.
Όπως συνέβη παλιά.

My dear dearie.
22/4/2014

Τελικά ακόμη και το ποιο σωστό άτομο σκέφτηκε μόνο τον εαυτό. Είχα παραμυθιασει τον εαυτό μου οτι θα γινόμουν ευτυχισμένο ς κοντά του και με διέψευσε πανηγυρικά.
Ήμουν ερωτευμένος μαζί του. Τώρα δεν ξέρω αν μου υπήρξε πράγματι.
Έχω την δουλειά μου πλέων.
Λάθος η Σωστό η επιλογές μου είναι απόλυτες.
Και δεν μετανιώνω.
               Σον.

Εδώ και πάλι με νέο κεφάλαιο.
Αστεράκι Και σχόλια είναι πάντα ευπρόσδεκτα.
😘😘😘😘😘😘😘😘

ΘυσίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora