Προσοχή το κεφάλαιο περιέχει βαρύ σεξουαλικό περιεχόμενο. Μονο άτομα +18 φια μικρότερες ηλικίες η ευθύνη ειναι αποκλειστικά δική σας.
Είχε συμβεί στην πραγματικότητα αυτό, η ήταν απλά μια φαντασίωση ;
Αυτο σκεφτόταν ο Σον καθώς γύριζε στο ξενοδοχείο.
Μόλις μπήκε στο δωμάτιο είδε την Τια να διαβάζει ένα βιβλίο, αρκετά απορροφημένη.
Χωρίς να τής πει τίποτα προχώρησε και κλειδώθηκε στο μπάνιο. Κοίταξε το πρόσωπό του στον καθρέφτη και αποφάσισε, πώς θα μιλούσε στον Νταριον αμέσως με το που του δινόταν η ευκαιρία.
Έβγαλε τα ρούχα του και έκανε ένα γρήγορο ντουζ. Φόρεσε το μπουρνούζι του και βγήκε για να φορέσει καθαρά ρούχα. Η Τια τον παρατήρησε σιωπηλή, έπειτα πήρε μια αναπνοή και του μίλησέ.Που ήσουν; Ρώτησε μη χάνοντας τον από τα μάτια της.
Έξω με τον γείτονά. Απάντησε εκείνος με ενα παιχνιδιάρικο βλέμμα.
Ώστε έτσι; Ρώτησε και παρίστανε την στενοχωρημένη.
Γιατί δεν μου το είπες με το που γύρισες; Ρώτησε.
Στο είπα τώρα. Απάντησε ο Σον.
Θα μου τα πεις όλα θες δεν θες του ειπε κ τον έβαλε να καθίσει απέναντι τής.
Έτσι τούς βρήκε το πρωί με το να συζητούν πως έπρεπε να το χειριστεί από εδώ και στο έξεις.
Κατέβηκε στην ρεσεψιόν και ετοιμάστηκε να αφήσει ενα μήνυμα για τον Νταριον όμως τον ενημέρωσαν οτι είχε φύγει αργά το προηγούμενο βράδυ εκτάκτως.Γύρισε απογοητευμένος στο δωμάτιο αλλά και θυμωμένος. Είπε στην Τια τι είχε γίνει και εκείνη τον αγκάλιασε σφιχτά. Δεν πειράζει του είπε, θα έχεις κάθε ευκαιρία βα μιλήσετε σε μερικές μερες.
Όχι φώναξε εξοργισμένος, γιατί με φίλησε και τώρα τί;
Εγώ κράτησα τις αποστάσεις μου γι αυτόν τον γαμημένο λόγο.
Δεν έπρεπε να παρασυρθώ. Δεν έπρεπε. Θύμωσε περισσότερο με τον εαυτό του.
Αργά το βράδυ βρέθηκε με την Τια σε άλλο ένα πάρτυ. Φλέρταρε με δύο άτομα που ηταν μάλλον φίλοι σκέφτηκε, η τουλάχιστον έτσι του φάνηκε. Σύντομα είχαν βρεθεί στο διαμέρισμα του ενός χωρίς μπλούζες και οι τρεις, να παλεύουν για το ποιός θα διεκδικήσει ποιόν.
Όταν είχαν απαλλαγή από τα ρούχα τους, γονάτισε και άρχισε να τους γεύεται. Έπαιζε με τα όργανα τους χρησιμοποιώντας την γλώσσα τού, κάνοντας τους επίδειξη, για να τους ερεθίζει περισσότερο. Εκείνοι φανερά ευχαριστημένοι απο αυτό, έπιασαν το κεφάλι του και αρχισαν να βυθίζονται βαθιά μέσα στο στόμα του. Τον έπνιγαν αλλά τον ευχαριστούσε, το ότι τους είχε καυλωσει τόσο πολύ. Έπειτα απο μερικές στιγμές ο ένας άρχισε να κατεβαίνει προς την περιοχή τού και να κάνει υγρή την είσοδο τού με την γλώσσα του. Αυτό τον τρέλανε. Έπειτα ένιωσε δύο δάχτυλα μέσα του, να εξερευνούν ψάχνοντας τον προστάτη τού. Έβγαζε αναστεναγμούς, καθώς τον προετοίμαζαν για την συνέχεια.
Τον γυρισαν ανάσκελα και του άνοιξαν τα πόδια. Ένιωσε ένα ευχάριστο και γνώριμο κάψιμο καθος ο ανδρισμός του ενός βυθιζόταν μέσα του. Ενο του άλλου έμπαινε ξανά στο στόμα του πνίγοντας τον αναστεναγμό τού.
Οι ωθήσεις τους είχαν γίνει γρήγορες και βίαιες. Τον έπαιρναν εναλλάξ, μέχρι που τέλειωσαν στο πρόσωπο του και οι δύο μαζί μετά απο αρκετή ώρα. Όταν τελείωσε και ο ίδιος πήγε στο μπάνιο και έκανε ντουζ. Βγήκε και ντύθηκε με γρήγορες κινήσεις. Κοίταξε τούς δύο εραστές του και τον κοίταξαν και οι ίδιοι, με το βλέμμα του νικητή. Αυτό τον θύμωσε όμως δεν το έδειξε. Αντιθέτως τους ανταπέδωσε ενα ειρωνικό χαμόγελο. Τι; Ρώτησανώτησαν με μια φωνή και οι δύο.
Δεν με πήρατε εσείς απόψε, εγω σας πήρα.
Τούς άφησε με ενα ύφος γεμάτο απορία. Οι λέξεις του είχαν ακριβώς βρει τον στόχο τους.
Είχαν σβήσει την αυτοπεποίθηση τούς.Δυο μέρες μετά γύρισαν απο τις διακοπές τους. Κάτι είχε αλλάξει, το ένιωθε.
Στην είσοδο τού αεροδρομίου είχε πολύ κόσμο. Ένιωσε κάποιον βα βάζει κάτι στο χέρι τού. Δεν πρόλαβε να δει ποιός ηταν ο άγνωστος ομως το χαρτάκι στο χέρι του ήταν αρκετά ενοχλητικό. Όταν απομακρύνθηκαν απο το πλήθος η Τια πού είχε δει τι είχε συμβεί τον παρότρυνε να το ανοίξει.
Ένας αριθμός τηλεφώνου, ένα όνομα και ενα μήνυμα.( You told something and I don't answer to you. I will wait to call me and I hope to meet you again.)
Harry.Αυτό ήταν το κεφάλαιο ελπίζω να σάς αρέσει και αν ναι να το στηρίξετε με την ψήφο σας πατώντας το αστεράκι. Τα λέμε στο επόμενο.
Kisses.
VOUS LISEZ
Θυσία
Roman pour AdolescentsΑντιμετωπίζοντας τον φόβο και τον εαυτό του,ο Σον δίνει την μεγαλύτερη μαχη της ζωής του για να προστατεύσει οτι αγαπα περισσότερο. Ακόμα και αν πρεπει να γινουν θυσίες ώστε να τα καταφέρει.