Ανησυχία

16 5 2
                                    

Τα ίδια τού τα λόγια ξεσκίζουν τον ίδιο. Κατέρρευσε μόλις η πόρτα έκλεισε και οι λυγμοί τού έγιναν κραυγές. Κανείς δεν τον άκουσε. Κανείς δεν μπορούσε να δει στα μάτια τού, οτι μέσα του αιμορραγεί.
Λίγα λεπτά αργότερα αποκοιμήθηκε μετο όνομα του Νταριον στο στόμα του. Έμεινε στο πάτωμα μέχρι το επόμενο πρωί.

Την Τετάρτη ήταν η μέρα πού θα παρέδιδαν την εργασία. Όμως ήταν μόνος τού. Εκείνος δεν είχε έρθει καθόλου απο την αρχή της εβδομάδας.
Και το βάρος στο στήθος του δεν έλεγε να φύγει με τίποτα.

Όταν τελείωσε και η τελευταία ώρα, σαν σίφουνας βγήκε απο το σχολείο και σχεδόν τρέχοντας έφτασε στο σπίτι του Νταριον.
Διστακτικά χτύπησε το κουδούνι.

Στην πόρτα εμφανίστηκε μια γυναίκα ψηλή και αδύνατη με όμορφα χαρακτηριστικά, μακριά μαύρα μαλλιά και τα μάτια της είχαν μια λάμψη και χρώμα όμοια με κεχριμπάρι. Μάλλον θα είναι η μαμά του σκέφτηκε και αμέσως τα μάγουλα του πήραν μια ελαφρά ροζ απόχρωση.π0π

Ζητάτε κάποιον? Ρώτησε τον Σον και εκείνος αμέσως επέστρεφε στην πραγματικότητα.
Θα ήθελα να δω τον Νταριον ειπε δειλά αλλά και με μάτια που ήταν γεμάτα απόγνωσή.

Ποιος τον ζητάει παρακαλώ? Ρώτησε.
Είμαι ο Σον Μαικλσον και είμαστε στην ίδια τάξη. Είχε να έρθει σχολείο αρκετές μερες και ανησύχησα. Ήρθα να δω αν Είναι καλά και να του πω τί έγινε με την εργασία που παραδώσαμε σήμερα. Αλλά και για να του φέρω και τις σημειώσεις απο τα μαθήματα.
Είπε χωρίς να πάρει αναπνοή.

Η γυναίκα του χαμογελούσε. Πολυ γλυκό από μέρος σού. Το δωμάτιο του είναι στον επάνω όροφο στο βάθος αριστερά. Είπε και τον άφησε να περάσει. Έριξε μια γρήγορη ματιά στο σπίτι.

Ένα καθιστικό και μία τραπεζαρία με μοντέρνο γούστο στην διακόσμηση. Η Φωτογραφίες του Νταριον σχεδόν παντού αλλά και κάποιες με ένα μικρότερο κορίτσι γύρο στα 12 υπολόγισε.

Ανέβηκε την σκάλα και έφτασε έξω απο το δωμάτιο του.
Απο το εσωτερικό άκουγε εκείνον και ένα κορίτσι να γελάνε.
Δάκρυα πήγαν να εμφανιστούν στα μάτια τού όμως τα εμπόδισε.
Δεν θα έκλαιγε μπροστά του ούτε θα έφευγε.

Πήρε μία βαθιά αναπνοή και χτύπησε την πόρτα.

Τον άκουγε που σηκωνόταν και πλησίασε την πόρτα. Έκανε ένα βήμα πίσω την στιγμή που η πόρτα άνοιξε και αποκάλυψε το πρόσωπο τού.
Τα βλέμματα τούς συναντήθηκαν.

ΘυσίαWhere stories live. Discover now