Αποφοίτηση

10 4 4
                                    

Ο χρόνος που είχαν στην διάθεση τούς τελείωσε. Παρέδωσαν τα γραπτά τούς και βγήκε στο προαύλιο. Η Τια των περίμενε με αγωνία. Η ίδια είχε τελειώσει πολύ γρήγορα.
Χαιρέτησαν τούς συμμαθητές τους και τούς ευχήθηκαν καλή επιτυχία.
Κάποιους απο αυτούς θα τούς ξαναβρούν ίσως και στο πανεπιστήμιο.
Τώρα ητανη ώρα βα χαρούν τον ελεύθερο χρόνο τους.

Time skip.
Τα αποτελέσματα είχαν ανακοινωθεί και ο Σον έψαχνε το όνομα του.
Ήταν χαμηλά και δυσκολεύτηκε να το βρει.
Όταν το εντόπισε μέσα του ούρλιαζε απο χαρά. Ο μέσος όρος του ήταν κάτι λιγότερο απο άριστα.
Συγουρα θα γινόταν δεκτός στο Χάρβαρντ, και θα σπούδαζε το επάγγελμα που αγαπούσε απο μικρο παιδί.

Flashback.
Το αγόρι ήταν μοναχικό δεν έπαιζε με τα άλλα παιδιά αλλά διάβαζε ενα βιβλίο σε ενα απόμακρο σημείο. Ήταν πέντε ετών και έδειχνε απαθής σε όλα αυτά που τα άλλα παιδιά μόνο που δεν σκότωναν για να έχουν.
Το αγόρι σκέφτηκε ότι είναι χάσιμο χρόνου το παιχνίδι.
Οι γονείς του πίστευαν ότι το παιδί τούς είχε κατάθλιψη και απευθύνθηκαν σε ένα ειδικό.
Μετα από μερικες συνεδρίες ο ψυχαναλυτής ένιωσε απόγνωσή και απογοητευμένος δεν μπορούσε να καταλάβει αν αυτό το παιδί απέναντι του έπασχε απο καποια ψυχική δυσκολία η απλά δεν είχε ενδιαφέρον για την ζωη τού. Δεν διέθετε ίχνος συναισθήματος ούτε για τους γονείς του. Το βλέμμα φωτεινό μα κενό και οι απαντήσεις του τελείως συντονισμένες με μια χροιά ενήλικα. Το αποτέλεσμα στην εισήγηση τού οσον αφορούσε το αγόρι ηταν ότι ψυχικά δεν έδειχνε να υποφέρει απο κάποια ψυχική νόσο. Ωστόσο το αγορι έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον γθα το επάγγελμα και είχε ρωτήσει ανοιχτά τον γιατρό για την εργασία του κάτι που τον παραξένεψε και τον χαροποίησε ιδιαίτερα μίας και τα μάτια του αγοριού έλαμπαν όσο απορροφούσε κάθε πληροφορία.
Τελικος αποφάσισε ότι το αγόρι προσπαθούσε να βρει ένα ρόλο στο σύνολό κάτι που ένα παιδί θα έπρεπε να το αποζητά στην εφηβεία του.
Στην τελευταία τούς συνάντηση τον ρώτησε πως φαντάζεται το μέλλον του. Σον ?
Ρώτησε μίας και το αγόρι άργησε να απαντήσει.
Ως ψυχολόγος ήρθε η απάντηση από τον μικρότερο. Απλά δεν ξέρω ποια κατεύθυνση να ακολουθήσω ακόμα. Διευκρίνισε.

End of flashback.

Εντόπισε το όνομα του Νταριον και της Τια. Τα αποτελέσματα τούς ήταν εξίσου καλά.

Το επόμενο βράδυ ήταν ο χορός του τελευταίου έτους και η τελετή τής αποφοίτησης.

Time skip

ΘυσίαOnde histórias criam vida. Descubra agora