Τια. Φίλοι.

13 7 0
                                    

Μόλις είχε φτάσει στο σχολείο.
Ο Σον Δεν σήκωνε το τηλέφωνο, οπότε αποφάσισε να ξεκινήσει μόνη της.
Πλησίασε ένα άλλο κορίτσι από την τάξη τής και ρώτησε αν τον είχε δει.
Αν και ήξερε είδη την απάντηση.
Μετά απο λίγα λεπτά άκουσε κάποιους κοντά στην είσοδο να σχολιάζουν κάτι πού έβλεπαν.

Πλησίασε για να δει τι γίνεται και έμεινε άφωνη.
Σον!!
Το είπε ψιθυριστά.
Κοιτούσε τον κολλητό της να φιλάει ένα κούκλο και μόνο που δεν ούρλιαξε από το πόσο ειχε ενθουσιαστεί.

Αργότερα τον ακολούθησε μεσα στο σχολείο και πρην αυτός προλάβει να το καταλάβει τον είχε πάει στις γυναίκες τουαλέτες και κλείδωσε την πόρτα.

Όρμησε και τον αγκάλιασε λέγοντάς τού πόσο χαιρόταν για εκείνον. Τον έβαλε να τής πει τα πάντα αφού δεν του είχε πάρει λέξη για το τι έγινε στο ραντεβού με τον άγνωστό του αεροδρομίου.

Αργότερα καθώς επέστρεφαν στην τάξη για να πάρουν τα νέα βιβλία και το πρόγραμμα, παρατήρησε τα αδιάκριτα βλέμματα των παιδιών.
Κάποιοι έβλεπαν τον Σον και φαινόντουσαν σαν να ήθελαν να τον κολλήσουν στον τοίχο και να τον φασοσουν.
Κάποιοι άλλοι τον παρατηρούσαν με άγριες ματιές.
Το βλέμμα της έπεσε στον Νταριον.
Έδειχνε προβληματισμένος και φανερά εκνευρισμένος.
Αν μπορούσε να τον άρπαξε και μα τον πάρει να φύγουν χωρις μα δώσουν σημασία οι υπόλοιποι θα το έκανε. Ήταν σίγουρη.
Το είπε στον Σον και εκείνος έριξε μια ειρωνική ν ματιά πρως εκείνον.

Δυο μήνες πέρασαν και ήταν ακόμη μαζί. Ο Χάρη την είχε κερδίσει και έγιναν καλή φίλοι. Μέσο εκείνου είχε γνωρίσει και τον Ριβερ το αγόρι της.
Ο Ρίβερ ήταν ένας εικοσάχρονος πιανίστας. Αρκετά ψηλός με λίγο κοιλίτσα που τον έκανε γοητευτικό. Σαρκώδη χείλη και μαυρα μαλλιά και μάτια.
Ήταν καλός τύπος και με χιούμορ.
Δουλεύει σε εστιατόρια παίζοντας πιάνο και του άρεσε το κολύμπι και η ιππασία.

Έδειχνε να νοιάζεται για εκείνη. Και το αντίθετο. Δεν την πίεζε για τίποτα κσι δεν της χαλούσε χατίρι.

Είχαν βγει ζευγάρια στο σινεμά
Πλησίασε τον Σον και τον ρώτησε αν ήταν ευτυχισμένος μα δεν πήρε απάντηση.
Στο τέλος της ταινίας που ηταν απλά πολυ βαρετή πρότεινε να πάνε για ποτό. Όλοι συμφώνησαν.
Ήθελε να διασκεδάσει να νιώσει δυνατή.  Για την συνέχεια τής βραδιάς.

ΘυσίαTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang