Έγκλημα.

11 3 0
                                    

Το τηλέφωνο του Σον χτύπησε και το σήκωσε στο δεύτερο χτύπημα.
Τον καλούσαν απο τα κεντρικά γραφεία του Εγκληματολογικου και χρειαζόντουσαν Την βοήθεια του.

Time skip.

Έφτασε στον τόπο του εγκληματος και πλησίασε ώστε να εκτιμήσει την κατάσταση.

Το πτώμα ήταν σε προχωρημένη αποσύνθεση και κομμάτια που δεν θα έπρεπε έλειπαν. Προφανείς ήταν ότι η φύση και τα πλάσματα τής έκαναν μεγάλη αλλοίωση Στην σκηνή.

Μίλησε με τους δύο μάρτυρες που εντόπισαν το πτώμα.
Ήταν μια διαδικασία που έπρεπε να γίνει για να αποφευχθεί η παραπλάνηση απο κάποιον εγκληματία που παριστάνει τον μάρτυρα.

Το ζευγάρι που είχε απέναντι του του επαναλανβανε γθα Τρίτη φορά το πώς ανακάλυψαν το θύμα.

Έπρεπε να δει ξανά την σκηνή ώστε να βγάλει ενα συμπέρασμα. Όλα ακόμη και ενα μικρο πετραδάκι μπορουσε να ειναι το πιο πιεστήριο στοιχείο στον τόπο του εγκλήματος για τον Σον.

Αργότερα που είχε φτάσει και ο ιατροδικαστής ανέφερε πιθανή αιτία θανάτου και χρονικο όριο.

Ομως αυτο που χρειαζόταν ο Σον ηταν το τελικό πόρισμα.
Καθώς η ιατροδικαστική ομάδα έπαιρνε το σώμα ο Σον παρατήρησε οτι η μπλούζα στο σημείο της πλάτης ήταν κομμένη με ψαλίδι κάτι που σήμανε στον Σον κόκκινο συναγερμό.
Αμέσως ζήτησε να απομακρυνθούν όλοι απο το φορείο και να αφήσουν το σώμα σε πλαγιά θέση.
Η πκαρη είχε χαρακιές. Ομως με τέτοιο τρόπο που έγραφαν την φράση I want go to Hell.

Ζήτησε άμεσος μοα φωτογραφία σε μεγάλη μορφή.

Η φράση αυτή του θύμισε τα λόγια μίας παρέας στο γυμναστήριο που έλεγαν ότι είχαν λάβει ενα μήνυμα ξε αυτή την φράση και ένα αριθμό.

Αργότερα στα κεντρικά γραφεία αναλογίζεται αν το να μιλούσε με τα παιδιά στο γυμναστήριο ήταν καλή ιδέα. Είχε πει στον ιατροδικαστική να ψάξει για κάποιον αριθμό που πιθανόν να υπάρχει στο σώμα του θύματος.

Αργά το βράδυ είχε το ιατροδικαστικό πόρισμα στα χέρια του. Όπως το περίμενε ο αριθμός 3 ήταν χαραγμένος στον Αριστερό αστράγαλο. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν δύο ακόμη πτώματα εκεί έξω αν αναλογιστεί ότι το τρία ανήκει σε μία σειρά και δεν είναι απλά ένα τυχαίο νούμερο.

Απο μια εκτεταμένη έρευνα το θύμα αναγνωρίστηκε. Ονομαζόταν Sergio Marcus Vein. Αμερικανός με καθαρό ποινικό και φοιτητής στα 22 ήταν ομοφυλόφιλος και ειχε να δώσει σημεία ζωής περίπου 16 μέρες. Την δήλωση την έκανε το αγόρι του μίας και δεν εμφανίστηκε ποτέ στο αεροδρόμιο να τον πάρειμιας και επέστρεφε απο Ιταλία. Το άλλοθι τού ηταν επιβεβαιωμένο απο της κάμερες στον χώρο αναμονής του αεροδρομίου.

ΘυσίαМесто, где живут истории. Откройте их для себя