Καλοκαιρινές αποδράσεις

32 9 6
                                    

Αγαπητοί μου αναγνώστες. Το Κεφάλαιο αυτο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο. Μόνο άτομα άνω των +18.
Σε όσους αρέσουν τα προηγούμενα κεφάλαια ας πατήσουν το αστεράκι κάτω αριστερά.
Σας λατρεύω..

Η πρωινές ηλιαχτίδες των ξύπνησαν και εκείνος κοίταξε τριγύρω του ενώ σηκωνόταν.
Δίπλα του κοιμόταν ο TJ απο το κλάμπ που είχαν βγει εχθές με την Τια.
Ο χώρος του ηταν άγνωστος όμως αρκετά συμπαθητικός. Γαλάζιοι τοίχοι με 2 παράθυρα που τα κάλυπταν λεπτές λευκές κουρτίνες.
Ενα μεγάλο διπλό κρεβάτι με περίτεχνα σχέδια σκαλισμένα στον σκελετό και 2 κομοδίνα εξίσου διακοσμημένα και μία εντοιχισμένη ντουλάπα. Απέναντι του υπήρχε μια πλάσμα τηλεόραση στειρηγμένη  στον τοίχο και από πανω της ενα ercodicion.
    Σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο για να κάνει ντουζ. Ντύθηκε και βγήκε στον πρωινο καλοκαιρινό ήλιο και έφυγε αμεσος για το ξενοδοχείο του.

Το Μαλιμπου ηταν ο αγαπημένος του προορισμός για τις διακοπές του και τους ειχε υποδεχτεί με τις ποιο όμορφες μέρες που θα μπορούσε να ζητήσει κάποιος.
     Η Τια τον περίμενε με ανησυχία μίας και δεν την ενημέρωσε για την χθεσινή τού απόχρωση.
Με το που μπήκε εκείνη τον μαλωσε και τον αγκάλιασε εντελώς ανακουφισμένη που ηταν καλά.
Αναψε τσιγάρο και ζήτησε να μάθει που είχε εξαφανιστεί.
Ο Σον τής είπε για την υπέροχη νύχτα με τον TJ και εκείνη τον κορόιδευε και το έπαιζε παραπονεμένη, αλλα χαμογελούσε.
       Εκείνη ήξερε για την διαφορετικότητα του σχεδόν απο τη αρχή.
Είχαν έρθει αρκετά κοντά μεταξύ τούς.
       
       Τρια βράδια μετά ο Σον είχε ενα αρκετα γεμάτο πορτοφόλι ατζέντα με τηλέφωνα απο τους ποιό χοτ αντρες που ειχε γνωρίσει.
      Γύριζε αργά το βράδυ απο ενα πάρτυ όταν τον ειδε.
Ήταν εκει με μια κοπελα να φιλιούνται και ενιωσε τοσο άσχημα.
Κρύφτηκε για να μην τον δουν και μπήκαν στο διπλανό απο το δικό του δωμάτιο.
Κάποιος του κάνει πλάκα σκέφτηκε αλλιώς δεν εξηγείτε αυτο που μόλις αντίκρισε.
     Ξύπνησε αργα το επόμενο απόγευμα με την εικόνα τού χαραγμένη στην μνήμη του. Τα μάτια του πρησμένα αρκετά αφού έκλαιγε συνέχεια.
     Μα γιατί τον ενοχλούσε τόσο? Ο ίδιος ελεγε στον εαυτό του οτι δεν γίνετε να τον εχει. Οικιοθελώς δεν τον διεκδίκησε, τωρα γιατι δεν το δεχόταν?
       Πόνεσε το κεφάλι του απο τον καταιγισμό σκέψεων. Χρειαζόταν καθαρό αέρα κ σίγουρα μια βουτιά στην θάλασσα θα των έκανε να αισθανθεί καλύτερα.

Κατέβηκε έτοιμος να βρει την Τια στο μπάρ,  οταν το συνάντησε στο ασανσέρ. Κοιτάχτηκαν λίγο αμήχανα αλλά τελικα πρώτος εκείνος έσπασε την σιωπή χαιρετίζοντας τον με ένα απο εκείνα τα τέλεια χαμόγελα του που των γέμιζαν ζωη.
     Αντάλλαξαν μερικές κουβέντες μέσα σε ένα κλήμα αμηχανίας.
Οταν αποχωρηστηκαν έβαλε φτερά στα πόδια του και πήγε να βρει την Τια.
       Παραλίγο να την ρίξει κατω έτσι όπως έπεσε πάνω της αναψοκοκκινισμενος. Εκείνη τρόμαξε και της ξέφυγε μια μικρή κραυγή που ομως πέρασε απαρατήρητη.
   
       Τις τα είπε όλα χωρίς να αναπνεύσει δεύτερη φορά.
    Αργότερα καθισμένοι στην αμμουδι, εκείνη του έδινε συμβουλές για το πώς έπρεπε να το αντιμετωπίσει.
          Το βράδυ έφτασε γρήγορα και έχουν ξαναβρεθεί σε ένα ακόμα πάρτυ πίνοντας και χορεύοντας μέχρι τελικής πτώσεως.
       Απέναντι του ενας κούκλος μαυρομαλης με γαλανα ματια του χαμογελάει.
Ελάχιστα ποιο ψηλός απο τον ίδιο και με γένια το πολύ τριών ημερών, γεροδεμενο σώμα και αν εκρινε απο το χαμόγελο του, πρέπει να φιλούσε και ωραία.
     Τον ιδε να πλησιάζει και κόντεψε να του φύγει το ποτό απο τα χέρια οταν βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο και χωρίς να του το ζητήσεις καν τον πήρε απο το χέρι και τον κόλλησε επάνω του.
Άρχισαν να χορεύουν και ενιωθε την καυτή ανάσα του που μύριζε μέντα και τον ζαλίζε να κατευθύνεται στον λαιμό τού και μετα..   
Βρέθηκαν να φιλιούνται και να παλεύουν να απελευθερωθούν απο τα ρούχα τους στο αμάξι του μελαχρινου Θεού.
     Τα βογγητά του ακούγονται καθαρά καθως τραβάνε το βλεμα ενός ζευγαριού που περνούσε απο το σημείο που ηταν σταματημένο το αμάξι.
      Το βλέμμα του άντρα πάγωσε καθος είδε το πρόσωπο του Σον να διαγράφεται καθαρά στο τζαμί των πίσω καθισμάτων του οχιματος με τα χέρια κολλημένα στηρίζοντας το βάρος των δύο σωμάτων.
       Ο Σον τον είδε αμεσως την στιγμη που ο εραστης του εισχωρουσε μεσα του. Τον ένιωσε βίαια και απολαυστικά να τον διεκδικεί που δεν πρόλαβε να σταματήσει τη κραυγή ευχαρίστησης που ξέφυγε απο τα μισάνοιχτα χείλη του.
Ένιωθε το σώμα του να δονείται απο τις γρήγορες κινήσεις του αλου.
Ενα ειρωνικό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του που ξύπνησε αυτόματα τον άντρα και εκείνος άρχισε να απομακρύνετε γρήγορα. Σχεδόν σαν χαμενος με ενα βλεμα γεμάτο ανάμικτα συναισθήματα.

       Λίγο αργότερα επέστρεψε στο ξενοδοχείο γενατος τύψεις και μίσος για τον εαυτό του.
Γιατι δεν σταμάτησε? Γιατί δεν του εκανε νόημα εστω να φύγει και τον άφησε παθητικό θεατή του έρωτα που απολάμβανε με κάποιον άλλο, ενώ ήθελε να ηταν εκείνος στην θέση τού. Να του πει όσα ένιωθε και να τον φιλήσει. Ποσες φορες το ονειρεύτηκε οτι φιλιούνται. Οτι αγαπιούνται το ιδιο δυνατά. Ενώ μίλησέ μεν την Τια, σχεδων το ξημέρωμα βυθίστηκε σε έναν ύπνο χωρίς ονειρα.

Έτοιμο το κεφάλαια. Πώς σας φαίνεται? Αν σας άρεσε θα μου έδινε χαρά να πατήσετε το αστεράκι.
Το νεο έρχεται σύντομα. Αυτή την φορά μιλάει ξαν ο Νταριον.
Σας φιλώ και περιμένω σχόλια σας.
Να περνάτε καλά.

ΘυσίαOnde histórias criam vida. Descubra agora