Υπόσχεση.

21 5 3
                                    

Είχε περάσει ένας μήνας μετά τον χωρισμό του με τον Χάρη. Η διάθεση του ηταν αρκετά καλύτερη. Σε 2 ημέρες θα έφευγε με το σχολείο για μία εβδομάδα εκδρομή στην Γερμανία.
Είχε διαλέξει τι θα πάρει μαζί του και βοηθούσε την Τια που ακόμη ηταν σε δίλημμα.

Σκεφτόταν τις μέρες που περασε αυτό τον ενα μήνα ως single. Είχε βρεθεί με μερικους άντρες  ομως κανέναν δεν μπορούσε να δει σοβαρά.
Αμέσως με το που τελείωναν το σεξ εκείνος έφευγε γρήγορα σαν κυνηγημένος.

Η Τια τον έβγαλε απο τις σκέψεις του. Τελείωσα είπε.

Κατέβηκε μαζί της στο καθιστικό και εβαλαν σιωπηλή να δούνε τηλεόραση.

Time skip.
Στην Γερμανία.

Το πούλμαν τούς άφησε στην είσοδο του ξενοδοχείου.
Οταν όλοι εθχαν μεταφέρει τις Αποσκευές τους στην ρεσεψιόν, οι καθηγητές,τους έκαναν μια σχετική ενημέρωση του προγράμματος.

Θα έμεναν στα δωμάτια ανά 2.
Οταν έφτασε η λίστα στο όνομα του πάγωσε καθώς το όνομα του Νταριον αναφέρθηκε ώς συγκάτοικος του.

Time skip
Στο δωμάτιο.

Διάλεξε πρώτος κρεβάτι δεν με πειράζει,είπε στον Νταριον.
Έτσι εκείνος κράτησε το κρεβάτι διπλά στο παράθυρο.
Ο Νταριον θυμόταν απο μια παλιά τούς συζήτηση οτι πάντα προτιμούσε να κοιμάται κονρα στο παράθυρο. Ετσι του το παραχώρησε.

Ενώ αξιοποιήθηκαν στα δωμάτια κατέβηκαν ξανά στην είσοδο ωστε να φύγουν για την πρώτη ξενάγηση της ημέρας.
Ο Σον μαγεμένος απο αυτά πού έβλεπε δεν παρατήρησε το βλέμμα του Νταριον που δεν ξεκολλάει από πανω του. Όταν τους άφησαν ελεύθερο χρόνο για να εξερευνήσουν την πόλη εκείνος με την Τια πήγαν σε μια καφετέρια ο Νταριον τους ακολούθησε και ζήτησε διστακτικά να κάτσει μαζί τους..

Πέρασε η ώρα ευχάριστα συζητώντας και λέγοντάς αστεία που έκαναν τον Νταριον να γελάει.
Αχ αυτό το χαμόγελο βασάνιζε τον Σον κάνοντας τον να θέλει να τον φιλήσει. Όμως παρά την επιθυμία του, εκείνος δεν έκανε καμία απολύτως κίνηση.

Όταν γύρισαν στο ξενοδοχείο έκαναν ενα γρήγορο μπάνιο και κοιμήθηκαν αμέσως.

Ο Σον περπατούσε σε ένα άγνωστό μέρος. Στα χέρια του κρατούσε ενα μενταγιον σε σχήμα καρδιάς.
Το άνοιξε και μέσα του υπήρχε μια μικρη φωτογραφία τού ίδιου. Στην άλλη πλευρά έγραφε κατι που δεν φαινόταν καλά. Το ένστικτο του τον παρακίνησε βα δώσει το μενταγιον σε κάποιον.
Μπροστά του μια λίμνη.
Όχι από νερό αλλά από αίμα.
Στα αφτιά του έφτασαν ομιλίες απο την άλλη μεριά.
Σήκωσε το βλέμμα και δύο φιγούρες τον παρακολουθούν.
Τα μάτια του ενός γνωστά.
Τον έκαναν να χάνει την φωνη τού.
Ταξίδεψε μέσα τους.
Η δεύτερη φιγούρα σκιά χωρίς πρόσωπο.
Η μάλλον αυτός δεν το έβλεπε.
Το αντικείμενο ξαφνικά άρχισε σαν πραγματική καρδία να πάλλεται.
Ξαφνικά η ιδέα να δώσει σε αυτον το μενταγιον του φαινόταν το ποιο σωστό.
Χωρίς δεύτερη σκέψη βούτηξε στο κόκκινο και κολύμπησε ώς εκείνον.
Για κάποιο λόγο δεν μπορούσε να αναδυθεί παρα μόνο το χέρι του.
Το αγόρι τρέμοντας πήρε το αντικείμενο απο το χέρι τού.
Ξαφνικά κάτι τον τραβούσε στον βυθό.
Του τελείωνε ο αέρας.
Πνιγόταν, πνιγόταν.

Το μέρος άλλαξε.

Ένα φορείο έτρεχε στον διάδρομο ενός νοσοκομείου.
Το τραυματισμένο σώμα γεμάτο αίματα και καλώδια που συνδέονται με μηχανήματα.
Τον χάνουμε φώναζε μια φωνή. Μάλλον κάποιος γιατρός.
Και το κενό τον τραβούσε στο άπειρο.

ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.
Λουσμένος στον κρύο ιδρώτα ξύπνησε φωνάζοντας.
Εφιάλτης ήταν σκέφτηκε.
Ο Νταριον απέναντι τού κοιμάται.
Ευτυχώς δεν ξύπνησε.
Σηκώθηκε και πήγε κοντά του. Έσκυψε και φίλησε το μέτωπο του απαλά και του χάιδεψε τα μαλλιά.

Του ψιθύρισε απαλά στο αφτί.
********************\\
***********\\\\\********
********\\\\\\\\\***********
********************\\*******
*****. Στο υπόσχομαι.

(Ναι νέο κεφάλαιο επιτέλους.
Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον. Και να το στηρίξετε νε τα σχόλια και το αστεράκι σας.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους εσάς που διαβάσατε μέχρι τώρα την ιστορία μου κ ένα μεγαλύτερο Ευχαριστώ σε όσους την ψήφισαν.
Φιλιά πολλά ώς το επόμενο..)
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

ΘυσίαWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu