Εκπλήξεις

9 4 0
                                    

Ηταν τα γενέθλιά του. Οι συνεργάτες του θα του διοργάνωναν ενα πάρτυ έκπληξη και ειχαν καλέσει αρκετο κόσμο ακόμα και φίλους τούς.
Ο Νταριον δέχτηκε να ακολουθήσει την Μπεθ που ηταν η κοπέλα του αν και διατηρούσαν σχέση εξ αποστάσεως. Η μπεθ ηταν πτακτορας στην ομάδα του Σον και ειδική στους υπολογιστές. Χάκερ.
Ηταν μετρίου αναστήματος με ξανθά μαλλιά και μέλια μάτια. Γυμνασμένο σώμα και πάντα πολύ ομορφα φτιαγμένη.
Σαρκωδη χιλή και ομορφα γενικά χαρακτηριστικά

Ο Σον μπεικε στο κλάμπ και μετά το πρώτο σοκ αγκάλιασε τούς πάντες θέλοντας να τούς ευχαριστήσει. Οταν έφτασε στην Μπεθ πάγωσε βλέποντας τον νταριον βα μην τον έχει προσέξει ενώ της ψιθύριζε στο αυτί.
Όμως μετά απο δευτερόλεπτα το βλέμμα του διασταυρώνεται με αυτό του Σον και πάγωσε εκεί ξεχνώντας τα πάντα.

Οταν ο Σον ανέκτησε την αυτοκυριαρχία του πλησίασε και ευχαρίστησε την Μπεθ ξαι χαιρέτησε τον Νταριον. Ο ίδιος δεν φαντάστηκε οτι ο Σον σε τόσο νεαρή ηλικία θα ανερχόταν σε ενα τόσο δύσκολο κλάδο. Δεν είχε κάνει καμιά σύνδεση ακόμα και οταν η Μπεθ του ανέφερε το όνομα του συναδέλφου τής.

Η κοπέλα αναρωτιόταν από πού υπάρχει αυτή η οικειότητα μεταξύ τους.

Το πάρτυ είχες μεγάλη επιτυχία ο Σον αν και δεν το έδειξε ήταν χαρούμενος που ο Νταριον ηταν εκεί και πραγματικά Όταν του ευχήθηκε η καρδιά του κλώτσησε σαν λιοντάρι στο στήθος τού. Του είχε λήψη αυτο. Αν και για λίγο ήταν όμορφο.

Ένα υπέροχο δώρο.

Οταν πήγε στην τουαλέτα τον πέτυχε να πλένει τα χέρια του.

Η στιγμή αμήχανη να βλέπουν ο ενας τον άλλον.
Η σιωπή γεμάτη με φωνές που δεν μπορούσαν να ακουστούν. Το επόμενο λεπτό τα χείλη τούς συγκρούστηκαν πεινασμένα για κατι το απαγορευμένο που ομως δεν τούς ένοιαζε.

Το φιλί σύντομο αλλά αρκετό
Και ενώ ο Νταριον έφευγε και η πορτα έκλεισε πίσω του, δεν πρόλαβε να ακούσει τα λόγια του Σον που έπνιξε ο ήχος στο κλείσιμο.
Σ'ΑΓΑΠΏ.

Επέστρεψε σπίτι του σχεδόν το πρωί ευτυχώς ηταν Κυριακή και Δ ν δούλευε πρωί ουτε είχε μάθημα.
Ξάπλωσε στο κρεβάτι και αγνόησε τον Μο που του έκανε χαρές.
Ο Μο ηταν ενα αδέσποτο που είχε βρει παρατημένο διπλα σε κάτι κάδους μέσα σ! Μια κούτα. Τομ πήρε και τον μεγάλωσε κσι εστί είχε μια παρέα στο σπίτι ώστε να μην αισθάνεται μόνος.
Μετα τον ΜΑΤ δρν ξανά έκανε σχέση μονο σεξ της μίας βραδιάς και μθα δύο φορές sex with benefits.

Ήταν επιλογή του.

Έβγαλε το ημερολόγιο του και άδειασε το μυαλό του και την καρδία του στο χαρτί.

My dear diarie

Το καλύτερο δώρο μου σήμερα που τον ξανά είδα.
Με φίλησε και ένιωσα για λίγο ξανά ζωντανός.
Ξέρω ότι δεν έχω ελπίδα αλλά έπρεπε κάπου να το πω.
Και ήταν τα καλύτερα γενέθλιά μου.
      Σον

Νεο κεφάλαιο
Νεα πρόσωπα.
Όμως η αγάπη μου σε εσάς ίδια.
Αν σάς αρεσει δώστε του την λάμψη σάς.
Φιλάκια ως το επόμενο.😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😋

ΘυσίαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora