Срещата

506 21 13
                                    

От името на Джънкук
Здравейте аз се казвам Джеон Джънкук на 21 години съм и живея в така обширния Сеул. Мразя да ме лъжат и да  спорят с мен. Когато бях на 17 си харесах едно момче.....да аз съм гей, но не се държа гейски или нещо подобно простички си харесвам момче. Беше толкова сладък и секси че направо да му се нахвърлиш на вратът. Сега трябваше да си търся работа,защото вече бях самостоятелен човек и ми трябваха пари защото така мойте скъпи родителите ме мразеха...

От името на Джимин
Здравейте мойто име е Парк Джимин на 23 години съм и живея в красивия Сеул. Не ми пука как се държат с мен защото като бях на 16 бях разкрил на класа ми че съм гей.....да да знам какво ще си помислите,но аз имам огромно сърце. Всички ме рогаяха и ме тормозеха постоянно казваха че съм гей и че не заслужавам  да живея....мразех си живота,но сега съм един преуспял човек имах пари в несвес...не се хваля само казвам.....имах си собствена фирма,когато още бях в училище си харесах едно момче ах.....беше уникално същество спрямо другите. Беше винаги усмихнат и никога не ме обиждаше.....дори един път ми каза "Здравей" аз направо настръхнах целия.... но със сигурност не беше гей😢
Е нека да спря с разказването на моят живот а да ходя да работя. Чао...


От името на неутрален разказвач

Джънкук се разкарваш из сеулските улици и се беше замислил....в негов собствен свят докато си мислеше,той се блъсна в някой. Като се изправи и изтупа костюма с който беше вдигна  глава да види кой е....беше едно много добре облечено момче което за Джънкук беше като ангел .....
Кук-а из..винявайте,че не гледам къде ходя...
Непознатия-няма нищо все пак нищо лошо не си направил,приятно ми е Парк Джимин🙂
Кук-Приятно ми е Джеон Джънкук....
Джимин-ако искаш някой път да излезем и да се опознаем..
Кук-ами добре щом искаш😂😜
Джимин-ами тогава чао Джънкуки😊
Кук-Чао....

От името на Джимин
Докато си вървях по улиците някой се блъсна в мен...като видях кой е....все едно видях най-хубавото нещо на света...о и знам точно кой е това е момчето което си харесвах...въобще не беше се променил,но за разлика с мен аз бях се променил на вид бях станал по-красив. Ех...трябваше да го питам за номера му и искаше ми се отново да го видя между другото той май имаше един приятел на име Ким Таехюнг и ще го питам за номера му и малко ще разпитам за него...та нека да ходя на тренировка по танци...да работех в най-голямата фирма,но не се смятам за богат. Просто си живея живота....Питам се защо ли беше облечен с костюм?

От името на Джънкук
Бях се замислил в моя собствен свят. Докато не се блъснах в някого....видях ангел боже беше като....нямам думи да го опиша. Беше ми познат,но може да съм се припознал. Беше облечен сигурно за тренировка,но за какво.....хм как искам да го видя. Само при мисълта се изчервявам и аз не знам защо и в корема ми бошува нещо....ох и защо желая да го видя отново......нека да отида до новата ми работа. Я имено тя се намираше на центъра на Сеул и беше висока сграда.....
Мисля си още за него.....

От името на неутрален разказвач

След като Джънкук стигна до високата сграда и започна да я оглежда и си мислеше как ли ше мине това интервю.....докато се качваше по стълбите се оглеждаше как изглежда в някое стакло и все мислеше за Джимин.....накрая стигна до стаята на директора на фирмата,но секретарката го спря и му каза че все още не е дошъл и да седне на диванчето където се намираше срещу кабинета му.

1 час по-късно

Секретарката дойде до Джънкук и му каза:
Секретарката-утре елате защото директора няма да идва сега и да не чакате най-добре е да си ходите.
Кук-ами добре щом се на.....
Тъкмо да се изкаже и някой влезе в стаята. Той беше с шапка и маска и му каза:
Джимин-хайде влез да те видим какво можеш...
Кук-ами добре..
Кук беше се стреснал и притеснил....как ли ще мине това интервю.....

Незабравима любовWhere stories live. Discover now