capitolul 12- The police #2

1.3K 83 5
                                    

                                           Draga taticule,

                    Nu inteleg. De ce fac asta? Oamenii in albastru l-au luat pe "tata" cel nou. L-au dus departe. M-au lasat singura. Toti m-au lasat singura. Sunt... trista. Mami spunea ca oamenii mereu ranesc. Chiar si cand nu vor. Ei m-au ranit pe mine. Oare si eu am ranit pe cineva?

                  Acum o saptamana m-a trezit un zgamot ascutit. A fost un tipat, tipatul lui 'tata' cel nou. M-am dus in camera lui Si am vazut cum se uita la 'mama' cea veche. Era... uimit, speriat. A aruncat chestia ascutita din mana, pe jos. Apoi sa uitat la mainile lui care tremurau.

                    Am facut un pas in fata. A scartait podeaua. El s-a uitat la mine apoi la mana mea. Se pare ca din mana mea curgea o picatura de apa rosie. A venit rapid la mine, m-a strans tare de brat si a spus "Tu, tu ai facut asta! E vina ta. Stiam eu! Copilul diavolului.". A luat chestia ascutita de pe jos si a indreptat-o spre mine. Mi-a fost... frica. Pentru a doua oara mi-a fost frica. De prima data a fost cand Amelia m-a luat. Cred ca mi-e frica atunci cand cineva vrea sa ne raneasca. Mami trebuia sa-mi spuna asta. 

                Cand chestia ascutita se apropria de mine cineva a strigat "Politia. Nu miscati! Arunca cutitul!". Apoi m-am uitat spre hol si erau 3 oameni in albastru. Cu chesti indreptate spre noi.

             El a aruncat chestia ascutita, cred ca se numeste 'cutit'. Mi-a dat drumul si s-a ridicat in picioare cu mainile la ceafa. Probabil este o pozitie speciala pentru oamenii in albastru. Unul dintre ei mi-a facut semn sa vin spre el. Si m-am dus. M-am ascuns in spatele lui.

               Dupa ce l-au luat cu ei, m-au dus din nou in camera aceea. In camera cu pereti albi si cu geamul mare si negru. Daca sunt aici inseamna ca ei sunt politistii. M-am mai intalnit cu ei.

               Mi-au spus ca 'tata' cel nou este acuzat de crima. Au spus ca el si-a omorat familia. M-au intrebat daca am vazut ceva. M-au intrebat de ce ar face el asta. M-au intrebat de ce el crede ca eu sunt de vina pentru tot. Apoi eu i-am intrebat cum au venit daca nu i-am chemat. Ei mi-au spus ca vecini au auzit zgomote si tipete si i-au sunat. Deci mereu cand faci ceva zgomotos trebuie sa fi atent si la vecini, priceput. 

                 Dupa ce nu mai aveau nevoie de minem-au dus din nou la casa de copii. Am ajuns de unde am plecat. Dar am invatat lucruri noi din aceasta calatorie. lucluri pe care mami trebuia sa mi le spuna. Iar acum... nu poate.

              Te iubesc tati. Te iubesc, mami. Sa nu ma uitat. Oamenii ranesc alti oameni dar eu nu voi ranii pe nimeni. Promit.

                                                                  cu drag, Zoye

Cele o mie de scrisoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum