Draga taticule,
De ce povestile nu devin realitate? In povesti mereu este cate un final fericit. De ce nu exista final fericit si in povestea lui Alex sau in povestea Lolei?
"Mama" cea noua mi-a citit in fiecare noapte cate o poveste de cand am venit. A spus ca voi dormii mai bine daca imi citeste o poveste dar nu am simtit nimic diferit. Mi-a citit doar 2 povesti dar de mai multe ori. Eu am intrebat-o de ce imi citeste aceeasi poveste de mai multe ori iar ea mi-a raspuns " Pentru ca esti mica si nu credeam ca o vei retine." Nu inteleg. Ce legatura are faptul ca sunt mica cu 'retinerea'. Mami mi-a spus ca atunci cand cineva nu crede ca esti 'capabil' de ceva inseamna ca te su-sub-subestimeaza. Se pare ca "mama" cea noua ma 'subestimeaza'. Nu imi place sa fiu subestimata.
"Mama" cea noua mi-a citit "Alice in tara minunilor" si "Mica sirena". Ea a spus ca au fost povestile ei preferate din copilarie. Probabil va spune asta fiecarei povesti pe care mi-o va citi, ca sa o faca speciala. In "Alice in tara minunilor" este vorba despre o fata care cade intr-o gropa plina de minuni dupa ce a vazut un iepuras. In final ea este foarte fericita. Ca in toate povestile. In "Mica sirena" este vorba despre Ariel, sirena, care locuieste in mare cu alte sirene si salveaza un baiat de la inec si in final locuiesc amandoi fericiti intr-un castel.
Eu am incercat sa fac povestile astea sa devina realitate, taticule. Dar nu prea am reusit... Acum cateva zile "parintii" cei noi m-au dus la cursuri de inot cu Alex. Alex mergea la acele cursuri de 4 zile dar inca nu a invatat sa inoate.
Dupa curs "domnul profesor" a spus ca mai putem sta in piscina mica, sa ne jucam pana vin parintii sa ne ia. In scurt timp aproape toata lumea a plecat. Noi am ramas printre ultimii. Alex a zis ca "mama" cea noua va venii putin mai tarziu. Eu i-am vazut fata trista si ma gandeam la mica sirena. Ea l-a facut pe print sa fie fericit pana la adanci batraneti. Poate il face si pe Alex sa fie fericit. dar alex trebuie sa fie langa apa adanca ca sa-l vada mica sirena.
"- Alex, hai sa mergem la bazinul mare. Este... mai aproape de intrare. Cand vine "mama" putem pleca mai repede.
- Bine..."
Dupa ce l-am convins pe Alex sa mergem spre bazinul mare m-am oprit acolo unde era apa mai adanca. Pentru ca sirenele locuiesc in ape adanci. I-am spus lui Alex sa vina spre mine. Apoi... cand era cel mai aproape de marginea piscinei... l-am impins in bazin.
In timp ce asteptam sa il salveze sirenele s-a auzit masina albastra. Eu am plecat si l-am lasat la Alex in apa, sa il gaseasca sirenele si sa fie fericit.
Te iubesc, tati. Te iubesc, mami. Sa nu ma uitati.
cu drag, zoey