Draga taticule,
Astazi este ziua mea. De parca nu ai stii... implinesc 5 anisori. Mami a spus ca nu poate da o petrecere anul acesta. Ea a spus ca este prea devreme... iar eu m-am intristat pentru ca de ziua mea era singura zi in care imi puteam vedea matusa si cei doi verisori. Era singura zi in care aveam cu cine sa ma joc.
Cand mami m-a vazut asa trista mi-a dat o cutie. In cutie era o papusa de portelan. Avea parul negru, lung si matasos ca al meu. Avea pielea alba ca a mea. Avea doi ochi negri ca ai mei. Avea buzele rosii exact ca ale mele. Si avea o rochita neagra exact ca rochita pe care o port de cand ai plecat. Imi seamana 'leit'. Am numit-o Zoey, ca mine. De acum Zoey imi va fi cea mai buna prietena.
Mami mi-a spus ca papusa de portelan este de la tine. Tu ai luat-o pentru mine. Stiai ca azi e ziua mea. Dar probabil nu stiai ca vei pleca inainte de ziua mea. Se poate spune ca aceasta papusa este ultimul lucru de la tine? Atunci este cel mai de pret lucru al meu.
Dupa ce mami mi-a dat papusa de la tine, si-a luat toate hainele colorate si le-a pus intr-un vas mare de tot. In vas era o apa neagra. Mami a spus ca a pus "co-colorant" negru in acea apa. Si cand am intrebat-o de ce nu isi cumpara alte haine in loc sa le coloreze pe cele vechi ea a zis " Scompo, noi nu o sa mai iesim din case ceva timp." si eu am intrebat-o de ce, iar ea mi-a raspuns " Pentru ca nu mai vreau sa vad soarele din nou." Dar eu am trebat-o cum vom putea aduce mancare de la locul acela mare unde este multa mancare. Iar ea a spus ca va angaja o femeie care sa ne faca treburile, mami ii spune "menajera". Mami a spus ca aprimit multe hartii verzi, mami le spune "bani", de la plecarea ta. Mami spune ca le are de la "asigurarea medicala".
Mami este foarte trista ca ai plecat. Mereu curg picaturi de apa din ochisorii ei. Lui mami ii este foarte dor de tine. De ce nu te mai intorci, taticule? Nu ne mai placi? Noi te iubim, taticule. Te iubim foarte mult. Sa nu ne uiti.
Cu drag, Zoey