Draga taticule,
Dupa ce Lola a plecat cu iepurasul eu am intrat in casa. 'Mama' cea noua era in camera cu mancare facand ceva intr-o oala mare. Am intrat in camera aceea si am vazut pe masa inalta, de lemn, un obiect ascutit. Imi amintesc de el. Este la fel ca acel obiect ce a dus-o pe mami acolo langa tine, taticule. Am intins mana sa il iau dar 'mama' cea noua m-a oprit. A luat obiectul apoi l-a pus undeva sus unde nu pot ajunge. A spus ca nu am voie sa ma joc cu el. Desi eu nu voiam sa ma joc...
Dupa un timp 'tata' cel nou a stins becul din camera cea mare cu televizor si a spus ca va merge la culcare. 'Mama' cea noua m-a luat in brate si m-a dus in patul meu langa Zoey. Apoi ea a plecat si nu se mai vedea nici o lumina. In afara de bila gri de pe cer care apare numai noaptea.
Nu se mai auzea nici un zgomot. Dupa un timp am inceput sa ma obisnuiesc cu intunericul. Incepeam sa vad obiecele. M-am dat jos din pat, am luat-o pe Zoey in brate si m-am dus, jos, in bucatarie.
Pe intuneric, am tarat un scaunel de la masa pana la locul unde face 'mama' cea noua mancare. M-am urcat pe el, am intins mana dar tot nu ajungeam la chestia ascutita. Am lasat-o pe Zoey pe masa apoi am intins ambele maini dar tot nu ajuceam. M-am sidicat si pe varfurile picioarelor dar... era cu putin mai sus decat mana mea.
M-am dat jos de pe scaun si am mers in cmera cu multe carti. Acolo imi place sa stau cel mai mult. Langa carti. Si de acolo am luat patru carti groase. M-am intors in bucatarie si le-am pus sub scaun. Ca sa fie mai inalt.
Cu greu, m-am urcat pe scaun si am reusit sa iau chestia ascutita. M-am dat jos si m-am gandit... Daca chestia ascutita a dus-o pe mami la tine atunci poate sa ma duca si pe mine. Asa pot sa-ti dau scrisorile. Am apropriat chestia ascutita de mana dar cand am atins nu mi-a placut. Am avut o... senzatie neplacuta. Ca o zgarietura sau o ciupitura dar mai tare. Si a iesit apa rosie din mana. Nu imi place. Poate nu merge la copii. Poate merge doar la oameni mari. Atunci pot sa ii dau un bilet si o duc pe 'mama' cea noua la tine.
M-am dus in camera unde dormeau 'parintii' cei noi. Si am indreptat chestia ascutita spre 'mama'cea noua. Am dezvelit-o, i-am pus biletul catre tine in mana ei si inainte sa o trimit la tine s-a trezit. A deschis putin ochii. Cred ca nu vedea inca bine. A spus "Zoey?" putin ametita. Apoi m-am speriat si i-am zgariat gatul cu chestia ascutita. De acolo a iesit multa apa rosie. Imi place cand apa rosie iese afara...
Dupa un minut 'mama' cea noua sau.. cea veche nu s-a mai miscat deloc. Si nu am mai scos nici un sunet. 'Tatal' cel nou mormaia putin dar cred ca inca dormea. Am pus cutitul in mana lui 'tata' cel nou ca sa nu se raneasca.
In caz ca nu l-ai primit , pe bilet scria ca imi e dor de tine si ca te iubesc mult. Sa nu ma uiti.
cu drag, Zoey