Capitoul 20- Bad feeling

1K 58 6
                                    

                                          Draga taticule,

                 A trecut ceva timp de cand nu m-am mai jucat cu focul. Doamnele invatatoare se uita urat la mine. Ma trateaza diferit. Ma retin mai mult la psihologia de grup si ma lasa mai putin sa ma joc cu lucrurile de aici sau sa iau conctact cu altii copii.  Intr-o zi mi s-a parut ca il vad pe Eathen. Dar cand m-am uitat mai bine, nu era...

              Stiu ca nu e frumos, dar am ascultat conversatiile adultilor pe ascuns. Doamna in costum a vorbit cu una dintre invatatoare. A intrebat date despre mine. 

 "-Aham, si cati ani are fata?"

"-Apoape 6 ani, doamna."

"-Aproape 6? Si nu e data la scoala?"

"-Dar acum incepe semestrul ll. Nu o putem da de acum, trebuie de anul viitor."

"-Nu vreau ca copilul astea sa stea atat de mult pe aici pierzand vremea. Vreau sa o dati la scoala cat de repede posibil."

"-Dar..."

"-Niciun 'dar'! Las' ca se descurca ea. Ai vorbit cu Huston? Au de gand sa adopte copilul sau nu?"

"-Nu m-au mai sunat inapoi de la intalnirea de la..."

            Vor sa ma trimita de aici. Nu vreau sa mai stau aici dar imi este frica. Frica ca poate unde voi merge va fi mai rau. Sper doar sa nu fie prea multi oameni. Oamenii ranesc oameni.

                Dupa cateva zile de la acea discutie doamna invatatoare mi-a zis ca voi fi data la ceva numit scoala. Mi-a spus ca acolo voi invata sa scriu si sa citesc, lucruri ce stiu deja sa le fac. Mi-a zis ca acolo vor fi multi copii si cateva doamne invatatoare, ca si aici. Dar acolo nu voi petrece decat patru ore pe zi.

            Am o presimtire rea despre acest loc. Nu vreau sa merg acolo. Nu cred ca e un loc potrivit pentru mine.  

                                   

                                                                                                     cu drag, Zoey

-------------------------------------------------------------

stiu ca este scurt si sec dar ma voi revansa. Poi posta saptamana un super capitol (ca tot e vacanta) ;)

Cele o mie de scrisoriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum