Stau in camera uitandu-ma la Riverdale dar nu sunt atenta la ce se petrece pe ecranul tabletei. Ma gandesc doar ca sunt furioasa. Furioasa ca toata lumea ma invinuieste ca nu incerc sa ma apropi de ea. Ma lasat balta si cand ma bazam pe ea pe o chestiune atat de simpla nu a putut sa fie acolo pentru mine. Gata,am terminat-o! Aveam dreptate cand mi-am spus ca nu pot avea incredere si baza in ea.
Ma uit la.ceas si e 5 dimineata. Maine trebuie sa plec la scoala si azi la 12 trebuie sa vina Ioana la mine. Decid ca nu are rost sa ma ametesc cu somnul asa ca imi pun un clip pe youtube ,o drama ca sa ma distraga de la "drama" din viata mea. Sunt suparata si nu imi trece prea usor.
La ora 10 decid ca e timpul sa ma ridic din pat si plec la baie sa fac un dus. Am.stat de iesi dupa aimiaza pana acum in pat si am transpirat. Ma bag sub jetul de apa.fierbinte dar incep.sa ametesc. Nu am mai mancat de ieri dimineata si asta nu e ceva normal pentru mine. Schim temperatura apei pentru ca o sa mi se faca rau daca mai stau sub apa calda. Imi termin dusul si imi iau doar halatul pe mine . Intru in bucatarie unde mama sta cu capul in palme ,probabil are o mahmureala de toata pomina.
Ma opresc gandindu-ma sa plec ca sa ma imbrac dar apoi decid ca nu o sa o las sa castige. Intru in bucatarie si ea isi ridica capul urmarindu-mi pozitia. Imi scot sunca presata din frigider si doua oua. In timp ce tai sunca feli subtiri si o aruc intr-o tigaie ea tuseste si spune:
-Nu ar trebui sa stai cu picioarele pe gresie fara papuci,mai ales dupa dus!
O ignor vazandu-mi de treaba si spargand ouale. Invart gatindu-le si turnandule pe o farfurie adaugand o bucata generoasa de branza si 3 feli de paine.
-O sa te racesti! Adauga ea.
-Cred ca daca am putut veni prin ploaie 30 de minute ieri pentru ca ai uitat de mine ,nu o sa mor daca stau pe gresie 5 minute! I-o trantesc mai dur decat intentionam.
Face o mutra surprinsa apoi deschide gra sa spuna ceva dar nu ii dau ocazia deoarece merg la mine in camera unde inchid usa si ma imbrac inainte de a manca.
Ma uit la ceas si e 11 si 24 asa ca probabil in 10 minute Ioana va fi aici.
Ca de obicei nu apuc sa ma pregatesc cand ea ciocane la usa.
-Am intarziat? Intreaba.
-Nu,e abea 11:40.
-Oh,slava cerului! Rasufla ea usurata.
Isi face loc pe langa mine si intra in bucatarie unde mama face de mancare.
-O buna Corina! O asluta ea pe mama.
-Hei Ioana! Cum mai merge scoala?
-Perfect! Sunt mentor si copii mei vor castiga! Fara suparare! Spune intorcandu-se spre mine.
Si deasta vreua sa ii smulg titlul de sub nas. E prea infumurata cu unele chestii!
Ea se asaza la masa unde ne uitam la materiale pentru rochiile noastre pentru dansul clasei si apoi trecem in lista unele aspecte ale programului de repetitii.
-Eu pot doar Marti,Miercuri si Vineri! Spune ea.
-Eu pot luni dupa 5 si in week end .
-Ok,voi face programul si o sa il afisez in clasa. Trebuie sa plec,am de pregatit un proiect pentru chimie.
O conduc luandu-mi la revedere si apoi plecand in camera unde imi desprind parul care se uscase deja de jumatate in cocul in care a stat de dimineata. E 19 si 39 deci ar trebui sa mananc ceva si sa imi pregatesc ghiozdanul. Imi pun agenda si portofoliul cu tema data de Bogdan si alte cateva caiete ne notite. Imi aleg o bluza galbena cu maneci trei sferturi si blugi mulati albi. Imi pregatesc ondulatorul pentru ca maine o sa imi aranjez unele suvite si apoi plec in bucatarie unde il gasesc pe Claudiu si tata.
-Hei ! Ii salut .
-Buna! Spune unchiul.
-Ce te-am rugat? Spune tata.
Si incepem....
-Ea nu a venit sa ma ia,intreab-o de ce.
-Lorena!
-Nici o Lorena! Strig eu.
Ma uit la el cu furie si renunta deoarece stie ca nu o sa ma induplece cu chestia asta. Tata ju se comporta ca un parinte si deasta ne intelegem noi asa de bine,nu cand e vorba de mama,dar in general suntem prieteni foarte buni.
-Maine avem ora? Intreaba Claudiu.
-Da,prima ora!
-Nu o sa fiu la scoala!
-De ce? Intreb
-Eu si Amalia mergem la doctor ca sa vedem daca tratamentul are efect.
Amalia e sotia lui. Au probleme deoarece nu pot avea un copil pe care si-l doresc foarte mult . Sper din suflet sa aud vesti bune.
Il iau in brate deoarece nu cred ca iubesc pe nimeni mai mult decat pe el si pe tata.
-O sa vina si micuta sau micutul vostru!spun in soapta.
-Stiu,dar e frustrant!ofteaza el.
Tata zambeste si iese din bucatarie. Stie ca Claidiu e persoana mea preferata inafara de el.
-Amalia cum se simte? Intreb
-Vomita non stop de 3 zile si nu vrea sa faca un test de sarcina,zice ca vrea sa stie o confirmare sigura asa ca maine mergem.
Mainile ii tremura si eu nu ma pot abtine din a zambi din tot sufletul deoare el e fratele meu si il iubesc si pe el si pe Amalia.
-Eu plec! Spune el. Maine e o zi importanta!
-Da,ne vedem dupa ore!
Il conduc afara si imi pun rapid un sandwish si plec in camera unde imi dau muzica la maxim in boxe fara sa imi pese de mama sau de tata si adorm pe ritmul piesei "Fire meets fate".Telefonul imi e conectat la boxe asa ca piesa care si asa trezeste motii se aude bubuind in boxe .
-Futu-i ! Injur bajbaind dupa telefon.
Ma ridic si constat ca imi e infundat nasul si sunt extrem de transpirata. Minunat! Sunt racita! Mersi mama...
Fug la baie unde in 5 minute ma spal pe.dinti si pe fata apoi sar in dus un!de ma spla de transpiratie si ma imbrac rapid cu bluza perfect calcata si blugi. Imi piptan parul si fac 3 bucle in fata care nu sunt ondulate de la statul in coc si apoi le dau cu un strop de fixativ.
Ma dau cu putin rimel si balsam de buze si apoi cu ghiozdanul pe uma si incaltata urc in masina.
Tata e la volan inbracat in uniforma medicala ceea ce imi spune ca azi e de servici.
-Neata! Spun.
-Unde iti e geaca? Intreaba uitandu-se la bluza mea subtire.
-O iau acum.
Ies din masina si fug pe hol de unde imi iau geaca . Iau paltonul tatei deasupra geci mele si simt un parfum ieftin de femeie . Mama are parfumul asta?
Imi iau geaca de piele si fug inapoi deoarece nu vreau sa intarzi.
Dupa ce ajung si se suna ma pun sa fac tema data de Bogdan stiind ca prima ora va fi libera.
Anxietatea...
"O consider o stare indusa . O nefericire constanta pe care o oamenii o asociaza cu dezamagirea din viata sociala si personala. Nu cred in definitia din dex deoare nu o consider o afectiune care necesita neaparat tratament,cred ca fiecare om poate sa se trateze singur daca are putina putere ,motivatie si pe cineva pentru care sa lupte"
Ma uit la pagina si ma gandesc ca o sa merg pe instinct deoarece profului pare sa ii placa raspunsurile mele . Imi pun foaia in mapa si apoi zarasc ca e a doua ora . Ce ?
Profesoara isi tine ora si apoi cealalta ora trece infernal de greu . Ora de roman trece si ea relativ ok,vorbim despre Morometii si Bogdan ma cheama dupa ce se aude clopotelul la catedra.
-Azi de la 3 ? Intreaba
-Da,eu sunt ok.Unde?
-La mine,e cam frig ca sa ne plimbam prin oras.
Zambesc si aprob.
-Iti trimit adresa intr-un mesaj.
-ok.
Imi vad de treaba mea si aproape sprintez din banca cand aud clopotelul.care marcheaza sfarsitul ultimei ore. Imi e o foame de lup asa ca am o ora la dispozitie sa mananc . Merg la un magazin de unde imi iau o punga de covrigi cu susan si mananc mergand incet spre locatia profesorului. Dupa 20 de minute ajung in fata unui bloc ingrijit si ma uit la mesaj. Blocul 11 etajul 4 apartamentul 14.
Urc scarile si cand ajung in fata apartamnetului 14 sun la usa si apoi astept. Dupa 1 minut un sunet se aude de la broasca de la usa si usa se deschide dezvaluind un Bogdan in pantaloni scurti negri si un tricou sportiv rosu.
Are un zambet cald si ma pofteste inauntru unde ma descalt iar el ma dojeneste spunand ca nu e nevoie apoi eu imi dau ochii peste cap asezandu-ma pe canapeaua din livingul lui spatios in tonuri de maro si rosu.
-Scuze pentru tinuta mea,imi ace sa fiu comod.
-E ok,stiu cum e sa sta incorsetata toata ziua.
Imi dau geaca jos si o asez pe spatarul camapelei . El isi ingusta ochii si dau intrebator din cap.
-Nu te-am vazut niciodata cu parul ondulat . Iti sta bine.
-Mersi! Ii zambesc fiind ca mi-a facut un compliment si sunt genul care primeste complimente ,nu le respinge.
Incepem sa vorbim si ii arat tema pe care o citeste cu atentie si ofteaza . Ma incrunt nefiind sigura unde am gresit.
-Nu inteleg de unde le scoti...spune el.
-Si asta e un lucru rau? Intreb.
-Nu,e doar bizar. Pari sa ai un raspuns la orice. Nu am mai vazut asta pana acum ,e impresionant.
-Si tu pari sa ai vorbele la tine.
-Da,dar ale mele sunt definitii si termeni invatati,tu le spui ...nu stiu,traite oarecum! Suna dramatic,dar asa e!
Ma uit la el si realizes ca vorbeste serios. Continuam sa vorbim despre diferite teme si subiecte apoi imi notez tema si ma pregatesc sa plec. Ma apuca o criza de tuse in timp ce imi trag tenisi in picioare.
-Esti ok? Intreaba el.
-Da,doar ca m-a prins ploaia vineri in drum spre casa,banuiesc ca m-am racit.
El se intrunta in prag cu mainile in san.
-Dupa meditatiile de la pub? Intreaba.
-Aha. Mama trebuia sa ma ia dar nu a putu ajunge.
-Trebuia sa ma suni,te puteam duce eu.
-Mersi,dar e ok! E doar o raceala.
Aproba din cap apoi imi deschide usa urmandu-ma pe scari pana jos.
Bat din picior si ma uit pe strada asteptand taxiul. Il zaresc si ma intorc spre Bogdan
-Asta e al meu! Spun aratand spre taxi.
-Ne vedem maine,Lorena. Astept sa citesc sinteza ta.
Ii zambesc urcand in taxi unde ma uit pe geam la el cum intra in bloc. E dragut,tanar,de succes. Si nu e badaran. E chiar simpatic. Imi scutur capul si ma concetrez pe ce am de facut cand ajung acasa.
Casc uitandu-ma latelevizor cand usa se deschide lar si aud un strigat de barbat. Wtf?
Ma intorc spre usa si il vad pe Claudiu cu o foaie zambind pana la urechi si venind spre mine.
-Ce e? Intreb.
-Anais e pe drum! Striga el extaziat.
-Esti un mincinos! Spun nevenindu-mi sa cred.
-uite! Imi arata el foaia. E un mic ghem care recunosc a fi un copil. Viitorul lui copil . Viitorul meu verisor.
Ochii mi se umplu de lacrimi de fericire ! Ii sar im brate sau in cap sau unde apuc iar el ma ia strans in brate si eu incep sa rad si sa tip de fericire.
-Unde e Amalia? Intreb.
-E cu mama ei.
Imi petrec seara cu Claudiu tinandul in brate pentru ca sunt mult prea fericita sa ii dau drumul si dimineata cand ma trezesc in aptul meu imi dau seama ca ca el ma adus in camera. Pe telefon gases un biletel.
(La 18 mergem sa sarbatorim! Imbraca-te frumos!)
CITEȘTI
Proful de romana +18
Romance"-nu irosi ce stim amandoi ca ai -o sa incerc sa invat mai bine. imi pare rau! -la naiba,nu incepe! palmele lui lovesc catedra si un pix se rostogoleste de pe masa. il ridic fara pic de emotie punandul pe catalog. -daca ma scuzati trebuie sa ajung...