Oh,mai am atatea de facut!

6.8K 242 15
                                    

Pentru  MariaTrump,
Multumesc pentru suport si vorbele dragute! ❤🙈

LORENA.
Nu puteam sa dorm. De cad m-am impacat cu Bogdan nu pot dormi,si nu fin cauza vreunui scenariu erotic din mintea mea,ci din pricina vinei. Ma simt vinovata,ca am cedat asa de usor ,ca l-am iertat atat de simplu,ca nu am standarde. Toata viata am fost convinsa ca nu voi fi niciodata fata care pemite unui barbat sa isi bata joc de ea,dar uite-ma acum iertand omul care mi-a distrus prina jumatate din viata. Simteam ca am renunta la mine.
Citeam la un moment data o carte care spunea ,ca din pricina iubiri pentru o persoana ,limitele pe care le avem la abuz cresc. Limita mea era tredarea! Si uite cu calcasem limita aceea in picioare,pentru ca il iubeam pe Bogdan.
Semaforul se facu verde asa ca am accelerat spre teatru. Azi trebuia sa il ajut pe Moris cu un decor,pentru o piesa de teatru. Imi era foarte greu sa vorbesc cu el ,acum ca eram impacata cu Bogdan. Stiam ca trebuia sa ii spun ceva,dar curajul meu pierea de fiecare data cand il vedeam. El a fost prietenul meu in facultate si stanca de care ma agatsm de fiecare data cand valul ucigas se apropia. El ma ajuta sa uit de Bogdar,iar acum trebuia sa ii spun ca m-am lasat dusa de val,la propriu.
El ma intampida in usa teatrului cu mainile deschise . Ma ibratisa calduros cum face de fiecare data si spoi a inceput sa vorbeasca domol cum face mereu,aratandu-mi ce e nevoie sa fac.
Stand pe scena si vopsind cartonul care avea forma de copac,am decis ca trebuia sa am discutia asta cu el.
-Moris....pot sa vorbesc ceva cu tine?
-Sigur,Lorena. Sti ca poti sa imi spui orice.
Nu ajuti!
-Sti cum ma intrebai...ce vreau de la noi.
El isi ridica privirea. Acum era ochii si urechi.
-Nu cred ca pot sa ma comit unei relati cu tine! Spun eu.
El se incrunta ,uitandu-se la mine.
-Ce e toata treaba asta Lorena? Intreaba el.
-La ce te referi?
-La ce ma refer? Ridica el vocea. Credeam ca vi aici pentru ca ti la mine,pentru vrei ceva cu mine! Striga el.
-Tin la tine Moris! Dar nu in felul ala!
-De ce esti aici? Intreaba el.
Ma uit la el neitelegand ce spune.
-Sunt aici pentru ca vreau sa te ajut . Pentru ca suntem prieteni!
-Prieteni? Striga el. Eram prieteni si cand ne-o trageam in apartamentul meu?
M-am holbat la el nestiind ce sa zic. Avea dreptate ,sa fie suparat. Eu il folosisem ca pe o distragere.
-Moris,imi pare rau...
-Lorena,te rog ,daca crezi ceea ce spui,pleaca !
-Moris!
-Nu vreau sa fiu in preajma ta in acest moment.
Tranti pensula de podea plecand spre baie. Vopseaus galbena pata pardoseala. M-am ridicat luandu-mi geanta si pasind afara,in aerul inca inghetat. Moris nu merita tot ce i se intampla . Era un baist foarte bun,care a fost mereu rabdator si bun cu mine.
Am urcat in masina unde mi-am asezat geanta si am inceput sa conduc pana am ajuns la un magazin. Am intrat incercand sa ma concentrez pe ce aveam de facut in seara asta,dar vorbele lui Moris mi se invarteau in cap constant." Eram prieteni si cand ne-o trageam in apartamentul meu?"
Eram o prietena,o persoana oribila ,cum puteam explica un jet atat de brusc dupa cel putin 2 ani de prietenie. El era unul din putini prieteni loiali pe care ii aveam in Bucuresti,iar acum l-am pierdut si pe el ,pentru ceva ce nici macar nu stiu daca merita.
M-am adunat incercand sa fiu un adult ,si am pasit in magazin apeland numarul lui Bogdan.
-Hei! Raspunse el vesel.
-Hei,am vrut sa te intreb daca ai nevoie de ceva din oras,sunt pe drum si am oprit la un magazin. Ma gandeam ca poate vrei ceva.
Vorbeam prea mult pentru ca eram agitata.
-Oh,ce dragu din partea ta. Nu cred ca avem nevoie de nimic.
Am tinut conversatia scurta ,anuntandu-l ca ne vom vedea peste 30 de minute.

BOGDAN.
-No,we have to make a good impression . The princess is coming to see you!
(Nu,trebuie sa facem o impresie buna. Printesa vine sa te vada !)
Emilia se bosumfla pentru ca nu vroia sa se imbrace . Facea multe mofturi,si nu eram prea priceput sa ma ocup cu ea cand facea pe suparata.
-But daddy,i'm not a little kid,i have to weare my normal clotes!
(Dar tati,nu sunt un mic copil,trebuie sa port haine normale)
-You really don't like your pj?
(Chiar nu iti plac pijamalele? )
-No!
(Nu)
Am zambit lasand balta planurile mele de a face o impresie buna. Eram un tata  dezordonat si in toate partile ,dar trebuia sa fac tor posibilul sa fiu bun pentru ea.
Odata ce am convins-o sa stea sa deseneze am olecat in bucatarie unde pestele era gata in cuptor si legumele care trebuiau data in sos erau fierte. Cand am strecjrat morcovii fierti si bucatile de brocolii am auzit soneria. Am lasat cratita de o parte si am mers la usa deschizand .
Lorena era in fata usi cu paltonul pe ea si geanta la mana. Avea un zambet relaxat pe fata si m-a luat in brate atingandu-si buzele de obrazul meu. Am invitat-o in bucatarie unde am continuat sa fac restul mancarii.
-Miroase bine! Spuse ea.
-Ma gandeam ca o sa iti placa. E peste la cuptor cu legume.
Ea a ras uitandu-se prin jur.
-Unde e Emilia? Intreaba ea.
-E in camera,deseneaza.
Am gesticulat spre camera ei de joaca . Am privit pe furis la Lorena in timp ce taiam patrunjel si usturoi. Parea extrem de incordata,dar sub o mantie . Nu vroia sa stiu ca are emotii,si puteam vedea totul pe fata ei. Oare avea impresi gresite legate de seara asta? Oare credea ca sunt un profitor?
Gura mi-a luat-o de dinainte si am spus.
-Sper ca nu ai prins ideea gresita legata de seara asta!
Ea isi ridica ochii confuza de ceea ce am spus.
-La ce te referi?
-Nu te-am chemat aici ca sa ma culc cu tine. Te-am chemat pentru ca vreau sa iti recapeti increderea in mine,sa vezi ca sunt acelasi om .
Ea zambi sincer si isi scutura parul afara din ochii.
-Nu ma intelege gresit....
Am facut contact vizual.
-Mi-ar placea...chiar mult,sa ramai aici peste noapte in toate sensurile posibile!
Ceva mi se ridica in pantaloni. Trebuia sa ma opresc din a mai gandi la tot felul de filme .
-Dar nu asta e motivul pentru care esti aici!
Ea se uita la mine ,dand ocol mesei si prinzandu-mi ceafa in maini.
Se uita la mine nesigura,dar apoi isi apasa buzele de ale mele. Mainile i-au gasit talia si apoi spatele. Ea se apleca spre mine mai mult,incant am gemut de surprindere de de placere. Mirosul ei mi-a cuprins simturile si pantalonii imi erau pe cale de a pusca.

LORENA.
Eram disperata sa aflu adevarul. Sarutul era pasional,carnal. Dorinta se aprinse in mine ca o flacara care palpaia . Trebuia sa alimentez flacara,trebuia ss vad daca era ce credeam eu ca e.
M-am desprins de el si am spus.
-Sper ca Emilia doarme la parter.
Ochii lui s-au marit de uimire si apoi tragandu-ma mai aproape a spus.
-Din fericire!
El se indeparta chemad-o pe mititica la masa . Ea manca linostita si zambi atunci cand ea si Bogdan intrara in camera ei. Dupa 30 de minute in care el a pus-o in pat a revenit in living. Se uita la mine iar eu am mers spre el.
-Ne vedem sus in 2 minute! I-am.spus.
Am pornit pe scari intrand in baia din camera . Mi-am dat jos de pe mine tot apoi invelindu-mi corpul cu un prosop si verificand daca eram epilata. El a intrat in camera cu camasa descheiata asezandu-se pe pat!
-Lorena...
Am.iesit din baie urandu-ma peste el . Ii stateam in poala si puteam simti cat de tare e.
-Asta e ce nu te deranja daca se intampla? Am intrebat eu.
-Oh,mai am atatea de facut.
M-a rasturnat pe spate desceindu-mi cordonul de la halat. Se uita la mine cu ochii sclipindu-i de entuziasm.
-Nu crezi ca e prea devreme? Intreaba el.
-Avem peste 20 de ani. Sexul e ceva firesc si cand e facut cu straini.
El a zambit incepand sa imi tortureze gatul ,apoi tot corpul.
Toata seara a fost un blur de gemete si sudoare,de vorbe soptite si unghii infipte in spatele lui. Cand el adormise ,ma gandeam ce a fost toata tarasenia asta pentru mine,si cu singuranta era ceva,ceva ce nu avea inca definitie in capul meu.

Proful de romana +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum