E destul de rau!

5.9K 218 12
                                    

Pentu Life_is_fuck ,

Multumesc pentru comentariile dragute si sustinere!te pup! <3


Bogdan.

Eram un nemernic norocos. Lorena dormea dusa invelita cu patura mea gri.Era destul de devreme,asa ca am decis sa o las sa doarma. Eu in shimb,aveam multe de facut pana aveau sa se trezeasca fetele. Am pasit usor pe scari si apoi spre camera Emiliei care dormea si ea dusa. Mi-am facut o cafea si am plecat in birou unde un teanc de teste si hartii ,care trebuia sa fie corectate,ma asteptau. Am inceput sa trec peste ele,parca orice gresala parand insignifianta,asa ca clasa a 11 ar face bine sa se bucure de notele astea surprinzator de mari.

Dupa o  oara am inceput sa aud sunete pe hol,asa ca probabil una dintre fete sa trezit. Pasind usor in bucatarie am vazut-o pe Lorena cu o pereche de pantaloni de ai  mei si tricoul ei. 

-Neata!spun eu.

-Hei,credeamca ai plecat pe afara.

-Eram in birou,corectam niste lucrari.Nu am vrut sa te trezesc.

Ea zambiusor turnandu-si lapte peste cafea si apoi se uita in jur.

-Unde e Emilia?

-Doarme,probabil se va trezi incurand.

Ea se foi ,asezandu-se pe scaun,apoi sorbi putin din cafea. 

-Oare nu e ciudat pentru ea?

M-am incruntat. Emilia avea nevoie de o mam,si nu puteam sa o oblig sau sa o fac pe Lorena mama ei,dar puteam sa o asigur ca ele vor fi prietene foarte bune.

-Lorena,eu  nu vreau sa fi mama Emiliei,daca tu nu vrei asta. Dar te pot asigura ca ii place foarte mult prezenta ta.

Ea se lumina la fata. Stiam ca ii place de Emilia,dar bunul simt si faptu ca e un om minunat nu o lasa sa se infiltreze in familia mea,ceea ce ma facea sa imi amintesc de de o vroiam alaturi de mine atat de mult.

-Bine,atunci o sa vedem cum decurg lucrurile.

Am dat din cap indreptandu-ma spre frigider. Trebuia sa luam micul de jun.

Lorena.

Credeam ca omleta si cafeaua o sa imi sara pe nas. Radeam in hohote in timp ce Bogdan imi povestea cum el si Caeron au cazut cu masina intr-un sant,ceea ce ar fi destul de grav,dar circumstantele erau atat de nostime incat nu ma puteam abtine.Imi explicacum se certau pe seama unei tipe de la o petrecere si um roata din spate le explodase,iar ei in loc sa sune la politie pentru a rapora accidentul au continuat sa se certe pe seama fetei.

-Iar apoi,am auzit sirena de politie. Cameron arata ca o fantoma,dar dupa ce ne-au consultat si au vazut ca eram ok,ne-au dus la sectie,si a trebuit sa dam declaratie. Cameron a primit seara in arest pentru ca ma distras cat timp eramla volan,dar am stat cu el. Nu puteam sa il las acolo singur.

Am zambit.

-Sunteti prieteni foarte buni,nu?am intrebat.

-Da,ma ajutat mult in perioada dupa ce Emilia sa nascut. 

Fetita era acum in living jucandu-se cu papusile. Pare a fi un copil independent inca de la varsta asta,ceea ce e bine,dar se vede ca mosteneste multe trasaturi de ma mama ei.Avea parul castaniu inchis a lui Bodan,dar ochii in erau ai mamei,sau cel putin asa banuiam. Fata avea ochii de un verde electric. 

Telefonul a inceput sa sune,iar Bodan a raspuns.

-Hei!Tocmai ce vorbeam de tine...

Fata i s-a intunecat si a vorbit scurt si la obiect.

-Da,sigur frate!Vin imedeat!

El se ridica luandusi geaca. 

-Trebuie sa plec,Cameron are nevoie de mine. 

-Sigur!spun eu.

-Poti sa stai tu cu Emilia?intreaba el.

-Da,o sa ne distram de minune fara tine!spun eu .

El zambeste usor iesind in graba si demarand pe strada ca fulgerul. Ce dumnezeului so fi intamplat?

Odata realizand ca avea sa fie plecat pentru ceva timp,am pornit spre living unde Emilia se juca cu un caine de plus.

-Can i play with you?(Pot sa ma joc cu tine)

Fetita si-a ridicat ochii spre mine. Parea destul de distrasa,dar mi-a raspuns batand cu mana loculde langa ea. M-am asezat langa ea pe covorul pufos,si am inceput sa ma joc impreuna cu ea cu figurinele plusate. Un mesaj de la Bodan a venit o ora mai tarziu.

,,E destul de rau.Scuze daca te retin!,,

I-am scris inapoi asigurandul ca voi avea grija de Emilia si ca nu aveam planuri,cea ce era adevarat. 

HEI! SCUZE DRAGILOR PENTRU CAPITOLUL ACESTA. E MAI SCURT,DAR AM PREFERAT SA IL POSTEZ ACUM,IAR CONTINUAREA VA VENI CURAND. VA PUP!

Proful de romana +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum