LORENA.
-Da,sunt bine! Spun pentru a 3 a oara.
Ioana ma sunat imedeat ce a iesit de la scoala intrebandu-ma ce se intam0lase de nu am mers la scoala.
Nu e ceva prea obisnuit sa nu ajung asa ca atunci cand ma trezisem aveam 3 mesaje de la Claudiu si apeluri pierdute de la Ioana.
-Ok,trebuie sa plec,peste o ora trebuie sa ajung la meditatii.
-Faci ? Intreaba ea
-Da,de ce nu as face?
Ea ofteaza si spune:
-Iersi Bogdan ma rugat sa plec. Era suparat.
-Serios? Intreb confuza deoarece era ok cand am plecat eu.
-Da.
Inchid cu Ioana si decid sa ii trimit un mesaj ca sa nunmerg pana in oras degeaba.
El raspunde 10 minute mai tarziu cu un:
"Da,la mine."
Iminlas telefonul pe pat evitand in mod intentionat bucataria si fac un dus rapid apoi ma imbrac cu un hanorc pe care i l-am cumparat lui Claudiu dar nu i-a placut asa ca il port eu. E mai mare dar e comod si chestiile supradimensionate sunt cool asa ca il trag peste cap si imi iau o pereche de colanti grosuti. Bocancii in picioare si geaca groasa deoarece in ca ninge . Sun la firma de taxi si stand pe hol urmaresc cand acesta apare. Ma urc discutand despre vreme cu doamna de la volan si zambindu-i atunci cand cobor in fata blocului.
Urc scarile si cand ajung in fata usi ma opresc si inspir prelung. Daca are o dispozitie proasta ca ieri s-ar putea sa fie o pra tare ciudata.
Apas pe sonerie si adud o bufnitura dupa care usa se deschde. Bogdan e imbracat in niste blugi negri supti in genunchi si un hanorac negru. Nu l-am mai vazut niciodata imbracat complet in negru. Are parul destul de ciufulit si se uita in jos.
-Buna,intra! Spune ragusit.
Trec pe langa el si imi las pantofii pe hol si pasesc in living unde pe masa sunt carti si tot soiul de dosare. Imi scot geaca si ma inorc vazand ca se scarpina la ceafa si apoi spune:
-Scuze,nu am avut timp sa fac curat aseara si acum te asteptam...
-Nu ma deranjaza!
Ma asez pe canapea si ma zgari pe coapse prin colanti,un obicei pe care il fac atunci cand ma simt incomod. Nu arata bine dar imi e rusine sa il intreb. Ma uit si el se asaza langa mine si decid sa il intreb.
-Esti ok?
El se intoarce spre mine si pare foarte confuz. Se incrunta uitandu-se undeva pe jos si apoi spune.
-Da,sunt doar putin nervos.
Dau din cap si apoi imi scot dosarul.
-Multumesc totusi ca ai intrebat!
Ma uit la el surprinsa ca a mai adaugat ceva.
Ma pun pe treaba aratandui lucrurile la care am muncit . Ma concentrez pe ceea ce citesc si cand ajung la partea marcata cum markerul galben imi amintesc ca vroiam sa il intreb ceva legat de fraza respectiva.
-Aici ma gandeam ca personajul principalnisi ajungem maximul de dezvoltare ,renuntand la ceea ce isi doreste de dragul familiei. Deci ar trebui precizat? Intreb asteptandu-i raspunsul ca sa imi pot nota.
Ma uit la el vazand ca nu imi raspunde. Se uita in fata cu pumni impreunati sub barbie . Pare foarte pierdut si acum realizez la ce se referea Ioana. Chiar nu pare deloc felul lui de a fi.
-Vrei sa plec? Intreb incercand sa nu par enervanta.
Se intoarce spre mine uitandu-se la mine si incruntandu-se . Pare foarte furios si mainile incep sa imi tremure . Asta e un alt lucru ciudat,mi se face frica de oameni nervosi.
-Nu,nu.
Scutura din cap uitandu-se la foi si incruntandu-se si mai tare.
-Serios,ori cum am terminat cu referatele. Mai bine te las ,probabil vrei sa stai singur.
El se uit la mine si imi mut privirea simtindu-ma ciudat sa i-o sustin de data asta.
El aproba din cap si eu imi iau geaca si bocancii,hotarandu-ma ca nu o sa il sun pe tata si o sa merg pe jos.
-Imi pare rau! O sa recuperam vineri!
El se uita in jos trecandu-si mainile prin par.
-Bogdan! Ii spun pe nume ca sa ii atrag atentia apoi zambind ii spun
-Nu iti face griji ,rezolva ce te deranjaza si meditatiile o sa fie ok.
-Ai drepate!spune si pentru prima oara azi are o urma de zambet in coltul guri.
Ma intor coborand pe scari cand ii aud vocea:
-Vine tatal tau dupa tine?
-Azi nu poate. O sa merg pe jos.
El se incrunta dinou si apoi intinde mana luandu-si cheile si geaca.
-Nu,ninge. Te duc eu,macat atat pot face.
Coboram scarile in liniste . Afara e gheata si ninge de rupe. Merg spre ceea ce pare a fi masina lui si dupa ce scuturam zapada ma urc in masina. El serge parbrizul iar cand pune mana pe portiera aud un pocnet si intinzandu-mi gatul vad ca e pe jos. Incep sa rad punandu-mi palmele peste fata. El se ridica deschizand portiera si asezandu-se in scaunul soferului.
-Aia a fost mai jenant decat iti inchipui! Spune el cu un zambet care spune"sunt un mare prost"
-E ok,spun apoi razand iar la unison cu el. Lacrimi mi se aduna la colturile ochilor si ma simt rosie la fata.
El porneste masina conducand usor prin zapada alunecoasa. Ascult piesele de la radio . Aud sunetele de inceput ale piesei "Demons" si din reflex dau mai tare. Incep sa fredonez versurile"Don't what to let you down but i am hell bound.And this is all for you,don't whant to hide the truth"
-E o melodie buna,comenteaza el.
-When you fell my heat look into my eyes ,there's where my demons hide ,there's where mu demons hide! Rapunde eu cantand mai tare si razand de reactia lui.
Dupa alte 10 minute de condus parcheaza in fata casei mele si eu ma intorc zambindu-i
-Mersi!
-Imi pare rau!spune el.
-E ok,m-am distrat!spun razand.
Deschid portiera iar el rade spunand:
-Ai grija,am auzit ca e cam alunecos!
-Nu mai spune!spune eu inchizandu-i portiera si intrand in casa.
Imi scot bocancii si ma duc lasandu-mi geanta si geaca pe canapea si merg in bucatarie unde gasesc un biletel de la tata.
"Tura pana la 18 si apoi ies in oras cu mama ta si Claudiu sa sarbatorim veste cea mare!"
Zambesc fericita pentru ca Claudiu si Amalia vor avea un copil peste mai putin de un an.Petrecerea lui Paul a fost plictisitoare si am plecat pe al 1 dimineata de la el. Toti minori hormonali erau manga si se giugiuleau pe canapea sau prin bucatarie. Singurul lucru bun care a iesit de la acea petrecere e ca m-am cunoscut cu un baiat din clasa a 12 a pe nume Andrei. El a inceput sa vorbeasca cu mine si de la petrecerea lui Paul pana acum 3 luni mai tarziu vorbim si iesim aproape zilnic impreuna cu Ioana si noul ei iubit Valentin.
BOGDAN.
Au trecut 4 luni de cand am inceput sa predau si eu si elevi pe care i-am ales pentru concurs am fost deja la prima etapa.
Ioana,Lorena si Paul au trecut mai departe si pente 2 zile trebuie sa plecam in Sibiu pentru a doua faza.
Toanele mi-au trecut devenind din ce in ce mai apropiat de Lorena,care incepe sa nu isi mai roteasca inelul ori de cate ori fac o gluma. Pot sa spun ca devenim incet prieteni. Sti cum se spune: cu rabdare poti muta munti.
CITEȘTI
Proful de romana +18
Romance"-nu irosi ce stim amandoi ca ai -o sa incerc sa invat mai bine. imi pare rau! -la naiba,nu incepe! palmele lui lovesc catedra si un pix se rostogoleste de pe masa. il ridic fara pic de emotie punandul pe catalog. -daca ma scuzati trebuie sa ajung...