Alex

2.4K 102 4
                                    

Partea din fata a tricoului meu era leoarca din cauza lacrimilor lui Sofia. Odata ce ma sunase plangamd mi-am dat seama ca ea si iubitul ei aveau o problema destul de mare. Nu puteam sa o invinuiesc,chiar daca lucrurile deveneau grele sau persoana se schimba,iubirea ramanea la fel. Ma gadeam in timp ce incercam sa o linistesc daca asa suferise si mama cand ea si tata au inceput sa mearga pe cai diferite. Din fericire sau din pacare,nu cunosteam detaliile despartirii lor ,dar stiam destule incat sa imi dau seama ca i-a devasta pe amandoi decizia respectiva.
Cand intr-un final Sofi a adormit in bratele mele am asezat-o sub paturi apoi am iesit din camera ,asigurandu-ma ca nu era nimic deschis prin casa,apoi am plecat. Cand am iesit fuga din casa nu m-am gandit la frigul crancen de afara ,asa ca pana am ajuns acasa bratele imi erau congelate si gata sa imi cada din umeri.
Lumina din camera mea era aprinsa,asa ca m-am inveselit putin . Asta insemna ca Alex era la mine.
Eu si Alex am crescut impreunana,inca de cand m-am mutat aici . Era cu adevarat cel mai bun prieten al meu ,dar in ultima perioada ne vedeam destul de rar. El a terminat liceul in urma cu 2 ani  si din cauza unor probleme ale mamei sale ,nu a reusit sa ajunga la facultate.
Am intrat in casa,instand simtind cum ma ustura umerii. Imi era atat de frig!
Am intrat in camera mamei,aceasta dormea dusa,intoarsa cu spatele la.usa .  Fara pic de zgomot,am urcat in camera mea iar Alex era acolo,asa cum era mereu .
Era intins in pat in clasicul lui hanorac albastru si pantaloni gri de trening ,care ii lasau o fasie de piele de pe abdomen la vedere. El tinea in mana un caiet gros si verde,iar atunci rotitele mele inghetate au inceput sa se miste.
-Hei,ala e personal! A spus eu aruncandu-ma in pat .
-Dah,de parca nu stiam tot ce e aici! A ras el cu vocea groasa si melodioasa.
Eu am zambit lunadu-i din maini jurnalul meu jerpelit. Il aveam inca de la 10 ani si era plin de amintiri frumoase ,jenante si ganduri.
Desi Alex stia pana si ziua in care am avut prima menstruatie ,era diferit sa citeasca ceea ce gandeam,asa ca am asezat caietul deoparte si mi-am pus capul pe abdomenul lui,jucandu-ma cu bratarile de la mana stanga.
-Mama ta mi-a spus ca ai plecat la Sofia.
-Dah...am oftat. A fost devastata,ea si Ionut s-au despartit.
El a ras usor ,fiind neimpresionat de toate astea. Eu eram empatica iar el era un miserupisc insensibil. Parea sa nu aiba sentimente sau o inima ,dar eu stiam.ca in carapacea lui era loc de foarte multa iubire. Am.invatat sa il citesc ,inca de cand eram mici ,asa ca era in zadar sa puna aceasta fatada .
-Am vazut tregedii si mai mari,a spus el batjocoritor.
-Stiu...
Si chiar stiam. Viata lui nu a fost delor roz. Tatal sau murise cand aveam 12 ani si am fost impreuna cand a aflat vestea. Din ziua aia eu si Alex am fost imseparabili,cel putin sentimental. El a fost devastat ,absolut zdrobit de veste ,iar eu l-am ajutat sa se ridice . Era imposibil sa explic conexiunea dintre noi,dar era acolo si era reala.
  El s-a incruntat amintindu-si de tatal sau ,apoi a schimbat subiectul.
-Lorena mi-a spus ca ai avut o intalnire neasteptata azi.
-Da,un timp a inceput sa imi vorbeasca din senin,am spus eu.
El a dat din cap ,aratandu-mi ca intelege informatia. Mi-a phs mana pe umar si s-a crispat cand mi-a simtit temperatura. Inca imi era foarte frig.
-Ar trebui sa pui ceva pe tine.
Inainte sa apuc sa raspun si-a dat hanoracul jos intinzandu-l spre mine .
-Pot sa imi iau ceva din dulap,am spus.
-E deja cal ,plus ca pot sa il iau cand plec.
Am luat hanoracul ,care era intradevar cald si in doar cateva secunde m-a relaxat . Mirosea atat de specific incat era imposibil sa confund mirosul asta.
Oboseala incepea sa isi spuna cuvantul si in timp ce aformeam usor ,cuvintele lui Alex mi se strecurau in creier fiind procesate incet.
-Te-ai mai gandit la ce am vorbit de ziua ta? A intrebat el.
Ziua mea? Ah,da.. de ziua mea eu si Alex am avut un mic incident. Eram amandoi extrem de intoxicati cu alcool iar eu am sarit practic peste el si l-am sarutat . El nu s-a ferit ,iar apoi mi-a spus ca vaea sentimente pentru mine de ceva timp. Eu am pus totul pe seama alcoolului ,dar nu cu mult timp in urma Alex a confirmat ceea ce imi spuse in acea seara.
M-am gandit la.ideea ca Alex sa ma placa. Era atat de ciudat sa ma gandesc la asta. Am crescut impreuna ,iar el acum ma placea . M-am uitat la el pe jumatate adormita iar privirea lui s-a incordat ,la fel.si mischii sai.
-Nu te uita asa la mine Em ! A spus el soptit.
-De ce nu? Am intrebat eu stalcindu-mi cuvintele din cauza oboselii.
-Pentru ca ma faci sa vreau ceva ce nu pot avea ...inca .
Ochii lui imi spuneau exact ce dorea ,dar eu nu aveam nici ensrgia necesara ,nici certitudinea necesara ca puteam duce conversatia asta complexa la bun sfarsit.
-Putem discuta despre asta maine? Am ingrebat eu.
El a ras pe infundata trecandu-si o mana prin parul meu si asezandu-ma pe perna . Am simtit greutatea lui ridicandu-se de pe pat si o patura fiind asezata pe picoarele mele.
-Hanoracul...am mormait eu.
-Lasa-l ! A soptit el acum langa urechea mea. O sa il iau maine.
Am dat din cap ,incapabila sa mai sun altceva si am simtit cum bulele lui m-au apasat usor pe frunte.
-Noapte buna ,Em! A spus el.
Am auzit usa inchizandu-se in urma lui dar am adormit inainte ca el sa iasa din casa.

BUNA TUTUROR ! UN NOU CAPITOL PENTRU VOI,SPRE DIN SUFLET SA VA PLACA! ASTEPT DICAUTIILE SI PARERILE VOASTRE IN COMENTARII! ❤❤

Proful de romana +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum