Roxana

14.7K 401 57
                                    

BOGDAN.

Lumina care trece prin perdea ma trezeste inainte de ceasul de pe noptiera. Ma uit pe cealalta parte a patului si e gol,Roxana trebuie sa se fi trezit deja. Imi iau pe mine pantalonii de trening si merg la baie ininte sa merg spre bucatarie. Cand intru o vad pe Roxana gata machiata si aranjata . Ma zareste si vad pe fata ei ca predica cae trebuia sa mi-o dea aseara va urma.

-De ce ai ajuns atat de taarziu aseara?intreaba cu vocea rece.

-A trebuit sa duc o eleva pana acasa,nu avea cum sa ajunga altfel.spun plat dar stiu ca asta doar o va aprinde.

-De ce ar trebui sa o duci tu?Nu are parinti?ridica ea vocea.

Ma intorc si o analizez. E inalta si slaba cu buzele supradimensionate si sani care ii ies prin pluza de panza. E genul tuturor dar cumva nu e deajuns. Ea imi ofera ce imi trebuie corporal dar nimic mai mult.

-Roxana,te rog! Are parinti,dar am vrut sa o ajut. E o eleva foarte buna.

-Buna?Mai buna ca mine?striga ea trantind cana de cafea pe blatul din bucatarie.

-Da,invata exrem de bine si a avut nevoie de ajutor. Iar daca ai inceta sa te comporti ca si un copil ai vedea ce patetica esti. E un copil,are 16 ani.

-Nu stiam ca pedofilia iti sta in fire!spune ea luandu-si poseta si trecand pe langa mine .

Isi pune botinele si deschide usa spunand:

-Daca nu imi dai tot ,nu ma meriti!spune smiorcaita si iese pe usa.

Doane sfinte!Insfarsit!

E atat de absurd sa creada ca m-as culca cu o eleva. Am muncit foarte mult pentru a ajunge aici si nu am de gand sa imi pierd postul,mai ales cu noutatile nefericite asupra stari profesoarei pe care o suplinesc.

LORENA.
-Ma bucur tat de mult! Ii spun Amaliei care e la ea pe canapea. Azi Claudiu ma duce la scoala si am vrut sa vin sa o vad pe Amalia inainte. E o duleata de fata. De cand e cu unchiul ea e cea care ma ajutat sa trec prin faza pubertatii ,mama nefiind o obtiune,evident!.
-Si eu. Ne-am straduit atat de mult si insfarsit e aici!spune ea cu ochii umezi si un zambet retinut.
E obosita dar foarte incantata.
Mama ei e o scorpie care suge energie din orice prinde si zilele astea ea a fost acasa la mama ei.
-Eu sunt gata! Anunta Claudiu luandu-si ghiozdanul.
-Nu iti iei servieta? Intreaba Amalia.
-Nu,azi merg sa ili iau motorul din servis. Ne vedem dupa ore ,suna-ma daca e ceva.
O saruta si apoi imi deschide usa . Ne urcam in gipul lui gri si vorbim degajat pana la scoala. El parcheaza apoi eu ma despart de el ca sa o prind din urma pe Alexandra care urca scarile.
-Hei,Ale!strig.
Ea se intoarce si imi zambeste.
-Salut Lore. Alin e pe drum.
-Bun,at vorbit cu diriginta voastra?
-Da,e ok.
O luam spre clasa lor si dupa ce Alin ni se alatura mergem in sala de proiectare. Azi nu putem intra la sport deoarece Ioana a rezervat-o petru toata saptamana.
Timp de o ora ei invata dansul si in timp ce imi pun botinele in picioare imi anintesc ca in 3 ore trebuie sa ma vad cu Bogdan pentru meditatii.
Ma grabesc sa ajung la ora de sociologie unde stiu ca o sa am timp sa imi fac tema.Ma asez in banca si imi scot castile deoarece am nevoie sa la relaxez.
Profesoara intra mai sictirita decat e de obicei si o asculta pe Andreea si Ioana apoi isi pune barbie in palma uitandu-se nervoasa in hartiile ei. Ca de obicei avem de invatat din carte urmatoarea lectie . Imi iau dosarul si scot o foaie alba. Ma uit si ma gandesc la termenul dat si nimic nu imi vine. Ma uit prin jur parca cautand raspunsul pe pereti . Dau muzica mai tare in casti presandu-ma sa gadesc si sa imi fac creierul sa scoata si cea mai mica fraza pe care o pot scrie.
Stau pana aud clopotelul uitandu-ma in neant cu muzica spargandu-mi timpanele si foaia tot goala ramane. O mototolesc aruncand-o la gunoi.
-Sa imi bag picoarele!mormai mergand la loc.
-Care-i treaba Lori? Intreaba Catalin care sta cu picioarele pe banca rontaind un mar.
-Treaba e a mea! Raspund.
El pufneste neimpresionat de incercarea mea nereusita de a ii da replica.
-Eu chiar nu inteleg ce e cu Lori,e mereu atat de irascibila! Spune Catalin.
-Da,nu i-o arde bine profu ! Spune Radu.
Andreea si Ioana rad si eu ma intorc spre Radu si ma fortez sa spun ceva usturator.
-Da,am auzit ca te-a refuzat! Ma arde pe mine ca nu ii plac grasi!
El isi schimba mutra cu Alina ,fata din fata mea pufneste si eu zambesc in barba deoarece imi place sa-i astup gura.
Telefonul imi bazaie si uitandu-ma e un mesaj de la "Bogdan/Profu"
Imi deblochez telefonul si citesc mesajul.
"Eu sunt liber azi de la 14. Putem merge la mine,cu masina. Anuntama cand poti! 😏"
Ridic o spranceana la vederea emojiului pus de el si ii scriu rapid un mesaj inaite ca unchiul Claudiu sa intre la ora.
"Pentru mine o ok,ne vedem in parcare?"
In timp ce Claudiu se asaza facand o gluma referitoare ca compozitia chimica a sucului de pe masa lui Alina telefonul mi se lumineaza cu un nou mesaj.
"Da. Pe mai tarziu! 😊"
Zambesc si imi inchid telefonul intersectandu-mi privirea cu Claudiu care ma intreaba din priviri ce sa intamplat. Dau din cap in semn de nimic si el isi contonua lectia torturandu-ma ca de obicei.
Cand imi impachetez geanta ca sa plec spre parcare Ioana vine spre mine in rochia ei albastra si buclele ei neatinse.
-Deci vi sambata?
-Sambata?
-La ziua lui Paul! Te-a invitat ,trebuie sa vi!se smiorcaie ea.
Cantaresc rapid idea si o zi de nastere nu are cum sa fie ata de rea.
-Ok,la ce ora?
-Iei! La 20 in subsolul de la Old Boys .
Imi dau ochii peste cap luandu-mi geaca peste bluza crop top galbena si blugi mei cu talie inalta albastri si merg spre parcare. Cand zaresc masina lui Bogdan si pe el in aceasta ma uit in stanga si in dreapta urcand in asa fel incat nimeni sa nu ma vada. Ar fi dubois sa explic faptul ca plec in masina profului.
-Salut! Spune el.
-Buna.
Ma it la profilul lui si azi e imbracat foarte diferit. Are blugi pe el si un hanorac. Nu arata deloc ca un profesor si atunci obesrv cercurile negre de sub ochii lui.
-O noape grea? Intreb fara sa ma gandesc si instant regret ce am spus.
El se intoarce spre mine si incepe sa rade si imi raspunde cu un zambet larg.
-Poti spune si asa. Ma mira ca ai obesrvat.
-De ce te-ar mira?
-Pentru ca te uiti ata de des la mine pe cat de des imi tai eu unghiile. Si asta se intampla foarte rar.
Rad de comparatia lui dubioasa si spun
-Mi se pare nepotriivit sa ma uit insistent.
-Eu ma uit la tine,da nu cred ca te deranjaza.
Ma uit spre el si pare serios.
-Ahm,nu am observat.
-Ai un stil ciudat,niciodata nu pot ghici cu ce o sa te imbraci ziua urmatoare.
Ma uimeste faptul ca se uita cu ce sunt imbracata si cum arat. Ma surprinde faptul ca se intreaba ce tinuta o sa port ziua urmatoare. Poate e pasionat de moda? Cine stie.
Pana ce parcam in fata complexului de apartamente amandoi tacem iar cand intoarce cheia in contact ca sa opreasca motorul spune:
-Casa dulce casa!
Zambeste si deschide portiera,eu urmadu-l pe scari si admirandu-i spatele bine lucrat prin hanoracul din panza alba.

Proful de romana +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum