BOGDAN.
Dupa plecarea Lorenei strang canile si paharele de pe masa si imi aranjez patul in lipsa activitatilor pe care sa le fac pana ajunge Ioana.
Detest orele cu ea,nu numai ca e insolenta si nepriceputa dar in preajma ei am.senzatia ca devin paranoic. Mi se tot pare ca se da la mine,desi sunt probabil doar idiot.
Cateva minute mai tarziu daud soneria si merg oftand si deschid usa fara sa ma sinchisesc sa imi ascund dezinteresul.
Ea e toata un zambet cu buclele perfect aranjate si un decolteu mai adanc decat ar trebui sa poarte la 17 ani si cei mai stramti pantaloni pe care i-am vazut.
O poftesc inauntru si cat timp isi scoate geaca si foile pentru meditatii imi dau ragaz sa o studiez putin.
Nu ma intelegeti gresit,e foarte frumoasa. Are un corp armonios,sani mari ,talia destul de ingusta si are si putin fund in pantaloni. Se apropie foarte mult de asazisa perfectiune fizica . Parul blond inchis ,lung si aranjat in combinatir cu ochii ei verzi spre galben o fac foarte atractiva. Fata ii e fara imperfectiuni prea vizibile. Singura problema a ei e ca incearca prea mult. Naturaletea personalitatii ei pe care am vazut-o rar doar atunci cand Lorena facea ceva amuzant la ora si atunci zambea cu adevarat. Am impresia ca ar face orice pentru a primi atentie si toate aceste pregatiri si aranjamente sunt superficiale si din cauza personalitatii ei e foarte gru dd suportat.
-Ai auzit? Intraba ea.
-Hm? Scuze!
Ea se uita in jos razand.
-Am spus ca am facut cele 2 referate.
Imi scarpin ceafa si ma uit in jur cautandu-mi capul care probabil imi e pe undeva pe sub canapea. Ma pierd des gandinduma la tot felul de porcari.
Ioana scoate cele 2 referate pe care le citesc printre randuri si spun:
-E destul de comun. Am impresia ca citesc un articol de pe net.
-Pai sunt informatii generale.
-Am cerut creativitate,vreau sa vad ce gandesti nu ce rezultate da google.
Brusc simt un sentiment de nervozitate si stiu ca nu o sa imi treaca cu prezenta ei aici asa ca spun.
-Ioana,nu ma simt prea bine. Te superi daca amanam pe joi?
Ea ridica din sprancene si ridicandu-se spune.
-Nu,e ok. Totul in regula? Intreaba.
-Da,putin confuz. Raspund mai sincer decat intentionam.
Ea isi strange lucrurile si dupa ce inchid usa in urma ei ma dezbrac si ramanand in boxeri ma arunc in pat meditand la ce naiba e in capul meu.LORENA.
Ti in fata mea caietul cu coperti negre de piele. Stiam din palavragelile lui Ioana ca Paul deseneaza foarte bine si m-am gandit ca un caiet pentru desenat e cel mai potrivit cadouimpreuna cu niste creioane speciale. Iau unul deschizand prima pagina unde scriu" Sper ca fiecare fata pe care o vei desena aici sa aiba ocazia sa treaca de blugi rupti si atitudinea ta de fuck boy! Lorena."
E un baiat destept si stiu ca o sa prinda gluma. Pun caietul si creioanele intr-o cutie lata si apoi leg cutia cu o pamblica rosie care arata superb in contrast cu cutia neagra.
Ma uit la ceas si vad ca e 23. Nu pot dormi prea bine de cateva saptamani. Ma gandesc ce am facut azi si cand ajung cu gandul la meditatii ma gandesc la ce a spus Bogdan la plecare. Oare la ce se referea? Parea ca ceva il deranjaza si din spusele lui trebuie sa faca o decizie dar ca sa faca ce vrea trebuie sa fie egoist.
Ma gandesc la ce am spus si tot ce sper e sa aleaga ceea ce il face fericit. E un profesor foarte bun si un om la fel de simpatic. Poate e vorba de iubita lui,poate s-au certat?
Usa mea se deschide si tata isi baga capul zambind la vederea cutiei.
-Vi sa mancam?
-Aham.
Las cutia si il urmez pe hol . Ne asezam la masa si ma bucur ca mama e de servici azi. Imi misc mancarea prin farfurie ciugulind.Ma uit pe geam si vad ca a inceput sa ninga. E 25 noiembrie asa ca nu e de mare mirare.
-Lorena,ce se petrece?intreaba tata.
Ma uit la el si imi amintesc de ce prefer sa nu ii arat problemele mele. Nu urasc nimic mai mult decat sa il vad pe tata suparat sau stresat din cauza mea.
-Nu e nimic,doar ma gandeam.
-Pot sa te ajut?
-Nu. Cred ca nici eu nu pot!
Ma gandesc si nu stiu de ce dar vreau cu o ardoare ciudata sa stiu la ce se referea Bogdan.
Dupa ce mananc un sfert din mancare ma uit spre tata care da cu degetul in ecranul telefonului. Ma ridic imbratisandu-l si cand el ma prinde de spate strangandu-ma ii aud emotia din voce cand vorbeste.
-Sti ca o sa inteleg orice .
-Stiu,dar nu am cum sa iti spun ceva ce nici eu nu stiu.
Ii dau drumul si el ma pupa pe varful nasului ca intodeauna si eu merg spre camenra mea. Cand dau sa intru pe hol ma intorc spunand.
-Te iubesc tata!
-Si eu pe tine!
Plec in camera unde imi iau un tricou larg pe mine si ma cuibaresc in asternututile care miros a dezinfectant si balsam de haine.
Incerc timp de 2 ore sa adorm dar nu pot . Ma uit la ceas si e 4: 50 . Peste o ora trebuie sa ma trezesc . Nu ma mai ametesc cu somnul si ies in living unde o silueta sta cazuta intr-un fotiu. Aerul miroase a vin si stiu deja ca e mama. Ea mormaie ceva de neslusit si o urmaresc din umbra.
Ma uit la ea si il privirea mea simt o ura crescanda. Ea e cea care ma lasat cand aveam cea mai mare nevoie. Aveam 8 ani si ma lasat singura 2 ani. Cand sa intors ea credea ca acasa are un copil mic si prost dar la 10 ani eu vedeam lumea matur,prea matur. Si totul e din cauza ei. Ma intorc in camera deoarece nu suport sa o vad asa si ma bag in pat ascultand muzica pana ce alarma imi suna si nedormita ma afund intr-un somn lung trezindu-ma abea la ora 13 realizand ca am pierdut o zi de scoala.
CITEȘTI
Proful de romana +18
Romance"-nu irosi ce stim amandoi ca ai -o sa incerc sa invat mai bine. imi pare rau! -la naiba,nu incepe! palmele lui lovesc catedra si un pix se rostogoleste de pe masa. il ridic fara pic de emotie punandul pe catalog. -daca ma scuzati trebuie sa ajung...