*Sigyn*
Vhodila poslední kovový žeton do mašiny a stiskla tlačítko ON. Když o krok ustoupila a sklonila se, spatřila, jak se voda začala napouštět do chromovaného bubnu pračky plného špinavého prádla. Spokojeně kývla hlavou a narovnala se, aby po sobě uklidila prací prostředky, které postavila do plastového boxu.
Ve veřejné prádelně v brzké večerní hodině nebyla ani noha, až na pár výjimek, a tak mohla poslouchat hudbu linoucí se z reproduktorů namontovaných v koutech budovy na rohu 9th Avenue. Sedla si na plastovou židli a vzala do rukou první časopis, který byl v dosahu. Nevšímala si městského ruchu venku, klaksonů netrpělivých taxikářů, ani lidí, kteří se hnali do barů, domů nebo na schůzky. Princezna Ásgardu cítila, že sem už dávno nepatří; do uspěchaného života plného fastfoodů, mrakodrapů, billboardů a elektrických světel. Byly to jen jisté výhody, které ji do New Yorku táhly.
Po konfrontaci s Matkou Přírodou, která byla velice krátká a pro ni psychicky vyčerpávající, si ji vyčmuchal Nick Fury. Jistě, nebyl by to SHIELD, kdyby si nevšiml mimozemské aktivity. Bez možného odporování a otázek ji agenti nasadili pouta a dovezli do budovy, kde Elisa Sigyn prožila padesát let věrně služby.
Nakonec se cesta na Zem zdála jako ta nejlepší pro život v útočišti na Ásgardu. Prodala své informace, jak se udržela v SHIELDu jako Elisa Sparksová. Tím byla Furyho zvědavost ukojena, za což jí dobrovolně dal dvě stě babek. Nejdříve je odmítala, ale velitel nerad přijímá odpor od svých agentů, ať už bývalých. A tak započala svůj nynější život plného pozemských výdobytku na planetě božských Ásů.
Najednou Sigyn zamrazilo podél páteře. Zírala na barevnou stránku magazínu, jímž ledabyle listovala. Timova tvář koukala přímo na ní a princezna si okamžitě vybavila jejich večery; momenty, kdy sousedovi pomáhala s jeho romány; na jeho věkůvěčně studené uši a neposlušné hnědé vlasy. Pokoušela se zbavit vzpomínek na jejich poslední noc, kdy ho nezkušeně ovlivnila, aby na ni jednou provždy zapomněl.
Beseda a autogramiáda Tima Curtise k bestselleru Stín, který mi změnil život.
Máte jedinečnou příležitost slyšet, co inspirovalo spisovatele Tima Curtise k napsání knihy, která dobyla nejedno ženské srdce a která nenechala jediné oko suché. Máte otázky, na které toužíte znát odpověď? Chcete se potkat s mužem, jenž se dotkl vašeho nitra? To i autogram můžete získat, když navštívíte Barnes & Noble knihkupectví.
S šokem zjistila, že se autogramiáda koná dnes. Zvedla hlavu k nástěnným hodinám a zjistila, že beseda už dávno začala. Ale podle adresy se nacházelo knihkupectví jen patnáct minut chůze od prádelny. Nechala prádlo prádlem, stejně zbývalo čtyřicet minut volného času. Odhodila magazín na stolek a bez rozmyslu se rozběhla newyorskými ulicemi k člověku, jenž ji miloval.
*Tim*
„Jak se jmenujete?" skočil s úsměvem do řeči jedné z několika desítek fanynek, které v knihkupectví čekaly, než se dostanou na řadu. Natáhl ruku pro zakoupenou knihu brunety s brýlemi, která vzrušeně takřka poskakovala za stolem s mikrofonem a skleničkou plné minerálky.
„Francis," zapěla žena s jiskřičkami v očích, šťastná, že se známý spisovatel zajímá.
„Dobře, Francis."
Otevřel knihu na předsádce a dnes v podvečer se snad po tisící podepsal. Jakmile si podpis z modrého inkoustu prohlédl, zjistil, že už po hodině psaní škrábe jako kocour. Jeho rukopis jako kdyby nebyl jeho.
„Ani nedokážu říct, jak se mě ta kniha dotkla. Jak to, že ženám rozumíte tak dobře? Připadala jsem si ztracená, ale po přečtení vaši knihy jsem dokázala najít cestu," pěla ódy a Tim jí plně naslouchal. Rád slyšel názory na své dílo, ale už se z nich staly jednotvárné věty. Nemohl se dočkat, až skončí a stráví zbytek večera s milovanou Eleonor.
ČTEŠ
Úskalí zakázané lásky(#2 Loki & Sigyn) /CZ/ ✔
FanficSigyn Morganová, trpící amnézií, žije na Midgardu pod dohledem SHIELDu. Netuší, kým je, ani jak se vyrovnat s životem, v němž se octla. Povídačkám, které jí předložila Frigga, odmítá věřit. To se však změní, když najde podnět, který jí vrátí paměť...