Hee dit is mijn eerste boek dus wees plz niet te hard als je het slecht vind😁
------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi ik ben Robin, en ik heb een tweelingzus Denise, ze is echt in alles beter dan ik. Dat is best irritant, ze is met gym beter en kan beter leren. gelukkig zitten we op twee verschillende scholen
"Robin wakker worden" roept mijn moeder. Het is weer de eerste schooldag, ik zit nu in mijn laatste jaar (gelukkig!). Ik kom moeizaam m'n bed uit kijk oo de klok en schrik is het al zo laat "shit". Ik spring snel onder de douche na vijf minuten stap ik er weer onder uit, doe snel m'n kleren aan en doe m'n dagelijkse make-up op. Ren naar beneden waar m'n tas al klaar staat ..... naast Denise "ohww nee" denk ik als ik Denise zie staan en bereidt me voor op wat komen gaat "ik zie dat je nig steeds niet op tijd wakker kunt worden, Robin" ze spuugt m'n naam bijna uit "ach rot toch op" denk ik, maar ik zeg " jij bent ook niks verandert, Denise" ik zeg haar naam op de zelfde mannier waarop zij de mijne zei. "Vroeger was alles anders toen waren we elkaars beste vriendinnen, maar toen werd Denise populair en nu vind ze zichzelf te goed voor mij" denk ik met een zucht. Toen bedacht ik me opeens dat ik moest opschieten, en pak snel m'n tas en m'n lunch.
Als ik op school aankom gaat net de eerste bel, ik juich inwendig "yesss ik ben optijd". Ik ga snel naar m'n eerste les en ga naast mijn beste vriendin Sindy zitten. "Heee" zegt Sindy meteen "hee" zeg ik terug, "nog nieuws?" vraag ik (ik weet dat ze al maanden een oogje heeft op Mike een jongen uit onze klas), haar gezicht begint meteen te stralen "ja" zegt ze "het is aan met Mike" "omg" ik gil bijna zo blij ben ik voor haar (nu hoop ik nog dat de beste vriend van Mike David mij leuk vind).
Terwijl ik dat denk kijk ik even stiekem naar hem "hij is zo knap" denk ik, opeens vraagt Sindy "naar wie zit je te kijken?" "niemand" antwoord ik snel terwijl ik een rood hoofd krijg.
"Uhhhh dit leken wel 50 uur in plaats van 50 minuten" zeg ik tegen Sindy "zo erg was het nou ook weer niet" zegt ze "ik vond van wel" zeg ik, en zo nog even door pratend lopen we naar de les. En voor de rest is het een doodnormale dag we hebben een les en dan weer een en dan zijn we gelukkig uit.
------------------------------------------------------------------------------------------
Hee
Hope you liked it
Plz vote and comment
Xxx Me
JE LEEST
The Vampire Werewolf
WerewolfHee ik ben Robin ik ben een normaal meisje van 17 Tot op een avond dat ik uit zou gaan het gebeurde en mijn leven compleet veranderde all rights reserved of te wel alle rechten voorbehouden