44| Ashley

3.2K 146 9
                                    

"Well, look who's here. Apa khabar? lama tak jumpa kau. Apa kes pulak kau buat kali ni?" Ayden menemu cara seseorang yang diikat pada kerusi. Arisha dan Marya juling kan mata ke atas.

"Batak apa aku suruh kau siasat. Bukan suruh kau beramah mesra. Kang kau jugak yang aku bunuh kang." Arisha dah mula keluar bibit-bibit nak gaduh. Biasalah dia tu. Korang pernah tengok dia tak gaduh ke? Setiap hari ada je dia nak gaduh.

"Kau sabar boleh? Kau ingat nak serang orang ni dari fizikal je ke? Kena dari mental sama." Ayden menerangkan dekat Arisha. And guess what? Agak Arisha dengar ke dia tengah main PUBG tu. Terkadang konfius dengan perempuan satu ni.

"We we serang serang jangan la jadi noob bab-!" Arisha membaling telefon dia ke kepala mangsa mereka. Benjol ye. Ayden tengok je. Malas aku nak layan. Serius aku malas. Marya menepuk tangan kuat. Padan muka. Ininyang kita mahukan kawan-kawan.

"Aku memang tak leh siasat orang kalau dua ekor setan ni wujud dalam bilik ni." Ayden berjalan keluar dari bilik tersebut dengan muka bengang. Penat ye saya nak siasat orang tapi ada orang lain yang tak reti serius boleh main PUBG ye.

"Sekarang setan acah malaikat tu dah perambus. Kami jujur kami tak sebaik dia tapi kami tak sekejam dia. Kau kenal aku kan. HAHAHAHAHAHAHA." Arisha gelak jahat. Dengan senyuman sinis dia berjalan mengelilingi lelaki itu. Marya yang tak tahu apa-apa cuma senyap je. Kalau dia tahu pun dia senyap. Dari nanti aku yang kena baik aku diam. Diam tu kan jugak kalis kebodohan. Tak da la kebodohan Arisha tu terlekat dekat aku.

"Kau ingat aku tak tau apa yang kau buat dekat kami?" Arisha kemudian menyentak kuat kepala lelaki tadi. Kemudian dia gelak besar lagi. Kepada yang tak tahu, Arisha memang ada masalah Psycho. She is a Psycho. Ouh she sweet but a psycho, a little bit psycho. At night she screaming out of my mind.

"Apa yang aku buat?" Lelaki tadi pandang bawah. Tak berani angkat muka pandang Arisha. Perempuan ni cantik tapi creepy. Aura gelap dia tu memancarkan kuat. Orang yang nak kawan auti lemah lutut bila depan perempuan ni.

"We Marya dia tanya kau apa dia buat. HAHAHAHAHAHA MANUSIA TAK GUNA MACAM KAU MANA PERNAH INGAT!" Arisha yang tadi gelak terbahak sekarang menengking lelaki tadi dengan muka bengis. Apa kau ingat lelaki je ada bengis? Perempuan pun ada ok.

"Ish Ish Ish... Kau tau tak family aku menderita sebab kau? Kau buat semua ni banyak kali pulak tu. And kau ingat aku tak tau siapa kau dan semua kejahatan kau? You're too dumb to hide. You little garbage. Aku nak mencarut lagi dekta lelaki ni. Tapi malas la pulak." Arisha berjalan keliling lelaki tersebut sambil menepuk tangannya. Aura psyko keluar dah. Entah siapa jadi mangsa dia pulak kalini.

"Mungkin kau tak kenal aku tapi kau jangan tipu kau tak kenal Ashley Collins." Arisha tersenyum sinis. Lelaki tadi tersentak. Ashley... Seorang gadis yang cantik lagi lemah lembut. Seorang gadis British yang ayu sentiasa berbaju kurung kemana pun pergi.

"Ingat dah? Ingat ke tak apa kau buat dekat insan malang tu? Manusia bodoh macam kau ni aku ingat nak siat-siat je kulit kau. Tapi aku Still baik so aku akan seksa kau sampai mampus." Arisya memegang sebilah pisau rambo kemudian membenamkan ke muka lelaki tadi. Padan muka kau! Lama aku dah aku simpan ni. Tinggal masa ja nak lempang.

"Aku lupa nak perkenalkan diri aku. Aku ialah Arisha. Manusia yang kau cuba nak bunuh dan makhluk hodoh lagi bodoh tepi sana tu Marya." Marya buat muka menyampah. Dah kena hodoh dia tambah lagi bodoh. Aku punya la lawa macam diva AA boleh pulak ye dia kata aku hodoh.

"Arisya adik kepada Ashley?" Baru lelaki tadi angkat muka. Nak patah balik pun dah tak guna. Menyesal la aku sampai aku mampus. Sekali dah kena tangkap dengan mafia ni mustahil kau dapat lepas senang je macam tu dalam kumpulan ni. Tunggu je la malaikat maut bagi Salam.

"Eh tak la, aku adik moyang kau." Arisya cakap dengan nada lembut. Kemudian dia menarik rambut lelaki tadi dengan kuat. Ibaratkan kau tarikh rumput dekat sekolah tengah padang tu. Bezanya dia genggam semua korang tarikh satu-satu.

"Aku adik Ashley la tak guna! Perempuan yang kau seksa macam binatang tu kakak aku. Kau buat dia merana sampai dia tak boleh nak selamat. Kau ni memang tak guna lah." Kan dah kena binatang. Memang dasar binatang lagi kamu membinatang.

"Kau kenal aku sebagai HarleyQuin tapi tak kenal aku secara family kan?" Arisha bertanya sinis. Dia tahu lelaki ni ambik nyawa ashley sahaja. Dia tak siasat siapa Ashley.

"Kau la HarleyQuin yang ditakuti tu?" Memang Arisha seorang yang licik dan ditakuti. Nama samaran? HarleyQuin.

"You May know my name but not my story." Senyuman maha ngeri ditunjukkan. Bersiap untuk menjerit kesakitan dalam tersiksa.

"Aku tak suka tangan kau." Kemudian Arisha mengambil kapak kemudian dihayunkan ke tangan Lelaki tadi. Menjerit lelaki tu. Korang rasa sakit tak? Kemudian Arisha mengambil garam dan ditaburkan ke kawasan yang dah dipotong tadi. Lagila menjerit lelaki tadi. Wah menarik sungguh ni. Alunan lagu yang menarik untuk di dengar. Wah jerita ibarat lagu choir yang dinyanyikan. Sungguh tenang.

Apa yang Marya buat? Ok jangan gelak. Marya menggeletek kaki lelaki tadi. Kemudian Arisha berhenti gelak. Dia pandang marya dengan kening sebelah diangkat. Muka dia serius betul. Ai nak marah marya pulak ke?

"Aku nak pergi makan. Lapar." Kemudian Arisha dan Marya keluar sambil menyanyi lagu pretend dari CNCO. Siap menari kau. Tapi tarian sendiri-sendiri la. Susah ye nak belajar tarian diorang. Kalau nak menari betul baik aku jadi penari. Jadi pembunuh buat apa bongok.

Lelaki tu? Dah tinggal nyawa-nyawa ikan. Itu baru HarleyQuin. . Tunggu je la ajal aku sampai. Kan sekarang dah menyesal buat benda tak sepatutnya aku buat. Kalau aku tak ambik job ni bunuh budak perempuan tu mesti aku selesa main dengan anak aku dekat rumah sana. Darah dah semakin banyak mengalir. Garam pun banyak ditabur. Rasa macam kena siat. Rasa macam kena cucuk.

C |  BAD GIRLWhere stories live. Discover now