Günlerden Çarşamba..
Yine kontrol günü ..Doktor: kendini nasıl hissediyorsun?
Ben : bilmem ona sor . Ben hiç bir şey hissetmiyorum artık ...
Doktor : anlıyorum...
Doktor : bana biraz aklından geçenlerden bahsetmek istermisin ?
Ben : ben bahsetmek isterim ama sen anlarmısın ?
Ben :mesela tıp dilinde aklımdan geçenleri anlatmak için uygun bir lisan varmı ?
Doktor:o ne demek ?
Ben : yıllardır herkes soruyor neyin var diye ? Anlatıyorum ama kimse anlamıyor beni ..kendimi artık bu dünyaya ait bile hissetmiyorum..
Doktor : başla bi yerden anlatmaya ..
Ben : hayatı boyunca gökyüzüne aşık yaşamış bir adamın gökyüzünü çalarsan ne olur doktor?
Doktor: hayalleri yıkılır ?
Ben: hayır ! Bedeni toprağa gömülmeden cesedini çürür ..
Ruhunu daha ölmeden hesaba çeker melekler ..
Doktor : insanları seviyormusun ?
Ben : insanları sevmek için tek bir neden gösterirebilirmisin bana ?
Kimi yıllarca yalanlarla kandırdı beni ..
Kimi her sırtımı döndüğümde Yüz bin yerimden vurdu beni ..
Kimi her seferinde bana ait ne varsa alıp gitti bu dünyada ..
Doktor: hala ölmek istiyormusun ?
Ben : bak sende yalan söylüyorsun bana ..
Doktor: ne yalanı ?
Ben : hani anlıyordun beni ? Ben öleli yıllar oldu.. cenaze namazım bile kalktı yürek kabristanından ..
İmam "rahmetliyi nasıl bilirdiniz" diye sorduğunda cemaat ne dedi biliyormusunuz ?
Doktor:ne dedi ?
Ben : biz onun ne aklından geçenleri bilirdik ne de içinden geçenleri .onun ömrümü yetmedi derdini anlamaya ..
Doktor:anlıyorum..
Ben : ne anlıyorsunuz doktor ? Bir kerede bana anlatın anladıklarınızı ..sadece bir kere anlatın bana bu anlamsız hayatın kelime anlamını ..kimselerden bir şey istemiyorum artık sadece seni anlıyorum diyenlerin ne anladıklarını bilmek istiyorum ama ona bile cevap veren yok ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm senfonisi
PoetryÖldüğümden haberin bile olmayacak ne gazetelerin 3 sayfasında yazacak adım nede bir mezarım olacak. Küllerim savrulacak kuru yaprak gibi göklere ne arkamdan bir dua edenim olacak nede beddua edenim.. Kapak tasarım Gizemlidolunay123 Kitap oluyor ...