Halloween

1 0 0
                                    

 - Még mindig nem hiszem el, hogy elrángattál – duzzog az ablak melletti ülésen Kate.

- Ugyan már. Lazulj egy kicsit – bokszolja vállon Amanda, akin természetesen bűbáj takarja az eredetileg természetfeletti részleteket.

- Én laza vagyok! A srác, akibe belezúgtam, egy volt tanítványom, nem mellesleg kibékült a hivatalos barátnőjével, meghívott egy buliba, aminek a házigazdájával amúgy lefeküdt már párszor. Én hülye meg igent mondtam! És az egészet tetőzi, hogy te is itt vagy, aki a kezdet kezdete óta benne van ebben a bizarr szex-háromszögben! Lazább nem is lehetnék!

- Akkor a meglepetésemtől szét is fogsz esni – vetem közbe, jelezve, hogy itt vagyok én is és nagyon is jól hallok mindent.

- Miféle meglepetés? – visszhangozzák döbbenten sztereóban.

- Androméda is lehet, hogy benéz.

- Remek! Még egy nő! Tudod, nem is értem, hogy engedhetem, hogy így kihasználd, hogy bejössz nekem – zsörtölődik Kate.

- Andromédát még jóval előtted ismertem meg. Sőt, jóval Sam előtt. Jártunk is egy darabig, de annak évekkel ezelőtt vége szakadt. Most jóban vagyunk. Lizzy azt mondta, bárkit vihetek, gondoltam, belefér.

- És miért nem Sammel jöttél el?

- Mert beteg. Bekapott valami fertőző bacit, és most lázasan fekszik otthon. Amúgy, talán jobb így. Ha még Androméda is...

Félbeszakít a telefon csöngése. Halkan szól belőle Mozart hárfáról.

- Szia! Bocsi, de nem tudok menni. A nyakamba szakadt egy kis váratlan probléma. Ugye nem haragszol? – hallom a készülékből.

- Persze, semmi baj. Ha segítség kéne, csak hívj fel!

- Oké, szia!

Elhúzom a számat, ahogy szétkapcsol a vonal.

- Androméda nem jön – nézek a lányokra.

- Szuper! – nyújtózik ki Amanda. – Akkor csak a három csodás grácia lesz jelen.

- A kik? – hüledezek.

- Hát Katherine, a szerelmes angyalka, én, a bosszúálló ördög és Lizzy, a... minek is öltözik?

- Jó kérdés. Biztos meg fogunk lepődni. De a ti jelmezeitek jók.

Tényleg azok. Kate egy hófehér egyrészes ruhába és térdig érő csizmába bújt. A glóriát egy vastag, kerek, csillogó pánt helyettesíti. Hajába fehér tollakat tűzött, hogy jobb legyen az összhatás. Visszafogottan szexis. Ezzel szemben Amanda igazi tűzről pattant ördög. Skarlátvörös miniszoknya és csőtop van rajta, amiből kilátszik fekete csipkés fehérneműje. Lábára tűsarkú fekete szandált húzott, fejére fekete csontszarvakat. Szemeibe piros, hosszú pupillájú kontaklencsét tett. Ha a nyelve is villás lenne, pont olyan lenne, mint egy szukkubusz.

- Elég nagy pimaszság ám így stírölni – mosolyodik el Kate. Úgy tűnik kicsit elkalandoztam.

- Bocsánat. De az az érzésem, hogy ma este csak jobban meg fognak titeket bámulni. Itt szállunk le – pattanok fel, mert közben megérkezünk a megállóba.

Épp elégszer voltam erre ahhoz, hogy tudjam az utat. Van egyfajta különleges bája annak, ahogy a lányok álla leesik a Redrose-rezidencia láttán.

- Belül jobban fest. Menjünk beljebb – indulok el befelé a kitárt kapun. Az udvart mindenfelé pislákoló töklámpások borítják. Ha mást nem, a dekorációt biztosan eltalálták.

Epizódok egy sosem volt életből (Befejezett) Where stories live. Discover now