Selamlar!
Bir wattpad klasiğine dahil olmuş bulunuyorum.
Baktım tutuyor,baktım herkes yapıyor dedim ki ben niye yapmıyorum?Wattpad klişelerini de yardıracağım, aşk meşkin dibine de vuracağım.
Ösym'nin çay edebiyatı yaptığı bu dünyada beni de harcarlar hatçe misali güzide edebiyatın bir katili de, neden ben olmayayım?
Vel hasıl tükürdüğümü yalayarak bu hikayeyi yazacağım.Çünkü zamanında az laf etmedim değil.
Bence bunu bile kaliteli yaparım diyerek kolları sıvadım gençler.😎
Beni takip edenler bilir.Diğer hikayelerim iç dünyanın karanlığını böyle en demlisinden yansıtır.
Bu hikayemi elem kederden uzak yazacağım.Renkli olacak yani korkmayın.
Elbette imkansız aşkın öyküsü entrikasız olmaz,onu da paso yardıracağım.Hikayemin ilk klişesi lise hayatına yeni başlayan bir kızçemizin dramı.
Bol bol yakışıklılarımız,güzellerimiz var.
Bence mevlam bu güzelleri wattpade konu olsun diye yaratmış yoksa hepsi boşa giderdi değil mi?
İsraf olmasın diye(!) hikayemde de bol bol kullandım,hiç elimi korkak alıştırmadım.Şimdi bir diğer klişe olan ve benim hiç hoşlanmadığım kısım 'karakter tanıtma şeysine başlayalım.
Karakterlerimizden bahsetmem gerekirse...
Baştan söylüyorum!
'Lan bunlar nasıl liseli?diyenler...
Sanki karakterler,böyle olsa okuyacaksınız!Biz de biliyoruz lisenin nasıl saykolarla dolu olduğunu.Ama adı üstünde kurgu.
Yargımı dağıttığıma göre devam ediyorum.
Hikayemde elbette bir çete var.Ve bu çetenin her bir üyesi yüce yaratanın mucizesini gözler önüne seriyor adeta.
Baş karakterimiz Güney Demirbağ (Soyadları önemli!Onlar karakterimizin ne kadar zengin olduklarını gösteriyor.Neyse ki benim hikayemde paranın işi yok.Çünkü herkes bir şekilde(!)her şeye sahip zaten)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DALGA🌊
Teen FictionBu hikayeyi anlatamam ama bir şarkıyla özetleyebilirim. Azer Bülbül-Her an her şey olabilir🤫 Şimdi devam edip tamamını okuyabilirsin.