29 - Ünneplés

981 72 6
                                    

14:57

Itt állok a Got7 dormja előtt, egyik kezemben egy hatalmas csomag édesség és nassolni való, míg a másikban egy szatyornyi üdítő. A gyomrom liftezett a stressztől. Illetve az adrenalintól. Köszönhetőn annak, hogy féltem a srácok reakciójától, és az emberek véleményétől is. Azonban mégis hihetetlenül boldog voltam. Viszont a helyzettel nem tudtam mit kezdeni, s ha már ennyi mindent megvettem útközben, már nem akartam vissza fordulni, így vettem egy nagy levegőt, majd egyik kezem megemelve koppintottam kettőt az ajtón.  Nincs visszaút.

- Ki az? - hallottam meg BamBam hangját. Majd közeledő csoszogását. Nem sokkal később már fordult is a kulcs a zárban, s a kitárt ajtó túloldalán már meg is láttam a fehér pólóban és mackónadrágban szobrozó barátomat. - Beka! - ragyogott fel az arca, majd karjait kitárva fogadta a szatyrokkal teli ölelésem. - Hát te? - nézett végig rajtam, majd tekintete megakadt a zacskókban lévő nasikon. - Azt nekem hoztad? - mutatott rá, mire nevetve megingattam a fejem.

- Neked is. -javítottam ki, mire egy szomorú mosoly jelent meg az arcán. - A többiek? - léptem ki a cipőmből, majd felé fordulva vártam válaszát.

- Nem tudom. Páran a nappaliban voltunk. Miért? - intett maga elé, előre engedve engem.

- Akkor gyorsan segíts összeszedni őket! - mondtam, majd otthonosan elindultam a nappaliba, megnézni kik is vannak ott. Még ő tőlem leválva elindult az emelet felé. - Sziasztok! - kiáltottam a helységbe belépve, viszont szemeim megakadtak a szemeim a kanapén fetrengő tagokon. Pontosabban Markon, Jacksonon és Yugyeomon.

- Hali, csajszi! - pattant fel elsőnek  a maknae, majd egy gyors ölelés és pacsi után vissza dőlt  a kanapéra.

- Csáó - intett a szőke, majd szemei a már asztalon elhelyezkedő édességekre vezette. - Abból kapok? - mutatott rá, BamBamhoz hasonlóan.

- Csak ha felveszel egy pólót! - nevettem el magam, majd ahogy ő az nasikra, én úgy néztem le felsőtestére. - Ehhez még kicsinek érzem magam - zártam össze mellkasom előtt a kezeimet, akárcsak egy gyermek.

- Csak a kedvedért - kacsintott, mire nevetésem visszatartva mutattam az emeletre, hogy menjen már.

- Markie? - pillantottam az engem fürkésző legjobb barátomra.

- Azt hittem már elfelejtettél! -kelt fel vigyorogva, majd szoros ölelésébe vont. - Hiányoztál! - motyogta nyakamba, majd lassan oldalra kezedet el dülöngélni, még mindig karjai közt tartva engem. Hosszú percekig tartott fogságban kacsóival, amit egyáltalán nem bántam, egy ideje csak futólag tudtam megölelni, vagy beszélni pár szót, hiányzott már ez a szintű közelsége, s az a hangulat amit ezzel a csapattal éltem át.

- Ha nem tudnám, hogy nincs kőzetetek semmi, azt hinném együtt vagytok - hallottam meg a Jae rosszalló hangját, és mellé ciccegését.

- De tudod, szóval nem kell aggódnod - szorongattam meg őt, és Jinyoungot is, majd megvárva, hogy BamBam és Jackson csatlakozását, mindenkit leültettem a kanapéra, majd a távirányítónak köszönhetően, a tv-t a wifihez csatlakoztattam, ahová a csapatom nevét beírva megnyitottam a saját youtube csatornánkat, s egy frissítés után már ki is adta az egy perce feltöltött debütáló dalunkat. Hát üdv, idol élet.

- Szeretném ha ezt a dalt meghallgatnátok. Ez lenne az oka, annak, hogy most itt vagyok - konferáltam fel az mv-t, majd a kérdésekkel nem foglalkozva intettem csendre a csapatot, majd egy külön fotel mellé lépkedve ültem le én is, hogy velük együtt nézzem meg a klipet.

Azonban körülbelül az ötödik másodpercben, ahogy feltűnt az arcom, mind a heten elképedt arccal pillantottak rám.

- Akkor ezért voltál többször pink, és most is! - mutatott rám a maknae. - Tudtam! - veregette meg a saját vállát, de a többiek azonnal el is hallgattatták, hogy a képernyőre tudjanak összpontosítani.

Tátott szájjal nézték a kissé sötét árnyalatú képkockákat, melyben néhol fel-fel tűnt a koreográfia, ami elég intenzív, így a legtöbb embernek még meglepő is lehet. A JYP még nem mutatott fel egy ennyire "sötét" és ennyire "durva" lány bandát. A lány csapatok nagy része inkább cukiskodó, vagy normálisabb kategóriákba esik, de mint mindenben itt vannak kivételek. Lásd, Blackpink, vagy akár Dreamcatcher. Ők például sokkal menőbb képet is tudnak mutatni a női előadókról. Mi is valami hasonlók vagyunk, csak mi ahogy a ruhákról is látszik, mi kinézetre sokkal törhetetlenebbek tűnünk, azonban ezt mindannyian reméljük, hogy változni fog. Hisz nem egy ilyen koncepcióra születtünk.

- Imádom! - csattant fel BamBam. - Nagyon király a hangod, meg az a rap amit toltál a végén. csak... Wow! - magyarázta teljesen elképedve.

- Akkor mi kollégák lettünk? - pillantott rám a maknae, mire felkuncogva bólintottam.

- És mióta titkoltad? - szólalt fel Jinyoung is.

- Hát, úgy körülbelül 2 hónapja, talán másfél. Előre hozott debütálás volt - magyaráztam.

- Kit érdekel! - pattant fel Mark. - Gratulálunk! - hajolt le hozzám, mivel én még mindig a fotelben ülve hallgattam örömködésüket, majd szorosan magához húzott egy ölelésre.

- Kicsi a rakás! - kiáltotta Jackson, majd egy koppanás után csak még egy súlyt éreztem magamon, és ez másodpercenként nőtt, mivel a többiek is murisnak tartották az ötletet, így mind a heten rajtam fetrengtek a végére.

- Ah! - nyögtem fel, ugyan is valaki sikeresen megrúgta az oldalam felülről. - Ha továbbra is szeretnétek, hogy kollégák legyünk, akkor szálljatok le rólam - magyaráztam. - Nem kapok levegőt. -mocorogtam alul, és ennek köszönhetően, csak egy csattanást, majd Jae szisszenését hallottam, ezt pedig egy hangol nevetés kísérte. - Mi történt? - kérdeztem, amint ismételten levegőhöz jutottam, köszönhetően annak, hogy mindenki leszállt rólam.

- Jae lecsúszott rólam és átesett a fotel tetején - magyarázta röhögve Bam, mire belőlem is kötört a nevetés.

- Ünnepeljünk! - kiáltott fel Jackson, mire valaki kapcsolt zenét, és közösen faltuk fel az összes nassolni valót és ittuk meg az összes üdítőt. Természetesen alkoholos dolgokat direkt nem vettem, hisz tudtam, nem lenne jó vége,  főleg, hogy holnap mindannyian színpadra kell álljunk.


Sziasztok!

Kinek hogy tetszett ez a rész? <3

Próbáltam egy kicsit lazábban venni, és szórakoztatóbba tenni a részt, viszont, semennyire nem elégedtem meg vele, pedig így is, egy csomószor javítottam át. :/



Az újdonsült idolOnde histórias criam vida. Descubra agora