Fél év. Fél évig bírta ki az új csapat. Ők lettek hivatalosan is, a JYP legnagyobb bukása és legrosszabb döntése. Az ügynökséget szidni kezdték, hogy egy ekkora cég, mint ez, hogy képes ekkorát hibázni. Így a JYP új banda nélkül maradt, a pletykák pedig elterjedtek, miszerint ezzel a cég elásta magát a kpop történelmében, hiába van több sikeres banda leszerződve ide az ügynökséget mégis támadják, rossz döntésük miatt. Pedig, nem feltétlen a JYP hibázott, ők egy ütős koncepciót akartak, csak a terveik fuccsba dőltek, mivel rosszul kalkuláltak. Így, kellett egy mentőöv és ez még egy új debütáló csapat lesz. Miszerint egy hatalmas égés után, be kell robbanjon egy banda, hogy az ügynökség kiszedje magát a gödörből...
Ezzel ellentétben azonban a Big Hit által támogatott lánybanda hatalmas figyelmet és belépőt szerzett. Még mi a JYP-val buktunk, ők erőt kaptak és berobbantak a köztudatba. Két okból is. Először, mert a Big Hit első számú lánybandája, másodszor a JYP bukása miatt az emberek más bandák után kezdtek el érdeklődni, nem foglalkozva az ügynökség eddigi sikeres bandáival. Mint "friss húsi" a közönség nagy része kíváncsi volt a hat tagú WOW nevezetű bandára. Melynek egyik oszlopos tagja a legjobb barátnőm volt. Melissza. Művésznevén pedig Tessa. (ejtsd.: Tessza)
Egy hónap tervezés és agyalás után megtörték az eddigi csendet, bejelentették az újabb csapat érkezését. Információkat adtak ki, hogy egy lánybandát indítanak, öt fővel, de minden egyéb információt titkoltak, még előttünk is. Trainee-k előtt is.
Két nappal később azonban Park JinYoung a JYP alapítója keresett fel, azzal a hírrel, hogy bekerültem a végső öt közé, akik debütálnak, csak alá kell írjam a szerződést.
Viszont ezt, abban a pillanatban, sőt talán órákkal később sem sikerült felfognom, vagy egyáltalán feldolgoznom. Azt sem tudtam, mikor döntötték el ezt, mert még előválogatót sem szerveztek, így kíváncsian fordultam ismét az igazgatónk felé.
- Hogy érti, hogy bekerültem? - kaptam a szám elé a kezeim már sokadjára, és rákérdezve ugyanarra. Szegény már percek óta figyelheti sokkolt arcom és értetlen fejem. - Ugye ez nem csak egy átverés? - pillantottam mögé kandi kamerákat keresve, de mikor észre vettem, hogy sehol nincs semmi, megilletődve pillantottam az előttem állóra. Mire ő csak felnevetett.
- Akkor mondom kicsit érthetőbben. - húzódott egy hatalmas mosolyra a szája. - Gratulálok, bekerültél a debütáló csapatba! - tárta ki a karjait, ezzel jelezve, hogy tényleg igaz amit magyaráz, de ehelyett én könnyáztatta szemekkel öleltem meg az előttem állót. - Már az első válogatódón megmondtam, hogy színpadra teremtél és imádlak. Tartottunk egy zártkörű szavazást minden tagról és teljesen egyértelmű lett a döntés miszerint bekerülsz az új csapatba. - magyarázta. - Amúgy meg, szeretnélek a délután folyamán bemutatni a csapattársaidnak, a későbbiekben, meg kaptok egy közös szobát, ahová be kéne költöznötök - tudatta velem a terveit, miközben én elengedtem és gyors meghajlások közepette kértem bocsánatot, miszerint megsértettem az ölelésemmel a magánszféráját. - Szóval... - pillantott a csuklóján pihenő barna szerkezetre. - ma kezdj el pakolni. Egy óra múlva pedig gyere az irodámba - közölte és egy gyors meghajlás után eliszkolt.
- Nem hiszem el... - motyogtam teljesen megsemmisülve, amint eltűnt a látó és hallókörömből. - Ez most komolyan megtörtént? - pillantottam körbe, majd megcsíptem a karomat, hogy felébredjek. De semmi sem történt, így a fejemhez kapva konstatáltam, hogy én bizony egyáltalán nem képzelődőm. Azt azonban az enyhe sokk közben is sikerült eldöntöttem, hogy semmi áron nem szólók a Got7-ös srácaimnak. Előbb-utóbb megtudják, a debütálás napján, vagy a teaser képekből, esetleg videókból, de simán lehet, hogy valaki elfecsegi nekik, teljesen véletlenül. Teljesen mindegy, így is úgyis hatalmas meglepetést okozok nekik, és mikor felkeresnek, én már pezsgővel fogom fogadni őket, hogy együtt ünnepelhessünk. Már csak abban kell reménykednem,hogy a JYP jól eltervezett mindent, mert nem hibázhatunk, sem mi, sem pedig az ügynökség!
Sziasztok!
Brutálisan rövid? Meglehet, de csak most kezdődik igazán a lényeg. Szerintetek milyen a debütálás előtti felhajtás?
KAMU SEDANG MEMBACA
Az újdonsült idol
Fiksi PenggemarEgy magyar lány, akinek mindene meg van egy boldog élethez. Család, barátok, kitartás és egy különleges énekhang. A lány már sok versenyen vett részt, ezeket nagyrészt meg is nyerte. De mi történik vele mikor a legjobb barátnője ráveszi egy meghallg...