Mini Leksykonik

2.3K 67 174
                                    

Jeśli chcesz przejść od razu do książki polecam przewinąć.
Od razu chcę zaznaczyć, że leksykon powstał bardzoooo dawno temu, więc spiny o orto i głupoty w tym zawarte proszę kierować do mojej sekretarki.

Rosja

Imie - (Federacja Rosyjska)
Uro- 30 grudnia.
Język-Rosyjski.
Stolica-Moskwa
Kwiat narodowy-Słonecznik
Rodzina-Ukraina(siostra), Białoruś(brat), ZSRS(ojciec[*]),Polska(kuzyn), (ogólnie słowianie).

Wielki kraj wschodu, zachłanny i apodektyczny a czasem okrutny, kocha kontrolować innych.
   Potrafi się cieszyć życiem tylko po wódce. Jego twarzy zazdroszczą mu pokerzyści. W towarzystwie jest spokojny i poważny ale nie cichy, Rosja zawsze musi mieć swoje zdanie.
U siebie jest raczej ponury chyba że się upije.
    Federacja nie miał łatwego dzieciństwa, był dręczony przez ojca a mimo to zabiłby rodzeństwo aby znów zobaczyć starego komunistę. Rosja świetnie kontroluje swoje emocje nikt nie wie co tak naprawdę się z nim dzieje.

Alkohol: pije nawet perfumy...
Papierosy: raz na ruski rok.

USA

Imie - Stany Zjednoczone
Uro -4 lipca (chyba)
Język- Angielski
Stolica- Waszyngton
Kwiat narodowy- Orlik
Rodzina: Kanada(brat), Wielka Brytania(ojciec),Francja(matka), Australia i Nowa Zelandia(kuzyni).

Milioner, filantrop, Play boy, światowa potęga, świetnie zmilitaryzowany niestety lub stety kapitalista, z dużym poczuciem sprawiedliwości. Ame uwielbia wtykać nosa w nie swoje sprawy. Uważa , że to mięśnie warzą a nie jedzenie z M'donalda.Mimo tego, że wygląda na gościa bez kondycji, to ma siłę jak kula posłana z maszynówki.(Wkurza go Meksyk, którego przezywa ,,takosem")

Alko: lubi ale nie ma do tego głowy. NIE DAWAĆ!
Papierosy: kopci jak prl-owskie huty.

Polska

Imie - Rzeczypospolita Polska.
Uoro- 11 Listopada(data odrodzenia)
Język- Polski
Stolica - Warszawa
Kwiat narodowy- Mak/Bratek.
Rodzina- Węgry(kuzyn), Czechy(kuzynka),Litwa(Były),(ogólnie słowianie to jej daleka rodzina.)

Feniks wśród krajów, wiecznie zdeterminowana aby odrodzić się z popiołów. Podczas gdy większość Bałtów to introwertycy Polska jest wręcz cholerykiem, kocha przeklinać i cwaniaczyć, jej pryjorytety to Bóg, Honor, I ona sama,(ojczyzna). Ostatnio nie ma szczęścia do szefów.

Alko: nie wygląda ale ma twardą głowę i może konkurować z Rosją w piciu wysoko procentowej wody.
Papierosy: podnieśli akcyzę więc próbuje rzucić.

Niemcy

Imie - Republika Federalna Niemiec
Uro - nieznana (zatajona przez III rzeszę)
Język - Niemiecki
Stolica - Berlin
Kwiat narodowy -dąb
Rodzina - Austria(siostra),Szwajcaria(brat),III Rzesza(ojciec[*]),Cesarstwo Niemieckie(dziadzio),NRD(zmarły brat bliźniak).

Poważny pracoholik, kochający ład i porządek. Lubi piec ciastka, bawić się z psami oraz uczyć się i pracować.
Czasem zbyt polega na wiedzy podręcznikowej, przez co zdarza mu się być zbyt rygorystycznym.
W jego przypadku stwierdzenie ,,Niedaleko pada jabłko od jabłoni,"jest mylne , ponieważ Niemcy to rodzaj inteligęta a nie psychopaty mordercy.

Alko: Pije piwo ale jest zbyt odpowiedzialny żeby się upić w dzień powszedni.
Papierosy: Nie lubi.

Włochy

Imie - Republika włoska
Uro - 17 marca (zjednoczenie Włoch)
Język - Włoski
Stolica - Rzym
Kwiat narodowy - stokrotka
Rodzina - Wójek (Vatykan), Cesarstwo Rzymskie(pradziadek)

Pogodny, kochający wszystkie kobiety oraz pastę. Ma on swoje dwie osobowości miły, Venezjano i wredny, Romano. Dobry przyjaciel Niemiec oraz podopieczny Vatykanu. Zawsze wydaje dziwny dźwięk ,,Ve",( jest on uznawany za naturalny dźwięk wydawany przez Włochy).Ma świetne poczucie humoru.

Alko: Pije ale bardzo mało.
Papierosy: - cygaro

Japonia

Imie -Japonia
Uro - 11 luty
Język - Japoński
Stolica - Tokio
Kwiat narodowy - Kwitnąca wiśnia.
Rodzina - Imperium Japońskie(Matka)

Znajdujący się na morzach Orientu kraj samurajów i wiśni. Cieszy się pięknem całego świata, potrafi dostrzec we wszystkim coś cudownego. W nowym towarzystwie jest nieśmiała i wydaje się sobą kierować, jednak tak naprawdę jest silna i bardzo asertywna. Japonia ma zmysł rysunki i techniki, kocha tworzyć nowe elektroniczne gadżety.
Zawodowa swataczka, mangozjeb i nerd.

Alko: only shoshu.
Papierosy: Szkodzą na idealną Japońską cerę.

Finlandia

Imie -Republika Finladii
Uro - 6 grudnia
Język - Fiński, Szwedzki
Stolica - Helsinki
Kwiat narodowy -Konwalia
Rodzina - Państwa skandynawskie i Nordyckie i nie tylko. Norwegia(brat),Szwecja(brat),Islandia(kuzyn),Dania(brat), Estonia(dziewczyna).

MoiMoi...Łagodny, poważny i cichutki , bardzo rozsądny. Kocha sauny i świętego Mikołaja. W przypadku zagrożenia pokazuje swoją nie zamordowaną siłę, (ZSRS miał nie mały kłopocik). Jego nienawiść do Rosji rozluźnia się gdy obaj wylewają swe smutki w wódce.
Bardzo skryty kraj.

Alko: Pije na umur , na trupa , na Rosję... Zaraz, co?!
Papierosy: może być...

Jamajka

Imie - Jamajka.
Uro - zapomniało mi się - myśli Jamajka.
Stolica - Kingston
Język - Angielski, Kreolski, Jamajski
Kwiat narodowy - Gwajakowiec (Marycha!!!)
Rodzina - może Kuba... Ech.. nie pamiętam...- nadal myśli Jamajka.

Kraj na Karaibach, totalnie dziecko kwiat, wyluzowany, kończący każde zdanie zwrotem ,,YOLO". Podobnie jak Pan Brytania ma zaniki pamięci, ale spowodowane nie wiekiem lecz ciągłym byciem na ostrym haju.
Jamajka przyjaźni się z  Holandią a raczej jest z nim w frendzoune,(dobrały się ćpuny). Jamajka lubi jarać, jarać , jarać, opcjonalnie jarać i jarać oraz jarać.

Alko: tylko Marihuana 🌿
Papierosy: only skręty z maryszki.

Chiny

Imie- Chińska republika ludowa
Uro - nieznana( jeden z najstarszych państw).
Stolica - Pekin
Język - Mandaryński
Kwiat narodowy - piwonia
Rodzina - Taiwan, republika(córka),Hong Kong,specjalny region(syn).

Jest już w zasadzie dziadkiem. Kocha gotować i uprawiać Kung-fu. Świetnie rysuje ludzi, ale beznadziejnie zwierzęta. Jego minusy to skąpstwo i małostkowość w dodatku jest typowym cholerykiem.
Ostatnio kiepsko dogaduje się z USA.

Alko: ok, byle nie opium.
Papierosy: ok, tylko nie opium.

Grecja

Imie - Republika Grecka
Uro - 3 luty
Stolica - Ateny
Język - Grecki
Kwiat narodowy - Akant
Rodzina - (le narrator- Boziu nie wiem co mam tu napisać).

Największy z filozofów, kochający sztukę, kocia mama a w dodatku trochę zbok,(rzeźby...wszystkie nagie!). Jest niesamowicie powolny i rozlazły jak klucha, zupełnie jakgdyby żył w innym wymiaże czaso-przestrzennym.N i e n a w i d z i Turcji. Wystarczy że pogrzebie sandałem w ziemi i od razu znajduje zabytki pozostawione tam przez jego matkę. Albania włazi mu bez pozwolenia na chatę. Jest beznadziejnie rozrzutny i beznadziejnie zadłużony.

Alko - W sumie każdy naród lubi alkohol, ale czy to dobrze? Czy to znaczy, że...ble,ble,ble.(Grecja 2019).
Papierosy - Spoko się przy nich myśli - rozważa Grecja.
×××××××××××××××××××××××××××××××

To na tyle kochani, resztę poznacie niebawem...

( /^ω^)/

×Umowne granice×  Countryhumans {RusAme}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz