Wybiła północ, a nad narodami księżyc zamajaczył wśród pokazu sztucznych ogni.
Zielonkawo płowe napisy w różnych językach. Flagi, wybuchy kolorów, a nawet japoński trójpalczasty i chiński pięciopalczasty smok, z zplecionek zimnych ogni w kolorze czerwieni, złota i bieli.W dole nareszcie rozpoczą się koncert. Wszyscy stali pod samą sceną od momętu gdy Austria pożuciła nudny dla wielu fortepian i złapała skrzypce elektryczne.
Zazwyczaj pełne delikatnego i nostalgicznego dźwięku instrumęt, pod pełnym krasy właścicielem nabrał życia i głębi.Tylko Chiny na uboczu podpalał kolejne salwy kolorowego prochu.
Tylko Ameryka nie miał dziś ochoty na zabawę choć chciał to ukryć.
- Hej Rosjo, czemu siedzisz tu sam? -
Spytał przysiadając się po raz kolejny do młodszego.
- Nie czuję klimatu...
-Odparł wymijająco.
Siedzieli na najdalszych siedziskach, pozwalali by śnieg opadał na ich kaptury.
- Argh zimnooo - USA udał zirytowanego.
-Może, dać ci moją kurtkę, mi jest ciepło. - Spytał Federacja.
-Oho ktoś tu jest pijany? - wykpił go Ameryka zarazem rozbawiony jak i zdziwiony. - Mimo to nie odmówię tak miłego gestu.
Siedzieli tak dalej w ciszy, ta cisza nie była zła, wręcz przeciwnie.
Można było powiedzieć, iż nawiązali nić porozumienia.
_________________________________Jejku, jeku od ostatniego rozdziału stało się tak wiele politycznych spraw, że aż trudno w to uwierzyć!
Obawiam się, że tym rozdziałem robię wam płonną nadzieję. Niestety nie będzie kontynuacji, kiedyś już chyba wyjaśniałam dla czego, no a teraz dochodzą problemy na Białorusi.
Tak czy siak kibicuję Białorusinom.🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾🇧🇾
Nie usunę książki, ale tylko dla tego, że mogę tu zajrzeć i śmiać się z mojego starego stylu pisania xD.
Tak czy siak mam inną książkę na głowie aktualnie.Zapraszam serdecznie. I przepraszam za ten niewypał.
CZYTASZ
×Umowne granice× Countryhumans {RusAme}
FanfictionPrzez wiele lat nasz świat był pochłonięty przez wojny, jednak nadchodzą dni pokoju, zwłaszcza w odbudowanej z popiołów Europie. Wiele państw znów gości na mapach świata, wszystko wydaje się rozkwitać na nowo. Jednak są państwa które mogą zagrozić...