Tanıtım - Birinci Sezon, Birinci Bölüm -01.01-

2.9K 71 45
                                    

Önemli bir açıklama; karakterleri ne kapaklardaki ne de bölümlere koyduğum medyadaki kişiler temsil eder. Tüm karakterler sizin hayal gücünüze kalmıştır.

Hikayeyi ilk yazdığım tarih: 21.06.2019

TANITIM

Altı yaşındaki çoğu çocuklar en fazla ne kadar kötü olaylara tanık olabilirler? Rüyalarındaki canavarlara, sokaktaki kızgın ve saldırgan hayvanlara, ailelerinin kavgalarına. Peki, her çocuk izleyebilir mi evinin cayır cayır yandığı anı?

Olkan, Odkan, Orkan; altı yaşlarında bir gece aniden çıkan yangında üç abileri hariç her şeylerini kaybettiler. Anneleri, babaları ve geriye kalan küçük evlerinin içindeki her şey kül oldu.

Öksüz kalan çocuklar farklı şehirlerdeki akrabalarına dağılmışlar ve on üç sene boyunca birbirlerinden ayrı yaşamışlardı. Şimdi ise on üç senenin ardından tekrar bir araya geliyorlar. Altı kardeş, küçük bir ev ve kocaman sorunlar.

BİRİNCİ BÖLÜM

Şehirler arası otobüsten indiğimde etrafa baktım; hiç değişmemiş, hâlâ on üç sene öncekiyle aynı. Bu iyiye mi yoksa kötüye mi işaret? Bilemiyorum. En son altı yaşındaydım bu şehirden ayrılırken, şimdi ise on sekiz yaşında bir delikanlı olarak ayak basıyorum.

Adana'da teyzemin yanında kalırken en büyük abim Pars aramış, on sekiz yaşıma artık tamamen geldiğimi, istersem beklememe gerek kalmadan buraya gelebileceğimi söylemişti. İşten çıktığım gibi eve koştum, tüm eşyalarımı dakikalar içinde topladım ve terminale gittim. İlk bulduğum otobüsle geldiğim için erken varabilmiştim. Saat 17.50

"Ben vardım halacığım," diye konuşmaya başladı daha demin park etmiş otobüsten inen ben kılıklı herif. 

Bu bana neden bu kadar çok benziyor? Çocuğa bakmak aynaya bakıyormuş hissi veriyor. Kocaman valizini sürükleyerek oturduğum bankın yanına geldi. 

"Aynen, garip bir şekilde hızlı geldi. Şimdi bir bankın yanına geldim, Atilla'yı bekleyeceğim. Yanımda mı? Siyah pantolonlu, kırmızı tişörtlü ve siyah ceketli biri. Hafif sakallı," diye beni anlatmaya başladığında güldüm.

"Kimlik numaramı da vermemi ister misin?" diye ona doğru sorduğumda da o güldü.

"Hala kapatalım biz. Galiba Odkan'ı buldum," dedikten sonra aramayı sonlandırdı, telefonunu cebine koydu. Lan! Odkan benim üçüz kardeşim. Ama tek onda olamaz ya o isim. 

KardeşlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin