Pov . Natalia
Wstałam o 7.00 .Na komendę mieliśmy przyjechać o 8.30.Wstałam z łóżka zrobiłam sobie śniadanie i poszłam na balkon je zjeść.Od kilku dni jest piękna pogoda.Może wybiorę się dzisiaj na spacer ?
Po zjedzeniu śniadania poszłam się ubrać ,uczesać i umalować.Potem wyszłam z mieszkania, zakluczyłam je i zeszłam po schodach.
Przed blokiem czekał na mnie Kuba w samochodzie.Była już 8.10 więc szybko weszłam do samochodu.
-Hej Kuba !-przywitałam się wchodząc do samochodu.
-Cześć.-odpowiedział Kuba.
Po 15 minutach byliśmy już na komendzie i siedzieliśmy w naszym pokoju.
Równo o 8.30 do naszego pokoju wszedł szef.
-Cześć, na razie nie macie żadnej sprawy, więc wypełniajcie zaległe raporty.-powiedział szef i wyszedł z naszego pokoju.
Od razu po wyjściu szefa wzięłam się za wypełnianie raportów...
Next time
Wypełniamy te raporty już od 3 godzin.Został mi jeden raport do wypełnienia ,może szef pozwoli nam wyjść szybciej jak nie będzie żadnej sprawy ?
-Idę po kawę ,zrobić Ci też ?-zapytał się Kuba.
-Tak, z miłą chęcią.-powiedziałam i uśmiechnęłam się do Kuby.
Kuba również się uśmiechnął i poszedł po kawę.
Po 15 minutach Kuba wrócił i położył mi kawę na biurku.
-Proszę-powiedział Kuba.
-Dzięki-powiedziałam i wzięłam łyk kawy.
Next time
Wypełnialiśmy raporty jeszcze przez pół godziny.
-Może wyjdziemy dzisiaj szybciej jeżeli nie będzie żadnej sprawy ?-powiedziałam.
-Jest to bardzo prawdopodobne.-powiedział i uśmiechnął się Kuba.
Nasze przypuszczenia się spełniły, po oddaniu raportów szefowi powiedział ,że możemy wracać do domu.
Kuba odwiózł mnie do domu i się ze mną pożegnał.Ja natomiast weszłam do mojej klatki i zaczęłam wchodzić po schodach.
Po 5 minutach byłam już na moim piętrze. Od kluczyłam moje mieszkanie i weszłam do środka.Postanowiłam zrobić sobie obiad i poczytać jakiś kryminał.Robienie obiadu zajęło mi godzinę.Zjadłam i zmyłam naczynia ,potem usiadłam na kanapie i zaczęłam czytać...
Next time
Jest już 18.00 przeczytałam 300 stron i odłożyłam książkę.Od czytania zaczęły boleć mnie już oczy.Nagle dostałam sms-a od Kuby.
Sms-y Natalii i Kuby
Kuba : Hej Natalia !Chciałabyś do mnie wpaść za pół godziny pooglądać seriale ?
Natalia:Ok, przyjdę.
Kuba:Cieszę się :]
Natalia: :]
Od razu po zakończeniu pisania z Kubą zaczęłam się przygotowywać.Zamierzałam ubrać czarne leginsy,bluzkę z krótkim rękawem i rozpuścić włosy.Po 15 minutach byłam gotowa.
Wyszłam z bloku i zmierzałam na przystanek autobusowy.Kuba mieszka blisko mnie ,ale mam bilet miesięczny i chcę go wykorzystać.
Po 10 minutach byłam już przed blokiem Kuby.
Wejście na jego piętro zajęło mi 5 minut.Po tym czasie zapukałam do jego drzwi.
Spojrzałam na zegarek byłam punktualnie, po chwili drzwi otworzył mi Kuba.
- Cześć Natalia-powiedział na przywitanie Kuba i wpuścił mnie do środka.
-Hej-również się przywitałam.
Next time
Postanowiliśmy zrobić sobie maraton Gliniarzy.Kuba tak samo jak ja lubi ten serial.Zaczęliśmy oglądanie od 5 sezonu,bo wcześniejsze znamy już na pamięć.Aktualnie siedzimy na kanapie ,jemy popcorn i oglądamy 238 odcinek.Nagle usłyszeliśmy dzwonek do drzwi...
##############################################################################
Hejka !Jak podoba wam się rozdział ?
CZYTASZ
Gliniarze-opowieść
AdventureJest to moja pierwsza książka na wattpadzie. Przepraszam za błędy ale nie jestem za dobra z ortografii .Ta książka będzie opowiadać o bohaterach z serialu "Gliniarze" .Zapraszam do czytania :]