Pov . Olgierd
Po kilku minutach byliśmy już na miejscu.Wysiedliśmy z samochodu i podeszliśmy do taśmy policyjnej.Przywitaliśmy się z mundurowymi i podeszliśmy do Danki.
-Hej ! Jak została zamordowana ?-zapytałem się Danki.
-Cześć.Strzał prosto w głowę.-powiedziała Danka.
-Dzięki.-powiedzieliśmy i podeszliśmy do Janka.
-Hej !Masz coś ?-powiedział Krystian.
-Hej !Tak, mam.Znalazłem łuskę.-powiedział i pokazał nam ją.
-Jaki kaliber ?-powiedziałem.
-Standardowo, 7 mm.-powiedział Janek.
-Ok.Nic tu po nas, jedziemy na komendę.-powiedziałem i poszedłem w kierunku taśmy razem z Krystianem.
Next time
#komenda#
Po kilku minutach byliśmy już pod komendą.Weszliśmy po schodach i skierowaliśmy się w kierunku naszego pokoju.
Kilka minut później byliśmy już w naszym pokoju i przeglądaliśmy akta osób, które złapała Łucja.
-To nam nic nie da ! Tych osób jest za dużo.-powiedział zdenerwowany Krystian.
-Masz jakiś inny pomysł ?-powiedziałem.
-Tak.Po pierwsze trzeba ciebie przesłuchać...-powiedział Krystian.
-Mnie ?-przerwałem mu.
-Tak, ciebie.Najlepiej znałeś Łucję.-powiedział Krystian.
W tym momencie do pokoju weszła Kruczkowska.
-Macie coś ?-powiedziała i zamknęła drzwi.
-Na razie nic.Została zamordowana strzałem w głowę.Kaliber 7 mm.-powiedziałem.
-Trzeba przesłuchać jeszcze Olgierda, ale ja nie mogę tego zrobić.-powiedział Krystian.
-A co Olgierd ma z tym wspólnego ?-powiedziała zdziwiona Kruczkowska.
-Byłem z Łucją, ale zerwaliśmy 2 miesiące temu.-powiedziałem.
-Krystian zadzwoń do Natalii.Niech przyjadą z Kubą i przesłuchają Olgierda.-powiedziała i wyszła.
Pov . Krystian
Gdy wyszła Kruczkowska, wziąłem mój telefon do ręki i wybrałem numer Natalii...
#W tym samym czasie mieszkanie Natalii#
Pov . Natalia
Weszliśmy do mieszkania, poszłam do kuchni.Zabrałam się za robienie kawy ale nagle zadzwonił mój telefon.
-Kuba ! Kto dzwoni ?-zawołałam.
-Krystian.-powiedział Kuba.
Poszłam szybko do salonu i odebrałam telefon...
#Rozmowa Krystiana i Natalii #
-Hej! Przepraszam, że przeszkadzam ale musisz przyjechać z Kubą na komendę .-powiedział Krystian.
-Cześć.Mamy przecież dzisiaj wolne ?-powiedziałam zdezorientowana.
-Musicie przesłuchać Olgierda.Ja nie mogę go przesłuchać, zresztą znasz procedury.-powiedział Krystian.
-Dlaczego mamy go przesłuchać ? Zrobił coś złego albo nielegalnego ?-powiedziałam przejęta.
-Nie.Olgierd chodził z Łucją i...-powiedział Krystian.
-To jest powód do przesłuchania go ?!-powiedziałam powstrzymując się od śmiechu.
-Łucja nie żyje.On był najbliżej niej.-powiedział z trudem Krystian.
-...-oniemiałam.
-Natalia ! Słyszysz mnie !? Halo !-wołał Krystian a ja nie mogłam wyjść z szoku...
#############################################################
Hejka ! Nie wiem kiedy będzie next.Jestem w 8 klasie i mam dużo nauki oraz kończę lekcje dosyć późno.Podobał się wam rozdział ?
CZYTASZ
Gliniarze-opowieść
PertualanganJest to moja pierwsza książka na wattpadzie. Przepraszam za błędy ale nie jestem za dobra z ortografii .Ta książka będzie opowiadać o bohaterach z serialu "Gliniarze" .Zapraszam do czytania :]