Pov . Natalia
Od razu gdy wyszłam z komendy pojechałam do szpitala.Bardzo martwię się o Kubę.Jest moim partnerem i najlepszym przyjacielem.
Next time
#szpital#
Po kilku minutach byłam już w szpitalu.Podeszłam do jakiejś pielęgniarki, zapytać się na jakiej sali leży Kuba.Jest już 21.00, więc nie wiem czy mnie do niego wpuszczą.
-Dobry Wieczór! Na jakiej sali leży Kuba Roguz ?-zapytałam się pielęgniarki.
-Dobry Wieczór! A jest pani kimś z rodziny ?- zapytała się dociekliwie pielęgniarka.
-Aspirant sztabowy Natalia Nowak.Jestem jego partnerką policyjną.-powiedziałam i pokazałam odznakę.
-W porządku.Pan Kuba leży w sali numer 350.-powiedziała pielęgniarka.
-Jaki lekarz się nim zajmuje ?-zapytałam się pielęgniarki.
-Zajmuje się nim pan doktor Łukasz Kowalski.-odpowiedziała mi pielęgniarka.
-Gdzie znajduję się jego gabinet ?-zapytałam .
-Pierwsze drzwi w lewo.Przepraszam ale muszę iść do pacjentów.Do widzenia !-powiedziała i pożegnała się pielęgniarka.
-Dziękuję za informację, Do widzenia !-podziękowałam i pożegnałam się.
Znałam Łukasza, chodziłam z nim do liceum.Może ze względu na to ,że mnie zna pozwoli mi wejść do Kuby ?
Chwilę szukałam odpowiedniego gabinetu ale w końcu go znalazłam.Zapukałam w drzwi.Po chwili otworzył mi Łukasz.
-Natalia ?! Cześć !-przywitał się ze mną.
-Hej.-odpowiedziałam.
-Podobno zajmujesz się Kubą Roguzem ?To mój partner zawodowy.Udzielisz mi na jego temat informacje ?-powiedziałam.
-Oczywiście. Wejdź do środka.-powiedział Łukasz i otworzył szerzej drzwi.
-Stan Pana Roguza jest stabilny.Już nic nie zagraża jego życiu i zdrowiu.-powiedział Łukasz gdy weszłam do gabinetu.
-Bardzo się cieszę.Czy mogę do niego wejść? Chociaż na 10 minut ?-zapytałam się.
-Możesz, ale powiedz pielęgniarką, że wyraziłem na to zgodę.-powiedział.
-Okej.Pa !-pożegnałam się i wyszłam z gabinetu.
Next time
#przed salą Kuby#
Otworzyłam drzwi od jego sali, już miałam do niej wchodzić, ale podeszła do mnie pielęgniarka.
-Nie można już wchodzić do pacjentów ! Jest po 22.00 !-powiedziała do mnie zdenerwowana pielęgniarka.
-Spokojnie ! Pan doktor Kowalski pozwolił mi wejść.Może pani się o to jego zapytać .-powiedziałam.
-W porządku, ale na 5 minut.Pacjent musi odpoczywać.-powiedziała pielęgniarka.
-Dobrze.-powiedziałam i weszłam do sali Kuby.
Zauważyłam, że nie śpi.Podeszłam do niego i usiadłam na krzesełku obok i złapałam rękę Kuby.
-Cześć .Jak się czujesz ?-zapytałam się Kuby.
-Hej.Już dobrze.Wiem od Michała, że mnie reanimowałaś.Dziękuję za uratowanie życia.-powiedział i przytulił się do mnie.
-Nie ma za co.-powiedziałam i uśmiechnęłam się do Kuby a on odwzajemnił uśmiech.
-Martwiłam się o ciebie.-powiedziałam ze łzami w oczach.
Przybliżyłam się do Kuby i go pocałowałam...
#############################################################################
Hej ! Drugi rozdział dzisiaj .Podoba się wam ?
CZYTASZ
Gliniarze-opowieść
PertualanganJest to moja pierwsza książka na wattpadzie. Przepraszam za błędy ale nie jestem za dobra z ortografii .Ta książka będzie opowiadać o bohaterach z serialu "Gliniarze" .Zapraszam do czytania :]