Pov . Natalia
Do końca wczorajszego dnia przygotowaliśmy plan działania.Dzisiaj o 15.00 planujemy zrobić nalot na kryjówkę przestępcy.W akcji będą brać udział również at-ecy.
Aktualnie jest godzina 7.50 ,jadę autobusem na komendę ,żeby ustalić szczegóły akcji.
Jestem już na komendzie, idę do pokoju operacyjnego, w którym miałam spotkać się ze Stefanem.Jestem już przed pokojem i otwieram drzwi.W pomieszczeniu zastałam Stefana przeglądającego akta Kowalskiego.Nadal nie udało nam się ustalić czy ma jakichś współpracowników ,więc nie wiemy na co mamy być przygotowani podczas akcji.
-Hej.-powiedziałam i usiadłam na krześle przy moim biurku.
-Cześć.-odpowiedział Stefan,nie odrywając wzroku od akt.
-Przed twoim przyjściem ustaliłem z Leną dane jednego współpracownika Kowalskiego.Nazywa się Rafał Krzyżewski.Siedział w więzieniu za dwa porwania.Kuba wsadził go do więzienia za czasów CBŚ.Siedział z Kowalskim w jednaj celi.-powiedział Stefan.
-Jak to ustaliliście ?-zapytałam.
-Kowalski komunikował się z Krzyżewskim za pomocą swojego drugiego telefonu ,który jest zarejestrowany ,na słupa, więc nie od razu dało się to ustalić.-odpowiedział Stefan.
-Może dobrym pomysłem było by sprawdzenie wszystkich osób ,które siedziały w tym samym więzieniu i były złapane przez Kubę ?Wtedy kiedy siedział tam Kowalski ?-powiedziałam.
-Właśnie Lena to sprawdza.Idę po kawę.Zrobić ci też ?-zapytał się Stefan.
-Tak -odpowiedziałam .
Stefan wyszedł z pomieszczenia a ja przyjrzałam się dokładniej aktom.
Po 15 minutach Stefan wrócił z kawą dla mnie i dla siebie.
-Dzięki.-powiedziałam kiedy Stefan położył mi kawę na biurku.
W tym momencie do pokoju weszła Lena.
-Cześć.Mam coś nowego, chodźcie do mnie.-powiedziała i wyszła.
Od razu odstawiłam kawę ,którą zaczęłam pić i poszłam za Leną ,a za mną szedł Stefan.
Next time
#Pokój Leny#
-Ustaliłam ,ze z tego numeru kontaktował się jeszcze tylko z Kacprem Wysockim.Siedział z Krzyżewskim i Kowalskim w tym samym czasie i tym samym więzieniu.Złapał go...-powiedziała Lena.
-Niech zgadnę, Kuba ?-wtrąciłam się w to co mówiła Lena.
-Tak, złapał go Kuba.-powiedziała Lena i podała mi jego akta.
-Wszyscy wyszli w podobnym czasie.Pewnie to wszystko razem planowali, chcieli zemścić się na Kubie.-powiedziałam.
-W takim razie po co zamordowali Aurelię ?-powiedział Stefan.
-Z tego co było napisane w aktach wynika ,że podczas akcji złapania Kowalskiego została zastrzelona jego żona.Wbiegła pod linię strzału.Pewnie wini za to Kubę.Sądzę, że chciał żeby Kuba poczuł jak to jest stracić kogoś bliskiego.Kuba ma w Warszawie jeszcze drugą kuzynkę, ale ona mieszka z mężem, więc było by to trudniejsze.Natomiast Aurelia mieszkała sama.-odpowiedziałam Stefanowi.
-Namierzyłam drugi telefon Kowalskiego.Loguje się w pobliżu mieszkania Kuby!-powiedziała przejęta Lena.
-Idę powiadomić o tym szefa!-powiedziałam i wybiegłam na korytarz.
Next time
Właśnie jesteśmy z at-ekami i mundurowymi przed blokiem Kuby.Nagle zauważyłam Kowalskiego,Krzyżewskiego i Wysockiego.Wchodzili do klatki mojego przyjaciela.W drodze na osiedle dzwoniłam do Kuby żeby go powiadomić o tym, że przestępcy zbliżają się do jego mieszkania, ale nie odbierał.
-Wchodzimy!-powiedziałam przez krótkofalówkę do at-eków. Stefan powiadomił mundurowych.
Wyszliśmy szybko z auta i pobiegliśmy ile sił w nogach do drzwi od klatki.Wbiegliśmy na piętro , na którym mieszka Kuba i stanęliśmy pod drzwiami czekając na mundurowych i at-eków. Słyszeliśmy w środku odgłosy szarpaniny.Po chwili za nami zjawili się już mundurowi wraz z at-ekami .Dałam im znak i ze Stefanem wyważyłam drzwi.Gdy wbiegliśmy do środka zastaliśmy Kowalskiego trzymającego broń przy głowie Kuby przywiązanego do krzesła sznurami i z zaklejonymi ustami taśmą .Mój przyjaciel był nie przytomny i miał ranę na głowie.Natomiast dwóch pozostałych przestępców poddało się i dało się skuć.Mundurowi wyprowadzili ich,a ja zaczęłam negocjować z Kowalskim.
-Odłóż broń !To ,że go zabijesz nie zwróci życia twojej żonie !-krzyknęłam do przestępcy.
W tym momencie Kuba się ocknął.Przestępca zaczął opuszczać broń...Nagle jednak ją podniósł i próbował strzelić we mnie ale zrobiłam unik i obezwładniłam go.Po chwili przejęli go ode mnie at-ecy, a ja podbiegłam do Kuby, zdjęłam mu taśmę z ust i odwiązałam go.Stefan zadzwonił po karetkę, a ja przytuliłam przestraszonego Kubę...
##########################################################################
Hej! Ten rozdział ma 583 słowa jest to najdłuższy rozdział tej książki.Podoba się wam ? Nie wiem kiedy będzie next.
CZYTASZ
Gliniarze-opowieść
AdventureJest to moja pierwsza książka na wattpadzie. Przepraszam za błędy ale nie jestem za dobra z ortografii .Ta książka będzie opowiadać o bohaterach z serialu "Gliniarze" .Zapraszam do czytania :]