#49

544 20 4
                                    

-Wiem już kto wysyłał pogróżki do Łucji...Jest to Dominik Wilk-powiedział Janek i podał mi teczkę z jego aktami.

-Z akt wynika, że siedział w więzieniu za znęcanie się nad jego żoną Magdaleną i właśnie Łucją.-powiedział Janek.

-Nic o tym nie widziałem...-powiedział zdziwiony Olgierd.

-Jej  matce zostały odebrane prawa rodzicielskie z powodu złego opiekowania się córką, a ona w wyniku trafiła do domu dziecka-dodał technik.

-Trzeba pójść do Leny i powiedzieć żeby namierzyła jej ojca-powiedziałam i poszłam w kierunku pokoju Leny.

#Pokój Leny#

-Hej !Namierz mi proszę Dominika Wilka.Jest podejrzany o zabójstwo Łucji.Jeśli możesz podaj mi też jego adres-powiedziałam gdy weszłam do pokoju Leny. 

-Oczywiście...Mieszka na Bielanach, ulica Mickiewicza numer 15-powiedziała Lena.

-Okej, jeżeli uda Ci się namierzyć jego telefon to do mnie zadzwoń !-powiedziałam i wybiegłam z pokoju Leny...

Next time

Szybko poinformowałam chłopaków o adresie podejrzanego i właśnie przyjechaliśmy pod jego dom.

Pierwsza wysiadłam z samochodu,przeszłam przez furtkę i podeszłam do drzwi,wyjęłam również swoją odznakę i trzymałam ją w ręce.Zapukałam i po chwili drzwi się otworzyły.

Nagle niespodziewanie  podejrzany chwycił mnie za rękę i przystawił pistolet do głowy...

################################################################################

Hej ! Wiem, że dawno nie było rozdziału, ale mam dużo nauki i zaległości, bo byłam chora.


Gliniarze-opowieśćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz