Pov . Olgierd
Gdy to zauważyliśmy natychmiast wyszliśmy z sali Kuby.Postanowiliśmy nie mówić im o tym, że to widzieliśmy.
Po wyjściu z sali postanowiliśmy pójść pod salę szefa, do Kuby pójdziemy gdy wyjdzie od niego Natalia.
Jesteśmy już przy sali szefa.Nadal jego stan się nie polepszył.Nagle dostałem informację przez krótkofalówkę .
-00 do 65.
-65 zgłaszam się .-powiedziałem.
-Przyjedźcie natychmiast na komendę.Jest nowa sprawa a nie ma ludzi do prowadzenia jej. Roguz jest w szpitalu, a Nowak skończyła już służbę i nie można się do niej dodzwonić.-powiedziało 00.
-Co to jest za sprawa ?-powiedziałem zdenerwowany.
-Zabójstwo policjanta.-powiedziało 00.
-Zaraz będziemy na komendzie.-powiedziałem.
-Przy okazji poznacie tymczasowego zastępcę naczelnika.-powiedziało 00.
W tym momencie 00 wyłączyło się.
-O co chodzi ? -powiedział Krystian.
-Musimy pojechać na komendę.Mamy nową sprawę.-powiedziałem.
-Co to za ważna sprawa,że musimy wracać na komisariat ?-powiedział zdenerwowany Krystian.
-Zabójstwo policjanta.-powiedziałem.
Krystian już nic nie powiedział tylko wstał.
-Ok, jedźmy.-powiedział po kilku minutach.
Ja również wstałem i zacząłem kierować się w kierunku wyjścia ze szpitala.
Next time
#komenda#
Po kilku minutach byliśmy na komendzie.Skierowaliśmy się w kierunku gabinetu szefa.
Gdy tam dotarliśmy zapukałem do drzwi.
-Proszę !-usłyszeliśmy kobiecy głos.
Weszliśmy do środka.Na krześle naczelnika siedziała kobieta, miała krótkie blond włosy, była ubrana w koszulę w kratę i skórzane spodnie.
-Witam !-podeszła do nas.
-Nadkomisarz Monika Kruczkowska.-powiedziała z uśmiechem i podała mi rękę.
-Aspirant sztabowy Olgierd Mazur.-powiedziałem i uścisnąłem jej rękę.
-Nadkomisarz Monika Kruczkowska.-powiedziała i podała rękę Krystianowi.
-Starszy aspirant Krystian Górski.-powiedział i podał jej swoją rękę.
-Siadajcie !-powiedziała i poszła w kierunku swojego krzesła.
Usiedliśmy na krzesłach i zaczęliśmy słuchać jej uważnie.
-Będę zastępować naczelnika do momentu jego powrotu do zdrowia.-powiedziała.
My tylko pokiwaliśmy głowami na znak tego, że rozumiemy.
-Macie nową sprawę. Zabójstwo policjanta, a dokładniej policjantki.Nazywała się...
########################################################
Hejka ! Nie wiem kiedy będzie następny rozdział.
CZYTASZ
Gliniarze-opowieść
AdventureJest to moja pierwsza książka na wattpadzie. Przepraszam za błędy ale nie jestem za dobra z ortografii .Ta książka będzie opowiadać o bohaterach z serialu "Gliniarze" .Zapraszam do czytania :]