Make Love
Az irodalom érettségim nem lett a legfényesebb. Anyám nem lesz igazán elragadtatva az érettségi eredményemtől, de engem meg már nem érdekelt az egész érettségi. A bizonyítványommal a kezemben kilépek a kapun. Végeztem a középiskolával. Végre többé már nem vagyok középiskolás. Egészen felszabadító érzés. A suli előtt meg sem lep, hogy a Ford parkol. Beletúrok a hajamba, és leereszkedem Ace mellé az ülésre. A Losing my religion szól. Vajon ennek mi lesz az üzenete? Meglepődve nézek Ace-re, s ő széles vigyorral az arcán rámkacsint.
- Na A+? - kérdezi, miközben gázt ad.
- Ennyire strébernek nézel? - ráncolom a homlokom.
- Hát... kicsit.
- Sem a francia, sem az angol irodalom nem lett A - rázom a fejem.
- De a matek igen.
- Az igen.
- Akkor a lényeg megvan - bólint elégedetten Ace. - Mihez kellett?
- Pénzügy és számvitel.
- A manchesteri egyetemen?
- Aha - lerúgom a cipőmet, és kikönyökölök az ablakba. Ma süt a nap. Kirándulós időnk van. Akkorát sóhajtok, hogy Ace rámnéz.
- Mi az?
- Túl kell élnem egy szalagavatót, puccba vágva, fényképezés, meg minden. Partner nélkül. Ez volt az alku, hogy elmenjek arra a klubestre - lehet az hallatszik a hangomon, hogy már megbántam? Ace semmit nem szól. Az az est ott van közöttünk. Kisorol, és egy benzinkútnál megállunk.
- Tankolunk - jelenti ki Ace.
- Oké - visszahúzom a cipőimet, és én is kiszállok. Ace a kocsi tetején dobol az ujjaival, amíg tankol. Előremegy az üzletbe, és én követem.
- Hozhatok egy csokit? - kérdezem, Ace csak biccent, s az édességpolcnál válogatok.
- Négyes kút lesz... meg egy kék durex - egy karamellás cadburyt választok, s ahogy Ace mellé állok a csokit a pultra teszem... és ledermedek. Ez... ott egy óvszeres doboz. Megkövülten állok. Hallottam is, hogy kérte, de fel sem fogtam. Minden óvszer, cigaretta, és a drágább alkoholok a benzinkutas mögötti polcokon vannak. Szóval igen, tényleg kérnie kellett. Most meg ott áll a kék kis doboz a táblás csokim mellett. Ace meg sem rezzen. Fizet, aztán a dobozt a tenyerébe fogja, a csokit meg átnyújtja nekem. Azt hiszem még mindig tátott szájjal bámulok ki a fejemből. Lassú léptekkel követem Ace-t a kocsihoz, és darabosan beesek mellé az ülésre. Ace kettőnk közé a pohártartóba dobja az óvszeres dobozt. Te jó ég! Úgy vette, mint egy csomag papírzsebkendőt. A szívem össze-vissza ver, és nem merek Ace-re nézni. Ace elindítja a Daft Punktól a Make Love című számot. Oké, megállt a szívem kész. Ace egy hazaúttal kicsinál. Totál belevörösödök. Tisztában vagyok vele, hogy Ace azért vette most a kútnál az óvszert, szándékosan, hogy én is itt legyek vele. Hogy lássam. Hazavágott. A múltkoriért. Mert annyira kiakadtam rá. Mert olyan pipa vagyok rá, hogy nem hajlandó tovább menni velem. Erre tessék!
- Még mindig a klubest igaz? - kérdezi Ace.
- Egyszerűen elegem volt ebből Ace, hogy te mindent megtehetsz, én... meg igazán... hozzád sem érhetek... - olyan akadozva mondom, aztán elfulladok a mondandómban. Ace is kikönyököl az ablakba, és a sapkáját igazgatja.
- Ott.... a klubban. Egy hajszálon múlt - mondja Ace rekedtesen. - De még időt akartam hagyni neked. Kettőnknek. - A fejemben visszhangzik minden szava. Kettőnknek...egy hajszálon múlt! Tényleg akarta! Ő is!
YOU ARE READING
Tenger a tengerben
Teen FictionOlívia Somerhalder, a végzős gimnazista, éppen az érettségijére készül. A felkészülés alatt anyja új családjával tölti az időt, és közben megismerkedik a helyi klub egyik lemezlovasával. Eleinte bizonytalan a srác vonzalmában, de ahogy telnek a hete...