Stressed out

11 1 0
                                    

Stressed out

Holnap lesz a matek érettségim. Elég ideges vagyok. S mégis Ace-nél ejtőzöm. A héten már harmadjára vagyok nála. Amíg anyum dolgozik Ace-nél vagyok. Ace dél körül jön értem, és négy és öt között visz haza, mielőtt anyum megérkezne. Ma meleg az idő. Ace alig hozott el magához, lerángatta rólam a nadrágot, s nekem esett. Felhúzott, aztán itt hagyott. Megőrjít.

- Ace? - hanyatt fordulok az ágyán, s a fejem hátrahajtva nézek rá. Hajam a padlót söpri.

- Hümm? - Ace a forgószékében punnyadva csipszet rág.

- Már megőrülök azért, hogy veled töltsem az éjszakát - fakadok ki. Ace megakad a csipsz felé nyúló mozdulatában.

- Holnap vizsgázol, nem? - kérdezi, de nem fordul meg, hogy rám nézzen.

- Lesz valaha is olyan, hogy velem légy egész éjszaka? - kérdezem meg, amin már napok óta forgok magamban.

- Nem tudom Liv - Ace válasza nem erősít meg. Csak tovább fokozza a bizonytalanságom. Tudom, hogy Ace is tudja, hogy azt kérdezem valójában, hogy le fog-e valaha is feküdni velem? A válasza nem túl bíztató. Nem hiszem el! Azt hittem egy tetovált, egész éjszaka bulizó DJ tutira olyan, aki lefekszik egy lánnyal. Ha mondjuk az a lány már elég egyértelműen felajánlkozott. Ehelyett. Kicsit azt érzem Ace kéreti magát. Nem akar megfektetni. Létezik ilyen? Vagy ennyire nem kíván?

- Mi van, ha elcseszem a matek érettségim? - fújtatok, s a fejem felé emelem a tételeket.

- Annyit tanultál rá, száz, hogy meglesz - nyugtat Ace, aztán a hangszórókból a twenty one pilotstól a Stressed out szakad rám.

- Ez nem vicces Ace! - szólok rá. Még mindig szivat! Sóhajtva fordulok hasra, és újra elölről kezdem átnézni a matekot.

- Annyira fontos az a matek? - kérdezi Ace.

- Eléggé! Ez kell a felvételimhez - sóhajtok.

- Ne stresszeld túl tényleg! Annyira görcsös vagy Liv! - már megint ezt kapom Ace-től. Nem először mondja rám. Idegesen lapozgatok a kidolgozott tételeim közt, tényleg kezdem túlstresszelni. Rohadt vizsga! Észre sem veszem, hogy már a Ride megy, csak akkor lepődöm meg, amikor Ace teste beterít, ahogy felém mászik. A csípője a fenekemnek nyomódik, s kétoldalt felettem könyököl az ágyra. Nézem a tetoválásokat a karján. Félresepri a hajamat, és a vállamat csókolja. Ő teljesen fel van öltözve. Én egy bugyiban, és a topomban fekszem alatta.

- Ace, most ne húzz fel! - erőteljesebb hangon akarom mondani, de ahogy elhagyja az ajkaimat olyan, mint egy elhaló kérés. Tenyerével lassan végigsimít rajtam, elidőzik a fenekemnél, és nem hagyja abba. Ujjait a bugyimba csúsztatja.

- Lazíts Liv! - suttogja a fülembe, s ujjaival végigsiklik a csiklómon. Azt hiszem megint ismétli a déli műsorát, amikor döbbenten bámultam rá, hogy ott hagyott felhúzva. De egyszer csak megérzem, ahogy az ujját belém vezeti.

- Óóó... baszd meg Ace - suttogom fojtottan. Lehajtom a fejem, s Ace paplanját markolom magam alatt. Ace apró csókokkal borítja a topom szegélyéig a hátamat, s az ujjaival valami fantasztikus, amit odalent művel. Remegek alatta, a légzésem fuldoklásba csap át, s Ace felhajszol a csúcsra. Úgy terülök el alatta, mint egy kilapított béka, és képtelen vagyok magamhoz térni. Ace hanyatt fekszik mellettem az ágyon, még mindig a twenty one pilots szól, éppen a heathens megy, amikor magamhoz térek, az egész cd végigmegy, miközben Ace ágyán heverünk. Felkönyökölök, és kiseprem az arcomból a hajamat, s az ujjaimmal hátrafogva a tincseket Acere nézek. Oldalt néz rám. Az ajkaira hajolok, s nem utasítja el a csókot. Kielégültem. Végülis kevésbé vagyok feszült, mint fél órával ezelőtt. Végighenteregjük Ace ágyát.

Tenger a tengerbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang