Fly with me

8 0 0
                                    

Fly with me

A klubest után meggyőzött Ace, hogy kivételesen töltsem az éjszakát a régi ágyamban Dylannél. Úgyis az öcsémre kell vigyáznom. Megérkezik a felvételi eredményem is. Itthon minden rendbe jött. Anyám megnyugodott. Szeptember első hetében beiratkozhatok a Manchesteri Egyetem pénzügy és számvitel szakára. Megírom Ace-nek is.

ÉN: Felvettek.

Ace: Megünnepeljük ;)

ÉN: Mikor találkozunk?

Ace: Meddig tart a mozi?

ÉN: 22:30

Ace: Készülj el! Érted megyek.

Este fél tizenegykor elképzelésem sincs hova mehetünk. De megint éjszakai programunk lesz. Mint általában. Kezd nekem is felborulni a bioritmusom. Már értem miről beszélt Ace. Egész nap az estét várom. Alig lépnek be Dylanék a lakásba, már húzom is a cipőmet. Dylan csak a fejét ingatja, s beljebb tolja anyámat, hogy ne tartson fel. Értékelem tőle, hogy nem akasztottak meg. Lerohanok a lépcsőn. Ace a lépcsőházra lát, az ablakban könyököl, és engem néz, ahogy közelítek. Ég a belső világítás, így én is látom Acet. Sötét sapkában, kifürkészhetetlen tekintettel, sötét pólóján a felirat van: Let it Bee! Manchester szöveg. Alatta a méhecske. Izgatottan ülök be hozzá. Ace gázt ad, és már magunk mögött is hagyjuk az alvó kis utcát. Nora Projekt-től szól a Fly with me. Kíváncsian figyelem Acet.

- Mi lesz a program? Jól öltöztem hozzá? - bizonytalan vagyok.

- Dögös vagy, ja - feleli rá Ace, de a forgalmat figyeli.

- Ace, most komolyan, mit fogunk csinálni?

- Figyu, ez a cucc rád lett öntve, vagy azért majd ki tudlak hámozni belőle? - kérdezi felém pislantva. Sose mond semmit. Nincsenek titkai, de mindig titokzatos.

- Le kell vetkőznöm hozzá? - érdeklődök.

- Hümm... kurva jól nézel ki ja. De majd én vetkőztetlek - vigyorog rám Ace. - Hülyülünk kicsit a haverokkal - kacsint rám. Manchester ipari negyede felé haladunk. A külvárosi részhez. Az egyik lepukkant gyárépület előtt hosszú sorban sötét kocsik állnak. Atyám, mi ez? Végignézem az autókat, ahogy elgurulunk mellettük. BMW, Nissan és Mazda autók, mind szürke, vagy fekete autó. Egymás mögött parkolnak, mint egy konvoj. Mi lesz itt istenem? Ace leparkol a konvoj szabadon álló helyén, s kiszáll. Nem tudom, hogy kövessem-e. Végülis kiszállok. Egy kisebb csoport áll a gyárépület mellett. Senki nem dohányzik. Várakoznak.

- Csá! Mind megvagyunk? - kérdezi Ace. Felismerem Bedét, aki a Night Club DJ-je volt. Az ő barátnője is itt van. A fekete pólóján csak ennyi a felirat: Yes, I'm a fucking tehno princess. Eléggé bámulhatom, mert a csaj odalép hozzám.

- Szia, Emily vagyok!

- Liv - Bede pólóján is felirat van. Bee in the City. Azt hiszem techno, és Manchester rajongók közé kerültem. De nem nagyon látom mi lesz a végkifejlet.

- Mind itt vagyunk. A szokásos kör lesz - bólint Bede.

- Oké, akkor belevághatunk - Ace gyorsan kezet fog mindenkivel, aztán mind beülnek az autójukba. Ace is beül a Fordba. Rámnéz.

- Kösd be magad! – kacsint, és sebességbe rakja a kocsit. Egyszerre bőgnek fel a motorok, és őrült erővel indulnak meg. Egymás után, nagy sebességgel. Mi Bedéék után vagyunk a sorban. Ace is gyorsítja a kocsit. Érzem, hogy van húzás alattunk. Az első kocsik már elérték a gyárépület szélét, és kanyarodnak. Csikorognak a kerekek, és hangosak. Mindenki követi az első autót. Mit művelünk? Ace gyorsan váltja a sebességeket, ahogy gyorsít. Bedéék veszik be előttünk a kanyart, hosszan csúsznak az íven, és már hajtanak is tovább. A székembe kapaszkodom, ahogy érzem, hogy nagyon gyorsan közelítünk a kanyarhoz, és Ace még mindig nem fékez. Ace csak a kanyarban vesz vissza két sebességfokozatot, és elég durván fékez. Egy pillanatig esküszöm úgy érzem, hogy felborulunk, és nekicsúszunk a ronda vörös gyárépületnek. Farol az egész autó, és csúsznak a kerekek. Visszatartom a levegőt, és a lábaimmal is próbálok kapaszkodni, kitámasztást keresni. Ace gázt ad, és kormányoz, aztán ismét egyenes szakaszba érünk, s tovább hajt.

Tenger a tengerbenWhere stories live. Discover now