Stripped

6 0 0
                                    

Stripped

Hajnalban ébredek. Kavarog a gyomrom. Kábé öt másodpercem van. Nem több. Kirontok a fürdőszobába, és már öklendezek. Azt hiszem telibe kaptam az ajtófélfát mire a vécécsészéhez jutok. Vállalhatatlanul oda a nőiességem. Olyan hangokat adok, mint egy sci-fiből szabadult űrlény. Naná, hogy felébresztem Ace-t. Felkattintja rám a villanyt, és nézi a köhögésemet.

- Basszus Liv! Mondtam, hogy ne keverd! - Ace felmosóvizet enged, miközben a számat öblögetem, és a fogamat mosom. Ace takarít utánam. - Jézusom egy kisebb vulkánként törtél ki - néz rám.

- Bocs - nyögöm.

- Jól vagy?

- Már kint van. Minden oké - rogyok vissza az ágy szélére. Ace egyik pólója van rajtam. Lehet kicsit lehánytam. Ace egy másik pólót keres nekem. Csak hat betű van végignyomva rajta: TECHNO. Áthúzom a fejemen, és visszabújok a takaró alá. Ace leoltja a lámpákat, és visszamászik hozzám. Hozzábújok, és már alszunk is.

Reggel tényleg nagyon másnapos vagyok. Fáj a fejem. Kegyetlenül. Ace hátrafordul a székével. Álmosan pislogva nézek fel rá.

- Hány óra van? - ásítom.

- Fél kilenc. Csakis azért hagytalak aludni, mert ma jó kis programunk lesz.

- Program? - nézek bágyadtan Ace-re.

- Azt mondtad lazulós napot akarsz velem.

- A lazulós napunkra programot terveztél? - nézek rá elszörnyedve.

- Persze. Aktív lazulás - bólogat nyugodtan Ace.

- Azt hittem egész nap heverünk az ágyban, vagy ilyesmi - zuhanok vissza a párnákra.

- Liv, egész nap csak kefélnél - állapítja meg Ace.

- Beértem volna azzal is, ha zenét hallgatunk - húzom magamra a takarót. Ace a hangszórókra teszi a Depeche Modetól a Stripped-et. S eleget tesz a kívánságomnak.

Fél tíz után már a Ford-ban ülünk.

- Dylan otthon vár az öcséddel - Ace a visszapillantót igazgatja. - Tehát, hazamegyünk, átöltözöl, felvesszük Emmát, elmegyünk a Chill Factore-ba csúszunk néhányat, aztán megebédelünk, és irány a Platt Fields Park, kifeküdhetsz, tudod, lazulni - becsatolja magát. Ace állandóan tele van programokkal. Komolyan DJ helyett programszervezőnek kellett volna mennie. Dylan ezerszer nyugisabb nála. Ace mindig pörög. Pedig nem is kávézik. Na persze sok a kóla a vérében.

- Azt hiszem fáj a fejem - döntöm a fejtámlának a fejem, és Ace-re nézek.

- A friss levegő jót fog tenni. Tök jó időnk van. Mindjárt ülhetsz vissza az iskolapadba - Ace gázt ad, és végtelenített Strippedet kapunk. Megadom magam. Ace tényleg nem nagyon szokott unatkozni. Elképzelésem nincs, mikor ötli ki ezeket a programokat. Megálmodná? Megint kész az egész napos programterve. Dylan épp Christ öltözteti, amikor megérkezünk hozzájuk. Az öcsém teljesen meg van szédülve.

- Ez az! Hósiklunk nyáron! Ez annyira tutijó kaland lesz! - Chris ide-oda rohangál Dylan, és Ace között. Teljesen begőzölt. Végre levehetem a magassarkúmat, és kényelmes cipőt veszek fel, hosszú nadrággal. Biztos, ami biztos pulóvert is viszek. Elképzelésem sincs, hogy zajlik nyáron egy havas sportolás. Ace, és Dylan az erkélyen dumálnak.

- ... hát ötszáz fontért lehet, hogy megvenné az a srác. De neki most kellene. Nekem meg most nincs ezer fontom, lehet ugrik az egész... ötszáznál többet már senki nem ad érte - Ace a korlátot ütögeti ritmusra. Süt rájuk a nap. Dylan ráérősen cigizik.

Tenger a tengerbenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang