Seokjin, taehyung'un gözlerine uzunca baktı. Ellerini yüzüne çıkartıp iyice kendine yaklaştırdı. Hava soğuktu. Üşüsün istemiyordu. "Burda olmaz arabaya geçelim." Taehyung elini tutup kendine çekti. Burda sevişmek istiyordu. Tam burda. "Yıldızların altında sevişmek istiyorum." Seokjin dudağına sert bir öpücük bıraktı.
"Arabanın üstünü açarım. Seni rahatça sevmek istiyorum. Burda hasta olursun." Taehyung kafasını sallamış ve elini daha da sıkı tutmuştu. Taehyung arabanın arkasına uzanırken, seokjin arabanın üstünü açmıştı. Şimdi gökyüzündeki yıldızları görebiliyordu. Seokjin'in kendi üzerine çıkması ile taehyung diğer gökyüzüne çevirdi yüzünü.
Ellerini siyah saçlarına çıkardı. Şu an araba tam uçurum kenarında, karşılarında deniz ve yıldızlarla tam da istediği gibiydi her şey. Seokjin sevgilisinin saçlarını sevdi uzunca. "Seni deli gibi özledim. Sana olan özlemimi nasıl anlatırım bilmiyorum." Yaklaşıp yüzünün her yerini öptü.
"Özür dilerim o gece sana gelmeliydim. İçmeye gitmek yerine sana gelmeliydim." Taehyung, seokjin'in alnını öpmüş, parmak uçları ile dudaklarını sevmişti. "Neden gitmedin Seokjin? Bana artık kendinle ilgili her şeyi anlatmanı istiyorum." Seokjin çok istiyordu ve artık onu kaybetmek istemiyordu ama bu güzel anı bozamazdı.
Taehyung duyduğunda belki ona kızıp gidebilirdi. "Şimdi sadece senin bedenini kendime tekrar ezberletmek istiyorum. Söz veriyorum yarın her şeyi anlatacağım sevgilim." Taehyung kafasını sallayıp özlediği dudaklara asıldı. Seokjin, taehyung'un dudaklarını aralayıp dilini içeriye soktu.
Bu tadı o kadar çok özlemişti ki hemen bitsin istemedi. Yavaşça tadını çıkartırcasına öptü. Taehyung'un dilini şişirecek kadar sömürdü. Ardından alt dudağına geçip iyice öptü. Taehyung'dan aldığı inlemeler geceye ninni gibi yayılıyor ve seokjin'i fazlaca deli ediyordu. Ardından dilini dudaklarında gezdirip büyük bir öpücük bıraktı.
Bunu yaparlarken asla gözlerini birbirlerinden ayırmadılar. Deli gibi özlemiştiler ve her saniyeyi akıllarına kazıyacaktılar. Seokjin kemikli ellerini esmer tenlinin tüm uzuvlarında gezdirdi. Taehyung aklını kaçırmak üzereydi. Seokjin'in sıcak dili dilinin üstünde kayıyor ve her kıvrımı vücudunu kıvrandırıyordu.
Seokjin geri çekildi. İyice şişmiş dudaklara bakıp gülümsedi. Taehyung'un tişörtünü çıkartıp ön koltuğa fırlattı. "Şimdi sen soy beni bebeğim." Taehyung dizlerinin üstüne kalktı. Seokjin'in tişörtünü fırlattı kendikilerin yanına. Beyaz ve geniş omzuna tek tek ıslak öpücüklerini bıraktı.
Ordan seokjin'in adem elmasına geçip bastırarak emdi.Seokjin'den hırıltılı inleme kazanan taehyung, daha çok hızlanmış ve mosmor olacak şekilde izlerini bırakmıştı. Seokjin fazla dayanamayacağını anladığında hızla kucağına aldı. Taehyung'un pantolonunu iç çamaşırıyla birlikte çıkardı. Kendi kalkmış penisi üzerine oturttu ama hazırlamadan içine giremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In La Kesh ✓
Fanfiction"Geçmiş damarlarıma bir zehir gibi dolandığından beri, karanlıktaydım. Sonra sen geldin kalbime, evime, yatağıma ve geleceğime..." kim seokjin üniversiteli bir uyuşturucu baronu, kim taehyung yaralı bir dans öğrencisi.