28: "Ne çok sustuk, en derin yaralarımıza."

1.5K 158 480
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutluluk kimine göre alınan güzel bir hediye, kimine göre sadece nefes almaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutluluk kimine göre alınan güzel bir hediye, kimine göre sadece nefes almaktı. Kimi insan parayı önemserken kimisi sadece güzel, huzurlu bir hayatı isterdi. Seokjin ise karma karışık duygular içerisindeydi. Ona göre huzur, mutluluk, aile ve güzel olan her şeyin birleşimi sevgilisi, erkeği, aşkı Kim Taehyung...

Yatakta yaptığı tek şey tavanı izlemek olmuştu. Dün sevgilisi ile uçurum kenarına gitmiş ve ona, her şeyi hatırlatacağına söz vermişti. Gözlerini kapattı. Dün ona sarılışı, öpüşü ve güzel mis kokusunu içine çekmişti. Seokjin yataktan yavaşça kalktı ve eline telefonunu aldı. Taehyung'u arayıp onunla buluşmak istediğini söyleyecekti.

Önce güzel bir duş almış, ardından kahvaltı hazırlamak için aşağı inmişti. Tam mutfağa gireceği sırada çalan kapı ile söylendi. Sabahın köründe kim gelirdi ki? Seokjin söylene söylene açtı. "Hangi amına koyduğum sabahın kör-" sözünü kesen kapıdaki beden olmuştu. "Taehyung?" Seokjin şaşkındı.

Acaba bir şey mi olmuştu? Taehyung elindeki poğaça poşetini salladı. "Kahvaltı ederiz diye düşünmüştüm ama müsait değilsin sanırım?" Seokjin tişörtünün olmadığını fark etti ve Taehyung'un kızaran yanaklarını öpmemek için zor tutuyordu kendini. "İçeri geçsene. Ben de tam kahvaltı hazırlayacaktım."

Taehyung minik adımlarla içeri geçti. "Sen giyin istersen ben hazırlarım. Sorun olmaz." Seokjin buna asla hayır demezdi. Onun yaptığı yemeklere, kahvaltılara duyduğu özlem çok fazlaydı. Onun elinin değdiği her şey harikaydı. "Özledim. Bunu cidden yapar mısın?" Taehyung içindeki pişmanlıkla baş edemiyordu.

Bu adamı hatırlamaması kendini bile bitiriyordu. Taehyung Seokjin'e yavaşça yaklaştı ve yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı. Bunu tamamen içinden geldiği için yapmıştı. "Yaparım tabii ki." Seokjin elini kaldırdı ve yumuşak yanağını sevdi. "Seni çok özlüyorum." Taehyung yüzünü yasladı ellerine.

"İçimden sana sarılmak geliyor Seokjin." Yavaşça yaklaştı ve sığındı Seokjin'in geniş göğsüne, sıcacık ve güzel bir kokusu vardı. Seokjin elleri ile sardı minik bedenini. Çok güzel bir kokuya ve yumuşaklığa sahipti sevgilisi. "Bir rüya gördüm Jin." Seokjin hala içine sokarcasına sarıldığı bedene daha çok sarıldı ve belinden tuttuğu gibi kucağına aldı.

In La Kesh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin