H a i l e y
Jeg tripper nervøst med fødderne, og gør alt for ikke at løbe skrigende væk.
Jeg ved stadig ikke hvad fanden der startede den slåskamp, men pågrund af den lorte slåskamp, så sidder jeg her og venter på at blive kaldt ind. Alec er den første som er inde hos rektoren. Jeg er den næste.
Jeg kigger ud af vinduet, og bider mig hårdt i læben. Fuck man, hvad gjorde jeg for at fortjene det her? Jeg var ikke engang en del af slåskampen! Jeg stoppede den faktisk.
Dørene bliver slået op, og ud kommer en meget utilfreds Alec. Han kigger rundt på alle - bortset fra mig, og går bagefter.
,, Hailey West, " siger en dame. Jeg fjerner opmærksomheden fra den lukkede dør som Alec gik ud af, hen til en lav dame i døråbningen til rektorens kontor. Jeg tager en dyb indånding, nikker og rejser mig op. Inden jeg går ind af dørene, vender jeg mig om og giver Jack og Tobias et dræberblik.
Dørene bliver lukket, og jeg føler mig pludselig klaustrofobisk. Jeg sætter mig langsomt ned på en stol foran rektoren, og kigger ned på mine fødder som tripper utålmodigt.
,, så, Hailey, " siger han og bladrer i nogle papirer. ,, du er vel godt klar over hvorfor du er her?" spørger han, og kigger endelig på mig. Han placerer begge sine albuer på bordet, og folder hænderne.
,, skal jeg være helt ærlig? " spørger jeg nervøst.
,, ja tak,"
,, så nej," indrømmer jeg. ,, jeg ved faktisk ikke hvad jeg laver her. Jeg stoppede slåskampen! " siger jeg panisk. Han griner halvhjertet inden han rømmer sig.
,, slåskampen var pågrund af dig, " siger han roligt. Jeg løfter et øjenbryn, og kan ikke holde mine små grin inde. Mig? Hvorfor fanden skulle jeg være grunden til en slåskamp?
,, det er åndsvagt. Hvis der skulle være en slåskamp om mig, ville det være 2 fluer med selvmordstanker der plager mig om at dræbe dem med min bare knytnæve. " forsikrer jeg ham om. Men han ignorere mig fuldstændig.
,, Alec sagde noget med, at Tobias lægger an på dig?" jeg stivner. Det gør han ikke. Vel? Vi er venner. Gode venner faktisk. Og desuden så virker det ikke til at han kan lide mig på den måde. Noget helt andet er, hvorfor blander Alec sig?
,, hvorfor kom de op i en slåskamp?" spørger jeg mistroisk.
,, Alec sagde, at Tobias var, og jeg citere:" en idiot som bruger røven som hat," men han forklarede ikke hvorfor," jeg nikker, selvom jeg fatter intet. ,, men lad os komme til sagen." please nej.
,, hvad med vi laver en deal?"
,, Hailey,"
,, jeg går nu, og du slipper for at skulle tale med en ekstra som endda er uskyldig?"
,, Hailey," siger han advarende.
,, det syntes jeg lyder som en god idé"
,, lyt til mig! " siger han højt, og får mig til at hoppe i forskrækkelse.
,, det tager jeg som et " nej Hailey, lad os snakke lidt om det," " siger jeg lavt.
YOU ARE READING
Just a piece in a game
Teen FictionVi ønsker os vel allesammen en god start. Væk fra de gamle dage, som du ville ønske du kunne slette, fordi minderne sidder så dybt inde i dig. Men Haileys forsøg på at løbe fra fortiden, bliver kun forværret da Jack Wesley vælger at hun skal være ha...