H a i l e y
,, jeg håber det smager godt, Hailey " jeg kiggede op fra maden mod Tricia, og blev mødt af et varmt smil. Jeg nikkede hysterisk, og sank maden i min mund.
,, det smager utrolig godt!" komplimenterede jeg, og tog endnu et stykke bøf på gaflen.
,, det var godt! Jeg kender dig jo ikke særlig godt endnu, så jeg var ekstrem bange for at du ikke kunne lide maden" smilte hun, og vendte også tilbage til sin mad. Jack sad ved siden af mig, Rhys overfor Jack, og deres forældre på hver deres bord ende. Jack puffede til mig, og skuede ned til vores tallerkener som begge var tomme, og nikkede så op af trapperne til hans værelse.
,, tak for mad " sagde Jack og skubbede stolen baglæns, hvorefter han så tog mit håndled og hev mig med ham.
,, tak for mad Tricia!" skyndte jeg mig at sige inden vi forsvandt op af trapperne. Jeg lukkede døren efter mig, og smed mig i hans seng. Jeg krydsede benene, og tog armene bag hovedet. Sengen faldt ned af ved siden af mig, og der lå Jack i samme stilling. Han var utrolig hot. Altså, virkelig virkelig hot. Hans læber, kæber, øjne. Alt.
,, det er ikke pænt at stirre " påmindede han mig med en drillende stemme, og kiggede så mod mig. Jeg rødmede, men skjulte det ved at kigge op i loftet igen. Han grinte, og satte sig op i skrædderstilling. ,, jeg keder mig. Truth or dare?" spurgte han. Jeg så forvirret på ham, og tænkte lidt over det. Truth er kedeligt. Dare er for det meste noget lort der bliver remset op. Jack blev ved med at se forventningsfuldt på mig.
,, Truth" sagde jeg efter lidt tid, og han sukkede. Så lyste hans øjne op, og han så spændt på mig. Åh nej. Det ender galt.
,, kan du lide mig? " spurgte han med et lumsk smil, og bed sig i underlæben. Jeg vidste det. Hvad svarer man? I de små klasser svarede man altid ' NEJ' selvom man måske havde det største crush på personen. Efter lidt tid rømmede jeg mig, og satte mig så op af væggen.
,, måske " mumlede jeg. Jack så utilfredst på mig.
,, det hedder Ja eller nej"
,, eller " han så forvirret på mig, og jeg forklarede så mit meget kloge svar. ,, du sagde ja eller nej. Jeg vælger eller" han kastede sig irriteret tilbage i sengen med et suk. Jeg vidste godt at jeg ikke slap. Men jeg prøvede. ,, Truth or dare " sagde jeg, og nu var det mig som så forventningsfuldt på ham.
,, dare" han blinkede til mig, og så meget selvtilfreds ud. Okay, jeg er skrald til at finde på dare. ,, jeg venter. " kommenterede han, og løftede et øjenbryn af min meget langsomme tankegang. Okay, nu jeg jeg nød til at remse noget op.
,, enten skal du.." jeg kiggede rundt i rummet for inspiration. Jeg endte med at stirre ind på hans badeværelse, og fik så en genial idé. ,, enten skal du sikke toiletbrættet rent, eller også skal du sluge sæbe" meget originalt og sjovt, i behøver ikke påminde mig. Han prustede, og så udfordrende på mig.
,, kedeligt, " sagde han, før han gik ud og hentede sæben. Han tog et sprøjt i munden og slugte det som om det var vand. Så kastede han den væk fra sig, og smed sig ved siden af mig igen. ,, dare or dare" hviskede han. Hvorfor havde jeg allerede set den komme? Det er jo åbenlys at han vil have mig til at tage dare.
,, Truth " prøvede jeg, og så afventende på ham. Han rystede på hovedet, og hans pegefinger fulgte bevægelserne.
,, a-ah" smilte han.
VOUS LISEZ
Just a piece in a game
Roman pour AdolescentsVi ønsker os vel allesammen en god start. Væk fra de gamle dage, som du ville ønske du kunne slette, fordi minderne sidder så dybt inde i dig. Men Haileys forsøg på at løbe fra fortiden, bliver kun forværret da Jack Wesley vælger at hun skal være ha...