Як раптом хтось поклав свою руку на моє плече. Я обернулася. Побачила.... свого хлопця.
Переді мною стояв Костя. Він тримав в руках бокал вина, простягнув мені.
-Ось тримай, - сказав він.
-Ем, я не п'ю. Костя ти мене налякав. Де ти був? - почала кричати я.
-Йшов розбиратись з одним хлопцем. Сонце пий, - наполягав він.
Я не впевнено взяла бокал. Зробила один глоток пішов і другий, третій, а там і все вино випила.
-Принести ще?
-Ага.
Якщо чесно то я багато не п'ю, хіба що коли аж дуже погано, то можу дозволити собі.. Тепер я ще не п'яна.
Через пару хвилин прийшов Костя. Дав мені бокал з вином.
-Я скоро буду. Чекай мене, - він знову кудись пішов.
Я почала пити напій. Воно було червоне та солодке. Коли я вже випила то я пішла до бару. Там я сіла за барною стійку. Взяла вже віскі. Ну, а що? Я вже доросла можу собі дозволити.
Коли я піднесла бокал до вуст то одразу відчула гіркий присмак від чого мені стало погано. Встала зі стільця та попрямувала на вулицю. Ледь йдучи, я побачила як мій Костя цілується з якоюсь блондинкою з накрашеним обличчям!
Я розлючена попрямувала до них. Коли я зупинилася то він обернувся до мене і здивовано подивився.
-Ну, що коханий? Сказав що відійдеш на пару хвилин! Сам мене напоїв, а потім пішов лизатися з цією! - кричала я на нього.
Він штовхнув ту дівчину, а сам підійшов до мене, намагаючись мене втримати.
-Ти не так все зрозуміла, - почав він торкатися моєї руки.
-Не торкайся мене! Я так і знала що ти такий самий! - я почала ревіти.
-Маленька не плач.
-Іди до біса! Не хочу тебе бачити! - я штовхнула його та побігла в будинок.
Йдучи по коридору, я зайшла в туалет. Закрила двері. Тіло боліло, серце розбилося, а мозок знав що так буде. Через всі ці події в мене голова розболілася. Не хотілося вже нічого, просто поїхати звідси, якнайдалі.
Як раптом хтось стукає в двері. Моє серце почало ритмічно стукати від ударів невідомого. Страх.
-Владо! Відкрий ці чортові двері!, - кричав розлючений знайомий голос.
-Йди до біса! Ненавижу! - кричала я від чого мені стало ще погано.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Думки Про Майбутнє
De TodoЦя історія про те, як одна дівчина з багатої сім'ї, дізнається, про таємницю свого роду. На перший погляд дівчина самодостатня і ні в чому собі не відмовляє, але одна зустріч перевертає її життя з ніг на голову. Після якої вона повертається в минуле...