Początkowo pomysł Ruggero o ujawnieniu wydawał się średni, ale w końcu stwierdziłem, że może faktycznie nie ma sensu się ukrywać. Stephie i tak nie odpuści i wszystkim rozpowie, więc może lepiej, kiedy sami się przyznamy. Boję się cholernie jak zareagują ludzie, bo wszyscy mnie znają no i jeszcze rodzina... Co oni na to? Co powie Daniel, gdy dowie się, że jego najlepszy przyjaciel to mój chłopak? Sam się dziwię, że jeszcze nie wpadliśmy.
Dzisiaj spotykamy się u Rugge, bo ma wolny dom. Chcemy poćwiczyć piosenkę, z którą mamy zamiar wystąpić. Decydujemy się, że ja będę przygrywał na gitarze i dzielimy się na zwrotki. Refren zaśpiewamy wspólnie.
-Ta piosenka jest idealna na tę okazję- mówi mój chłopak
-Chciałem napisać o nas- wzruszam ramionami
-Przestań być taki skromny!- krzyczy na mnie
-Przestań mówić mi jak mam być!- przysuwam się do niego i całuję go w usta
-Po prostu chcę, abyś bardziej siebie doceniał, misiu- szepcze i oddaje kolejny pocałunek
-Jestem najlepszy. Może być?- śmieję się
-Teraz tak- mruczy mi do ucha
Pasquarelii zaczyna pogłębiać pocałunki i wodzić dłońmi po moim ciele. Wiem, co chodzi mu po głowie.
-Teraz? Co jeśli ktoś wróci?- pytam zaniepokojony
-Nie wróci, Jorgitooo- celowo przeciąga ostatnio literę, bo wie, że wtedy mu ulegnę
Nie mogę się dłużej opierać, więc pozwalam mu zdjąć z siebie ubrania. Widzę, że Ruggero chce dziś dominować, więc niech tak będzie. Chłopak zaczyna bawić się moim członkiem, na co ja jęczę. Jest mi naprawdę dobrze. Ruggero wkłada mojego penisa do ust i zaczyna ssać. Po chwili nie mogę wytrzymać i dochodzę. Później to ja zajmuję się chłopakiem i również pozwalam mu dojść. Po skończonym stosunku oboje leżymy obok siebie wykończeni. Patrzymy na siebie z czułością i nagle tą cudowną chwilę przerywa nam dźwięk wiadomości, która przyszła na mój telefon.
-Co to?- pyta Ruggero widząc moją minę
-Diego napisał, że mam natychmiast wejść na Instagrama...
-Niby, po co?- dziwi się
-Nie mam pojęcia.
Szybko loguję się do aplikacji i widzę, że mam pełno powiadomień. Wszyscy oznaczają mnie pod zdjęciem, które dodało jakieś anonimowe konto. Na zdjęciu widnieję ja i Rugge. Całujemy się.
-Cholera- zakrywam twarz dłońmi- Patrz- pokazuję telefon ukochanemu- Wszyscy już wiedzą.
-I te obrzydliwe komentarze...
-Od dziś będziemy pedałami, którzy lubią w dupę- uśmiecham się, kiedy tak naprawdę mam ochotę płakać
-Na pewno ta suka to opublikowała...
-Nie mam, co do tego wątpliwości- wzdycham ciężko
CZYTASZ
Fíjate me | Jorggero
FanfictionTen rodzaj miłości istnieje To nie jest miejski mit Uderza cię gdy nie poszukujesz jej Zaczekaj, zaczekaj Ten rodzaj miłości istnieje Widziałem ją na żywo Nawet jeśli ty nie poszukiwałeś jej Ona jest dowodem Dla niewierzących Dla niewierzących