"Hayır gidemezsin!"
Baek bağırdığında Sehun'un sağ kolunu tutmuş ve onu durdurmaya çalışmıştı. E tabii ki bende hemen soluna geçip sol kolunu tutmuştum.
"Artı yan yatmış sekiz gidemezsin!"
Kahvaltı bitmiş, Sehun bizi yalnız bırakması gerektiğini düşünüp evden gitmeye karar vermişti. Bizde Baek'le sağlı sollu tutmuş Sehun'u evin içine geri sürüklüyorduk. Gidemezdi amına koyayım!
"Ya Kris bir şey desene!"
Kris ve Tao yan yana kollarını bağlamış Allah kimseyi sizin elinize düşürmesin bakışlarıyla bizi izliyordu. Benim tepkim üzerineyse yiğidim beni dinleyip Sehun'a dönmüştü.
"Sehun bize zararın yok kal işte!"
Kris'in konuşması üzerine Tao şaşkınlıkla Kris'e dönmüş ve alay edercesine gülmüştü.
"Hanımcılıkta zirve yapmışsın kardeşim."
Tao kahkahalarla gülmeye devam ederken bende yanaklarımı ısırmış, olası bir kahkaha tufanımı engelliyordum. Kris ise gayet sert bakışlarını Tao'ya gönderirken oralı bile olmamıştı. Havalı erkeğim benim..
"Tao, Sehun'un gitmesine izin vermeyeceksin herhalde?"
Baek hayretler içerisinde Tao'ya dönerken o omuzlarını silkmekle yetinmişti.
"Veririm. Kuzeninde olsa seni sevdiğini sanmış, gıcıklığımın soğuması için zaman gerek."
"Tao!!"
Baek ani bağırışından sonra herkesin yerinden sıçraması ve Tao'nun Sehun'a dönüşü bir olmuştu.
"Sehun kardeşim ayıp oluyor böyle gitmek, daha yeni geldin."
Kris aynı alaycı gülümsemesiyle Tao'ya dönerken bir elini omzuna atıp hafifçe sıkmıştı.
"Tao sen ılıklaştın bir anda sanki? Hanımcılık mı ağır bastı?"
Ben uzun süredir ısırdığım yanaklarımı salarken ortamı bir kahkaha tufanı kaplamıştı.
"Hanımcı sevgilileriniz çok ısrar etti, o yüzden kalıyorum."
Biz zaferle üçlük sarılmamızı gerçekleştirirken Kris ve Tao bize anlam veremeyen bakışlar atmış ve bahçeye çıkmışlardı. Yaşasın havuz partisi, yaşasın kola!
"Evde kola var değil mi?!"
Yaşadığım aydınlanmayla aniden Baek'e dönmüştüm. O da sorduğum soruya karşılık bıktığını belli edercesine nefesini vermişti.
"Dün pizzanın yanında hepsini içtin ya Chan!"
"Sen ciddi misin?"
Modum anında düşerken Baek başını sallamış ve beni onaylamıştı.. Amına koyduğumun havuzunda kop kop yaparken ne içecektim şimdi ben? Kolasız parti mi olurdu?
"Almaya mı gitsek?"
"Chan hyung hala mı kola ya?"
"Sus Sehun, sinirlerim bozuk zaten."
Gözlerim ister istemez dolduğunda bahçeye doğru koşmuştum. Kola bitti ne demektir ya?
E senin yüzünden.. Dün pizzanın yanında tüm kolayı bitiren sendin.
Ama kola azdı zaten.
Az mıydı?
Evet.
Allah'tan kork be vicdansız! Beş kutu kola bitirdin. Birer tanede diğerleri içti, sekiz kutu kola bitti. Daha ne yapsın Baek koliyle mi alsın kolayı?